خرید بلوز شلوار ترک مجلسی

0
10019
بلوز شلوار ترک مجلسی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

بلوز و شلوار ترک مجلسی

قبل از این که بخواهید لباسی را خریداری کنید می بایست به تناسبب لباس با بدن توجه کنید برای این که انتخاب مناسبی در نوع بلوز و شلوار مجلسی داشته باشید با در نظر گرفتن مواردی می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. بلندی و یا کوتاهی قد- چاق و یا لاغر بودن اندام و مدل مو مواردی هستند که می بایست در هنگام خرید بلوز شلوار ترک مجلسی به آن توجه داشته باشید به عنوان مثال اگر شما اندامی باریک و قدی بلند با موهای فر دارید بلوزهایی که در ناحیه کمر دارای طرح هستند و شلوار مجلسی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد و اگر در ناحیه بالا تنه ریز نقش هستید بلوزهای یقه ۷ و کمی لخت برای اندام شما زیبا است.

به عنوان مثال برای خانم های قد کوتاه، شلوار کوتاه و بلوز تنگ چسبیده و توری مناسب است و موجب جذابیت بیشتر آن ها می شود. با ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید پوشاک زنانه همراه باشید تا شما را با انواع بلوز شلوار ترک مجلسی آشنا نماییم.

در ادامه به معرفی چند مدل بلوز شلوار ترک مجلسی می پردازیم:

  • بلوز شلوار ترک مجلسی شیک

بلوز شلوار ترک مجلسی که در اروپا نیز به عنوان نوعی لباس مجلسی شناخته شده می باشد و مورد پسند خانم هایی است که مطابق با مد روز پیش می روند و به دنبال لباس هایی راحت برای میهمانی ها و مجالس هستند.

انتخاب بلوز شلوار ترک مجلسی شیک و متناسب با هم ممکن است کمی دشوار باشد، پیشنهاد ما این است بلوزی را با طرح های دکمه بر سر آستین انتخاب کنید که موجب می شود که ظاهر لباس آراسته تر باشد همچنین شلوار را نیز می توانید متناسب با فرم بدن و قد خود انتخاب کنید.

برای این که شیک بودن بلوز و شلوار مجلسی شما بیشتر جلوه کند بهتر است به کیفیت آن نیز توجه کنید، کیفیت پارچه تأثیر زیادی در شیک بودن لباس دارد.

نوبشو ارائه دهنده انواع مدل بلوز و شلوارهای ترک مجلسی است با مراجعه به لینک ذیل می توانید بهترین و زیباترین مدل های بلوز و شلوار ترک مجلسی را سفارش دهید.

www.nobesho.com

بلوز شلوار ترک مجلسی در ژورنال نوبشو

  • بلواز و شلوار گشاد ترک مجلسی

شلوارهای گشاد زنانه مجلسی سالیان زیادی است که وارد صنعت مد شده و کماکان جایگاه خود را نیز حفظ کرده است در واقع از زمانی که اسب و یا دوچرخه به عنوان وسیله ای برای رفت و آمد مورد استفاده قرار گرفت شلوارهای گشاد نیز مورد توجه خانم ها قرار گرفت و خانم ها با پوشیدن این مدل شلوارها راحت تر می توانستند رفت و آمد کنند.

به مرور زمان مدل این شلوارها کوتاهتر شد و روز به روز با طراحی های مختلفی وارد صنعت مد شد، بلوز و شلوار گشاد مجلسی متناسب با فصل طراحی شد و مورد پسند افراد زیادی قرار گرفت.

  • بلوز و شلوار سرهمی مجلسی

همانگونه که می دانید در صنعت مد تنوع زیادی وجود دارد، در میان انواع بلوز و شلوارهای مجلسی مدل سرهمی طرفداران زیادی داشته و یکی از شیک ترین آن ها محسوب می شود، زمانی که قصد خرید بلوز و شلوار مجلسی سرهمی دارید حتماً به جنس آن توجه کنید زیرا این مدل در جنس های مختلفی تولید می شود، جنس لباس می بایست راحت و سبک باشد تا در زمان پوشیدن احساس راحتی داشته باشید، مورد دیگر که در زمان خرید این مدل بلوز و شلوار باید به آن توجه کنید اندازه آن است، اندازه این مدل نباید زیاد گشاد و یا زیادی تنگ باشد بلکه می بایست دقیقاً متناسب اندامتان باشد و مورد دیگر سبک لباس است، بلوز و شلوار مجلسی سرهمی در سبک های مختلفی تولید می شود که می تواند جیب دار و یا آستین حلقه ای و… باشد بهتر است سبک انتخابی تان مطابق با مد روز و خاص باشد تا مجلسی بودن آن بیشتر جلوه کند.

مطالب پیشنهادی
معرفی انواع لباس های زنانه مجلسی

بلوز شلوار ترک مجلسی در ژورنال نوبشو

نکات مهم برای ست کردن بلوز شلوار ترک مجلسی

  • برای این که بلواز و شلوار مجلسی را بتوانید با هم ست کنید می بایست به این نکته توجه داشته باشید که بلوز مجلسی با شلوار مجلسی باید ست شود و بلوز اسپرت با شلوار مجلسی و بالعکس آن نمی تواند چندان جالب باشد.
  • برای ست کردن بلوز و شلوار مجلسی در انتخاب رنگ دقت داشته باشید که رنگ ها باید با هم تناسب داشته بانشد نه این که رنگ ها دقیقا هم سان باشد.
  • مدل بلوز و شلوار مجلسی در ست کردن نیز موضوع مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید دقت داشته باشید که مدل شلوار و بلوز می بایست مناسب هم باشند به عنوان مثال شلواری دم پا گشاد را نمی توان با بلوزی که قسمت پایین آن گشاد است ست کرد.
  • افراد در زمان ست کردن بلوز و شلوار ترک مجلسی می بایست قد خود را نیز در نظر بگیرند شلوارهای قد کوتاه برای افراد قد کوتاه نمی تواند انتخاب مناسبی باشد و در هنگام ست کردن نیز به این نکته توجه داشته باشید که کفش شما باید پاشنه بلند باشد.
  • برای این که شلوار مجلسی شما زیبایی بیشتری داشته می توانید از کمربند استفاده کنید.
  • اگر شلواری را که انتخاب کرده اید طرح های زیادی دارد و یا به عبارتی خیلی شلوغ بر روی آن کار شده است می بایست بلوز متناسب آن ساده باشد.

 

معرفی بهترین بلوز شلوار زنانه در نوبشو

بلوز زنانه ناوالس کد SS2020-SHIRT113-BK

برند:ناوالس
جنس:کرپ , حریر
طرح:ساده
قد:روی باسن
یقه:خشتی
آستین:بلند

بلوز زنانه مدل h-maral-WE

برند:بدون برند
جنس:ویسکوز
طرح:طرح‌دار
قد:روی باسن
یقه:گرد
آستین:سه ربع

بلوز زنانه مدل h-maral-BK

برند:بدون برند
جنس:ویسکوز
طرح:طرح‌دار
قد:روی باسن
یقه:گرد
آستین:سه ربع

بلوز زنانه السانا مدل هاله ۷۵۱۰۳

برند:السانا
جنس:کرپ
طرح:ساده
قد:روی باسن
یقه:هفت
آستین:بلند
مورد استفاده:روزمره

بلوز زنانه السانا مدل فرناز کد ۷۴۱۰۳

برند:السانا
جنس:کرپ
طرح:ساده
قد:روی باسن
یقه:هفت
آستین:بلند

ست بلوز و شلوار زنانه کد ۳۶۷

برند:بدون برند
جنس بالاتنه:کتان , نخ
قد:روی باسن
طرح:ساده
نحوه بسته شدن:زیپ
جنس پایین‌تنه:پلی استر
مورد استفاده:اداری و رسمی , روزمره

Originally posted on ۰۷/۰۵/۱۳۹۹ @ ۵:۳۲ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید