راهنمای خرید شلوار اسلش مردانه

0
6854
راهنمای خرید شلوار اسلش در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید شلوار اسلش

در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید پوشاک مردانه سعی داریم شما را در راهنمای خرید شلوار اسلش مردانه همراهی نماییم. شلوار اسلش مردانه از زانو به پایین، در مقایسه با قسمت بالای آن تنگ تر است و از ناحیه کمر، بند دارد. جنس الیاف آن کش بافت می باشد و به اصطلاح به آن joggers هم گفته می شود. اسلش نوعی شلوار اسپرت مردانه و زنانه است که بیشتر اسلش ها پاچه کش هستند. این شلوارها به نوعی چند کاربردی تلقی می شوند که بسته به نوع استفاده مصرف کننده کاربرد دارد. در واقع شلوار اسلش یک نوع شلوار راحتی می باشد که از آن به عنوان شلوار خانگی و هم شلوار بیرونی، البته نه در جاهای مجلسی یا رسمی مورد استفاده قرار می گیرد، هم در بعضی مدلها به عنوان یک شلوار ورزشی مناسب کاربرد دارد.

شلوار اسلش دارای انواع زنانه و دخترانه است که در ادامه با انواع مدلهای آن ها آشنا می شوید.

شلوار اسلش دختران و بانوان

قبلاً ها این نوع از شلوار مورد استفاده نوجوانان و افراد جوان بود ولی به تازگی خانم ها و دختران هم به خرید شلوار اسلش روی آورده اند و این پوشش را انتخاب می کنند، البته جنس با کیفیت مدل های مختلف شلوار اسلش مردانه بسیار بهتر از نوع های زنانه و دخترانه می باشد. همچنین تولید کننده اسلش بانوان بسیار کم می باشد گاهی اوقات بانوان مجبور به استفاده از مدل های مردانه می باشند به خاطر اینکه هنوز در بازار مدل های زنانه مناسب وجود ندارند.

ساختار شلوار اسلش همانطور که گفته شد عمدتاً یک شلوار راحتی است پس در این نوع از شلوار، پارچه های کشی استفاده می شود. در خرید شلوار اسلش دقت کنید که پارچه‌هایی که درصدی از پلی استر موجود در آنها بیشتر از مقدار نخ می باشد دوام بیشتری نسبت به پارچه های نخی دارند. پلی استیر یکی از بهترین جنس های پارچه در بین لباس های ورزشی و افرادی که به سبک بودن لباس تنشان اهمیت می دهند است، چون جنس پلی استر بسیار کم وزن بوده و در مقابل شستشو مقاومت زیادی دارند فقط باید دقت کرد که با آب داغ شستشو نشوند و بعد از اتمام شستشو در مقابل نور مستقیم خورشید قرار نگیرند. پلی استر در صورت خیس شدن بسیار سریع خشک می شود پارچه آن به سایش و کشیدگی بسیار مقاوم است و همچنین عمر طولانی دارند.

راهنمای خرید شلوار اسلش در ژورنال نوبشو

شلوار اسلش معمولاً چه قیمتی می باشد؟

برای پاسخ به این سوال باید توجه داشت که شلوار اسلش مورد نظر شما از چه نوع مدل و سایزی است و نوع پارچه و کیفیت دوخت که در آن به کار رفته شده است چه نوعی است. گاهی یک مدل با توجه به سبک، برند و کیفیت آن می ‌تواند چندین برابر از نوع خود قیمت بخورد.

شلوار اسلش مناسب با انتخاب آقایان در ایران معمولاً بزرگتر از چهل و چهار یا چهل و شش را سایز بزرگ می گوییم، محاسبه آن به این صورت است که دور کمر در کمترین جا تقسیم بر دو می شود. خرید شلوار اسلش مدل دار در این سایز زیاد مشتری ندارد ولی بعضی این افراد هستند که سایزهای کوچکتر طرح دار را بسیار مناسب و مد نظر قرار دارند که دور کمر آن ها چهل و چهار، چهل و شش یا چهل و هشت هستند. شلوارهای اسلش در ایران از نوع و سایزهای متنوع برخوردار نیستند، فروشندگان همیشه در تهیه اسلش مدل دار با مشکل روبرو هستند زیرا اکثر افراد مدل های ساده تر و بدون طرح را می پسندند و بیشتر تولید کننده ها نیز سایز های کوچک و معمولی را تولید می کنند.

مطالب پیشنهادی
راهنمای جامع خرید شلوار جین مردانه باکیفیت

شلوار اسلش را به چه شکلی با بقیه لباس ها ست کنیم؟

ست کردن شلوار اسلش با بقیه لباس ها و مدل ها به سادگی انجام پذیر است. همان طور که گفتیم شلوار اسلش یک شلوار چند کاربردی می باشد، در ادامه این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید پوشاک با ما همراه باشید تا چگونگی ست کردن شلوار اسلش را با انواع لباس های دیگر برای شما تشریح کنیم.

  • ست کردن شلوار اسلش همراه با سویشرت

برای خرید شلوار اسلش به این نکته توجه کنید که در فصل های سرد ترکیب اسلش با سویشرت می تواند یک ترکیب بسیار زیبا و فوق العاده برای استایل شما در این فصل باشد. با این ست بسیار احساس راحتی و نشاط خواهید داشت و دقیقاً این نوع از لباس ها با هدف راحتی شما طراحی شده است. همچنین سویشرت های بدون کلاه و کلاه دار استفاده کنید و برای هرچه بیشتر دیده شدن توصیه می شود یک کتانی مناسب با سویشرت را تست بزنید.

راهنمای خرید شلوار اسلش در ژورنال نوبشو

  • شلوار اسلش و تیشرت یک ترکیب فوق العاده سبک

همانطور که در توضیحات قبل گفتیم جنس شلوار اسلش از مواد پلی استر و بسیار کم وزن و مقاوم ساخته شده است. جالب است که بدانید پلی استرها بسیار کم وزن و سبک هستند و راحتی خاصی به این نوع از شلوارها می‌دهد. اگر به همراه یک تیشرت همرنگ با خودش ست شود به نوعی هدف از طراحی آنها برآورده می شود، این ست برای دورهمی های دوستانه که می خواهید راحت باشید پیشنهاد بسیار مطلوبی است پس می توانید یک تیشرت کاملاً خوشرنگ و خوش تر با اندازه تنتان بپوشید و آن را با اسلشتان یکی کنید و از راحتی این پوشش لذت ببرید.

انتخاب کفش مناسب برای شلوار اسلش

یکی از مشکلات مصرف کننده ها این است که در انتخاب خود دچار سردرگمی و گیجی می شوند، خرید شلوار اسلش دامنه وسیع از انتخاب به مصرف کننده جهت یکدست شدن ظاهر به افراد می دهد. انتخاب کفش مناسب که با شلوار تنتان جور باشد می ‌تواند کار سختی باشد اما شلوار اسلش ظاهرتان را چند برابر خوش نماتر می کند. یک انتخاب مناسب برای پوشیدن کفش می ‌تواند کفش های کتانی ساق بلند باشد که یک ترکیب فوق العاده عالی و جذاب به شما ارائه می دهد. هنگامی که از کتانی استفاده می کنید سعی کنید که همیشه تمیز و براق و همچنین ظاهری موجه داشته باشد. کفش های بدون بند از لحاظ راحتی و خوش فرم بودن انتخاب مناسبی برای ست کردن با شلوار اسلش می باشد.

 

Originally posted on ۰۵/۲۱/۱۳۹۹ @ ۴:۲۲ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید