تمام آنچه که باید در مورد شلوار مام استایل بدانید

0
9754
خرید شلوار در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید شلوار

همانطور که می دانید شلوارهای جین یکی از لباس های ضروری است که باید در کمد لباس های هر کسی وجود داشته باشد. شلوارهای جین انواع مختلفی دارد و هنوز هم در حال تکامل است. به همین دلیل باید شلواری را انتخاب کنید که کاملاً مناسب شما باشد. بنابراین کمی بیشتر در انتخاب خود سخت گیر باشید و هوشمندانه عمل کنید. یکی از شلوارهای جینی که هنگام خرید شلوار با آن مواجه می شوید، شلوارهای مام استایل است.

ممکن است شما در نگاه اول تنها شلوار گشاد و ساده ای ببینید که هیچ جذابیتی ندارد. اما اگر بدانید که باید شلوارهای مام استایل را با چه لباس ها و اکسسوری ها بپوشید، آنگاه جذابیت آن را خواهید دید.

شما همه ی شلوارهای جین را می توانید با انواع لباس ها و کفش ها ست کنید. اما اگر می خواهید استایلی متفاوت و جذاب داشته باشید، باید خلاقیت داشته باشید.

خرید شلوار در ژورنال نوبشو

تاریخچه شلوار مام استایل:

ما در ادامه این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید پوشاک زنانه راجع به تاریخچه شلوار مام استایل صحبت می کنیم تا ببینید شلواری که در گذشته پوشیدنش سوژه ای برای خندیدن و مسخره کردن بود، چگونه امروز بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

شلوار مام استایل متولد سال ۱۹۸۰ می باشد!

در آن زمان این شلوارها توسط خانم های میان سال خریداری می شد. زیرا به دلیل گشاد بودن شلوارهای مام استایل، در آن احساس راحتی داشتند.

شلوار های مام استایل شلوارهایی کمرنگ و با فاق بلند بودند، به طوری که کمر شلوار هنگام پوشیدن تا بالای ناف می رسید. مام استایل برخلاف شلوارهای دیگر، بسیار آزاد است. به همین دلیل نمی تواند قسمت های شل از بدن شما را محکم نگاه دارد.

در ادامه ی مقاله استایل هایی به شما معرفی می کنیم که بدون لحظه ای درنگ برای خرید شلوار مام استایل اقدام کنید. برای یاد گرفتن اصول پوشیدن شلوار های مام استایل تا انتهای این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید پوشاک با ما همراه باشید.

استایل های متفاوت و جذاب با خرید شلوار مام استایل

  • آهسته به سمت زیبایی و ظرافت استایلتان حرکت کنید!

همه ی ما هنگام پوشیدن سوییشرت و یا کلاه های بافتنی، به پوشیدن شلوارهای جین فکر می کنیم. اما اگر می خواهید از شلوارهای مام استایل استفاده کنید باید در انتخاب اکسسوری ها دقت کنید تا استایلی متعادل داشته باشید.

شما باید در کنار شلوار مام استایل از کفش های مرتب و تمیز استفاده کنید. توجه به نکات ریز و ساده، تضاد بسیار زیبایی بین لباس ها و شلوار جین شما ایجاد می کند.

  • در کنار پوشیدن شلوار های مام استایل از کفش های اورجینال و جذاب استفاده کنید

هنگام خرید شلوار مام استایل به خرید کفش نیز فکر کنید. زیرا یکی از نکاتی که می تواند استایلتان را از زشت بودن نجات دهد، پوشیدن یک کفش مرغوب است. می توانید از کفش های جیر که رنگ های خاصی دارند استفاده کنید و یا بوت های زیبا بپوشید.

  • پوشیدن کت های خز دار همراه با شلوارهای مام استایل

یکی از چیزهایی که می تواند جذابیت بسیاری به استایل شما ببخشید، تضاد است. خواه تضاد در رنگ باشد، خواه تضاد در نوع لباس باشد. به همین دلیل شما می توانید همراه با شلوارهای مام استایل از کت استفاده کنید و چه چیزی زیباتر از کت های خز!

مطالب پیشنهادی
چگونه لباس زنانه اسپرت و شیک انتخاب کنیم ؟

خرید شلوار در ژورنال نوبشو

  • داشتن استایلی مینیمال با خرید شلوارهای مام استایل

برای پیدا کردن استایلی مناسب بهتر است ابتدا به شکلی کم و مینیمال از آن استفاده کنید تا از توجه دیگران به آن جلوگیری کنید. مثلاً می توانید همراه با پوشیدن شلوار مام استایل، یک تیشرت ساده و یا یک بافت ضخیم بپوشید. دمپای شلوار را تا بزنید و استایلی ساده و شیک داشته باشید.

  • شلوار های مام استایل را با لباس های مناسب بپوشید

یکی دیگر از گزینه هایی که می توانید هنگام پوشیدن شلوار مام استایل از آن استفاده کنید، پوشیدن لباس های فاخر است. مثلاً وقتی شما پیراهن دکمه دار زیبایی به تن دارید و یا کت بی نقصی پوشیده اید، استایل شما جذابیت خود را به دست می آورد. هنگامی که شما کتی با یقه های زیبا و بوت های تمیز و براق پوشیده اید،شلوار مام استایل می تواند لباسی جالب باشد که حاصل خلاقیت شماست.

  • بعد از خرید شلوار مام استایل به یک جفت کتانی احتیاج پیدا می کنید!

اگر می خواهید استایلی راحت و در عین حال شیک داشته باشید، کفش های کتانی بهترین گزینه است. کفش های کتانی سفید رنگ را همراه با تمام رنگ های شلوار مام استایل می توانید ست کنید.

خرید شلوار در ژورنال نوبشو

شلوارهای مام استایل مانند سایر شلوارهای دیگر انواع مختلفی دارد. چیزی که در بین تمام انواع آن مشترک است، فاق بلند این شلوار ها می باشد.

بطور کلی خرید شلوار مام استایل و پوشیدن آن، پایین تنه شما را جذاب تر می کند.

تبدیل شلوار های مام استایل به یک ترند

هنگام تولید و عرضه شلوارهای مام استایل به بازار، برند topshop جزو اولین فروشگاه های مدی بود که شلوارهای مام استایل را به عنوان ترند، به دنیای مد معرفی کرد.

بعد از آن برندهایی مانند H&M و ASOS که در بین جوانان بسیار پرطرفدار بودند، از این ترند حمایت و آن را دنبال کردند. به گونه ای که امروزه شلوارهای مام استایل، یکی از اجناس محبوب و پرطرفدار است که برای خرید شلوار جزو اولویت های مشتریان قرار می گیرد.

Originally posted on ۰۵/۲۳/۱۳۹۹ @ ۴:۳۲ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید