آبمیوه گیری بوش تجربه نوشیدن های متفاوت را برای شما ممکن می سازد

0
3683
آبمیوه گیری بوش در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید آبمیوه گیری بوش

با توجه به رسیدن فصل گرما، نوشیدن آبمیوه های خنک در طعم های مختلف بسیار لذت بخش می باشد. آبمیوه گیری بوش با داشتن امکانات پیشرفته شرایط را فراهم می کند که بتوانید چندین مزه را در هم ترکیب کنید و از نوشیدن یک آبمیوه خوشمزه و سرد لذت ببرید.

به کارگیری فناوری های روز دنیا در ساخت محصولات با کیفیت یکی از دستور العمل های کمپانی بوش است که با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته در آبمیوه گیری سبب شده تا میزان مصرف انرژی کاهش یابد. یکی از فاکتور های اصلی در زمان خرید آبمیوه گیری کارایی بالا و نوع عملکرد آن است. تنوع مدل در آبمیوه گیری بوش بر اساس امکاناتی و فناوری هایی که در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته نقش عمده ای در قیمت آبمیوه گیری دارد.

برای اینکه بتوانید محصولی با کیفیت عالی خریداری کنید می بایست در ابتدا اطلاعات کاملی در باره آن کسب کنید. جستجو در دنیای نوبشو این امکان را به شما می دهد که با کوله باری از تجربه خرید کنید.

http://www.nobesho.com

هر آنچه که درباره آبمیوه گیری بوش باید بدانید:

در نگاه کلی می توان این محصول را یک کالای با کیفیت و مرغوب که در نهایت زیبایی و مدرن بودن طراحی شده، معرفی کرد. محصول مورد نظر در مدل های تک کاره و چند کاره به بازار عرضه می شود که در ادامه به توضیح مشخصات اصلی برترین مدل ها می پردازیم.

  • جداسازی محفظه ها از یکدیگر

مدل های متفاوت از این محصول دارای دو محفظه جدا برای تفاله و آب میوه هستند و به صورت مجزا امکان استفاده از هر یک فراهم شده است. ممکن است در زمان آب گیری میوه نیاز به یک مخزن بزرگ تر داشته باشید که در این حالت می توان از قابلیت جداسازی مخازن استفاده کرد. جدا شدن محفظه ها علاوه بر این که به شما اجازه می دهد تا از مخازن ثانویه استفاده کنید، قابلیت شستشوی راحت را فراهم می کنند به علاوه می توان از محفظه ها برای نگهداری آبمیوه در یخچال استفاده کرد.

آبمیوه گیری بوش در ژورنال نوبشو

  • فناوری Safety stop

ممکن است در حین انجام آبمیوه گیری به طور اتفاقی درب محفظه اصلی را باز کنید. در چنین حالتی تصور می کنید تمامی خرده میوه ها به بیرون پرتاب می شوند؟ خیر. Safety stop فناوری پیشرفته ای که ایمنی را در آبمیوه گیری بوش تضمین می کند. این تکنولوژی سبب می شود که در صورت باز شدن درب آن موتور به صورت اتوماتیک برای چند لحظه از حرکت بیاستد. در مدت stop موتور شما می توانید به سرعت درب مخزن را مجدداً ببندید. با وجود چنین فناوری تنها زمانی می توانید از آبمیوه گیری استفاده کنید که تمامی قطعات سر جای درست خود قرار گرفته باشند.

  • فناوری میکرویزه

استفاده از تیغه های فولادی ضد زنگ سبب می شود تفاله ها کاملاً خشک باشند. استفاده از فناوری میکرویزه سبب تیز بودن همیشگی تیغه ها و در نتیجه بیشترین میزان آبمیوه می شود.

  • فناوری Vita Extract Slow

Vita Extract Slow یک تکنولوژی به کار رفته در این محصول است که با فشار ملایم و سرعت پایین آبمیوه گیری برای میوه هایی که حالت پفکی دارند (سیب ، گلابی و …) تا قطره آخر ویتامین ها را از تفاله جدا می سازد. این فناوری شرایطی را فراهم می کند که شما بتوانید از دو تنظیم آبمیوه گیری استفاده کنید در چنین حالتی قدرت دور موتور بر اساس میزان نرمی یا سختی میوه تنظیم خواهد شد.

  • دارا بودن فیلتر

در ساخت آبمیوه گیری بوش از فیلتر هایی به منظور برخی ترکیبات استفاده می شود. فیلتر های ریز برای جداسازی تمامی پالپ ها، دانه های میوه و ذرات ریز استفاده می شود در این حالت شما یک نوشیدنی خوشمزه به زلالی آب دارید. فیلتر دوم برای ترکیبات خوشمزه همچون اسموتی در نظر گرفته شده است. در این حالت که ترکیبی از میوه و لبنیات است فیلتر اجازه عبور چربی ها را می دهد. نوشیدنی هایی که حاوی تکه های ریز یخ، برخی دانه های گیاهی و… هستند از فیلتر سه یعنی بخش پر کار در روز های گرم تابستان، عبور می کنند.

  • راندمان بالا، حداقل میزان صدا، امکان تنظیم ۳ حالته سرعت، کاهش مصرف انرژی، سرعت فوق العاده و در نهایت یک نوشیدنی بی نظیر و خوشمزه که می تواند ترکیبی از هر خوردنی باشد، چرا که آبمیوه گیری بوش با بهره گیری از امکانات فوق پیشرفته با سرعت دور موتور ۵۵ بار در دقیقه و قدرت ۱۲۰۰ وات قابلیت ترکیبات سخت همچون برخی خشکبار را نیز فراهم نموده است.
مطالب پیشنهادی
چای ساز چگونه وسیله ای است؟ زوایای پنهان این وسیله کاربردی را با ما بشناسید

آبمیوه گیری بوش در ژورنال نوبشو

با خرید آبمیوه گیری بوش دنیای مدرن را تجربه کنید.

با خرید لوازم هوشمند و مدرن می توانید نیاز به برخی خوراکی ها و نوشیدنی های بیرون از خانه را تا میزان زیادی کاهش داد به علاوه ظاهری شیک و مدرن را به آشپز خانه خود هدیه دهید. داشتن پایه های بدون لغزش سبب می شود که آبمیوه گیری بوش بدون هیچ لغزشی عملیات مربوطه را انجام دهد شما بدون نگرانی از سر خوردن آبمیوه گیری بر روی سرامیک یا میز بدون هیچ نگهدارنده ای نوشیدنی خود را آماده کنید.

برخی ویژگی هایی به کار رفته در این محصول لذت آبمیوه گرفتن را دو چندان می کند. قطر دهانه ورودی آبمیوه گیری با توجه به اندازه برخی میوه ها افزایش یافته است که با توجه به این تغییر دیگر نیاز نیست میوه ها را خورد کنید. وجود یک آبمیوه گیری با دنیایی از امکانات در گوشه ی آشپزخانه می تواند جلوه مدرنی به آن بدهد. جمع و جور بودن این وسیله سبب می شود که در کمترین جای ممکن و بر روی کانتر بتوان از آن استفاده کرد. ممکن است حجم آبمیوه از مخزن اصلی بیشتر باشد و در این حالت شما از وسیله دیگری استفاده کنید.

سیستم ضد چکه که در لوله های خروجی تعبیه شده اند این امکان را فراهم می کند که آبمیوه بدون چکه و لغزشی وارد پارچ شود. وجود لوازم شیک و مدرن همچون آبمیوه گیری بوش در جهیزه عروس و به عنوان یک کادو جلوه گر زیبا پسندی شماست . پس فرصت را از دست ندهید با خرید لوازم خانگی هوشمند تجربه یک زندگی راحت و بی دغدغه را به خود هدیه دهید.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید