خرید انواع شلوار اسلش مردانه

0
6403
شلوار اسلش مردانه در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

شلوار اسلش در راهنمای خرید پوشاک مردانه 

در دهه اخیر با تغییرات چشم گیری در زمینه مد و لباس رو به رو شدیم و طیف جدیدی از لباس ها وارد صنعت پوشاک شد. یکی از این دسته لباس ها شلوار اسلش مردانه می باشد. این شلوارها به دلیل جذابیت ظاهری و راحتی بسیار زیاد طرفداران بی شماری پیدا کرده است. ما امروز در نوبشو حاضر شده ایم تا تضمینی برای خرید انواع شلوار اسلش مردانه با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت باشیم. برای اینکه خریدی مناسب داشته باشید در مرحله اول باید با انواع شلوار اسلش مردانه آشنا شوید.

شلوار اسلش مردانه در ژورنال نوبشو

۱-اسلش چیست؟

بسیاری از مردم شلوارهای اسلش را همان شلوارهای ورزشی می دانند که این تعبیری اشتباه است. شلوارهای اسلش شلوارهایی پارچه ای هستند که راحتی بالایی دارند و معمولا در قسمت ساق پای شلوار کشسانی بالایی دارند. امروزه بسیاری از آقایان تمایل به استفاده از شلوار اسلش مردانه به جای شلوارهای جین و پارچه ای قدیمی دارند.

مهمترین ویژگی شلوارهای اسلش این است که قابلیت استفاده در فضای خانه و بیرون خانه را دارند.

۲-جنس شلوارهای اسلش مردانه از چیست؟

به طور عمده شلوارهای اسلش عموماً از دو نوع الیاف ساخته می شوند که در ادامه به صورت جداگانه آنها را بررسی خواهیم کرد.

  • ترکیبی از کتان و پلی استر

این دسته از شلوار اسلش مردانه مناسبترین گزینه برای انتخاب در فصل تابستان می باشد. کتان و پلی استر با خنک بودن خود انتخاب بسیار مناسبی برای فصل تابستان می باشند.

در این فصل به علت تعرق بالا به صورت مداوم شلوار باید شسته شود. این دسته از اسلش ها مقاومت بسیار بالایی در برابر شستشو از خود نشان می‌دهند.

  • شلوار اسلش پنبه ای

پنبه مقاومت بسیار بالایی در برابر سرما از خود نشان می دهد. پس بهترین انتخاب شما برای فصول سرد سال اسلش مردانه پنبه ای است. از ویژگی های دیگر اسلش های پنبه ای می توان به استحکام بالا و طول عمر زیاد اشاره کرد.

این دسته از اسلش ها را بهتر است با آب سرد بشویید چون پنبه با شستشوی زیاد با آب گرم شل می شود و ظاهر زیبای روز اول خود را از دست می دهد.

چه برندهایی اقدام به تولید شلوار اسلش مردانه می کنند؟

شلوارهای اسلش حجم بالایی از فروش لباس در دنیا را به خود اختصاص داده اند بنابراین تمام برندهای معتبر لباس در دنیا سعی می کنند که سهم خود از این بازار را افزایش دهند از جمله این برند ها می توان به آدیداس، پوما، نایک، ونس، جردن و فیلا اشاره کرد که اقدام به تولید اسلش با َظاهری جذاب و کیفیت بالا می کنند.

شلوار اسلش مردانه در ژورنال نوبشو

چگونه شلوار اسلش را با بقیه لباس ها ست کنیم؟

ست کردن لباس ها از جمله مسائلی است که ساعت ها در طول روز ممکن است ذهن ما را درگیر کند. شلوارهای اسلش از دسته لباس هایی هستند که قابلیت پوشیدن و ست کردن با بسیاری از لباس های دیگر را دارند. ما ست هایی از شلوار اسلش مردانه را به شما معرفی می کنیم که استایلی مد روز دنیا را به شما هدیه کند.

مطالب پیشنهادی
چهار مدل معمول که در خرید شلوار جین مردانه باید آن ها را بشناسید

ست کردن اسلش با سویشرت

ست کردن اسلش با سویشرت از جمله ست های جوان پسند و مد روز می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. در این ست توجه به تناسب سایز بین سویشرت و اسلش اهمیت بسیار زیادی دارد. پیشنهاد ما برای تکمیل شدن این ست استفاده از کفش کتانی می باشد. ست کردن رنگ کتانی با سویشرت این ست جذاب را تکمیل می کند.

اگر از اسلش به رنگ مشکی استفاده می کنید، سویشرت و کفش سفید و یا طوسی رنگ استایل مد روزی می باشد.

شلوار اسلش مردانه در ژورنال نوبشو

ست کردن اسلش با تیشرت

برای ست کردن اسلش با تیشرت انتخاب های بی شماری پیش روی شما قرار می گیرد. تنوع بسیار بالای تیشرت و اسلش مردانه باعث می شود که تمامی افراد در سنین مختلف بتوانند ستی مناسب سلیقه خود پیدا کنند. هم رنگ بودن اسلش و تیشرت جذابیت بیشتری به شما خواهد داد. این ست راحتی بسیار زیادی دارد بنابراین بهترین انتخاب برای ورزش کردن، مسافرت کردن و سایر امور سنگین خواهد بود. این ست جذاب را می توانید با یک ساعت زیبا و کتانی متناسب تکمیل کنید.

ست اسلش با پیرهن جین در تابستان و یا کاپشن جین در زمستان:

  • استفاده از شلوار اسلش مردانه در کنار جین ترکیبی رویایی برای بسیاری از افراد می باشد.
  • در تابستان می توانید همراه با اسلش از پیراهن جین استفاده کنید.
  • استفاده از جین بر روی یک تیشرت نیز می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.
  • اگر از اسلش تیره استفاده می کنید جین خود را روشن انتخاب کنید تا تضاد زیبایی ایجاد شود.
  • در زمستان نیز می توانید از اسلش پنبه ای به همراه کاپشن جین استفاده کنید.

در چه استایل هایی از شلوار اسلش استفاده نکنیم

استفاده از شلوار اسلش به طور معمول در همه استایل ها رایج است. اما استفاده از آن در استایل های رسمی و اداری پیشنهاد نمی شود . استفاده کردن از کفش های رسمی و کالج و کفش های چرمی در زیر شلوار اسلش یا استفاده از پیراهن های رسمی جذابیت چندانی ندارد.

چه کفشی مناسبت ست کردن با شلوار اسلش مردانه است

شلوارهای اسلش مردانه جزو استایل های اسپورت محسوب می شوند و بهتر است با کفش های کتانی اسپرت استفاده شوند .

در زمستان می توانید از کفش های ساقدار و بوت های اسپورت استفاده کنید.

ژورنال نوبشو

نوبشو عرضه کننده جدیدترین و با کیفیت ترین شلوارهای اسلش مردانه می باشد. تنوع بالا و قیمت مناسب فروشندگان ما تضمینی برای رضایت شما از خریدتان خواهد بود. ما برای هر سلیقه ای انتخاب مناسبی خواهیم داشت. استایلی شیک و مد روز دنیا را با ما تجربه کنید.

 

Originally posted on ۱۱/۰۱/۱۳۹۹ @ ۹:۱۸ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید