انواع عکس مدل لباس دخترانه

0
6058
عکس مدل لباس دخترانه در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید پوشاک دخترانه

معرفی و عکس مدل لباس دخترانه ساده چسبان

در بیشتر مواقع این عکس مدل لباس دخترانه چسبان را با لباس های آزاد اشتباه می گیرند. در حالی که این دو مدل خیلی با هم متفاوت هستند. لباس های ساده و چسبان تا زیر زانو و بدون هیچ گونه تزئینی هستند. معمولاً خانم های تاجر و سیاستمدار این مدل را می پوشند. مدل بدن مناسب برای این نوع ساعت شنی و اندام دارای انحنا می باشد. این مدل برای مصاحبه ها، کنفرانس ها، و جمع های رسمی مناسب است. این مدل برای خانم های چاق و یا اندام مستطیل و نیز افرادی که اندام آنها مانند سیب است، مناسب نمی باشند. مارک های تولید کننده این مدل شامل رالف لورن، پرادا، مارک ژاکویز، ال، میس چیس، فوراور ۲۱ و وانکا می باشند.

آشنایی و عکس مدل لباس دخترانه بلوز چسبان

این مدل دارای یک بند یا کمربند می باشد که باعث جدا کردن نیم تنه بالایی از قسمت پایین شده که سمت بالا را به بلوز مدل می کند. قسمت سجاف آن معمولاً از سمت کمر به شکل صاف و مستقیم به پایین می رود. معمولاً اندام را کاملاً پوشش می دهد. در صورتی که قصد دارید قسمت بالا تنه خود را حجیم نشان دهید، می توانید از این مدل استفاده کنید. افرادی که دارای اندامی به شکل ساعت شنی و مثلث هستند، می توانند از این مدل استفاده کنند. اما برای اندام های صاف و با انحنای کم مناسب نیست. این مدل را معمولاً برای لباس کار، لباس مهمانی، و دعوت های صبحانه و شام رسمی استفاده می کنند. کووز، وزومدا، لونلی و ایوان از جمله مارک های تولید کننده این مدل هستند.

معرفی و عکس مدل لباس دخترانه کوتاه

این مدل مانند یک تونیک کاملاً صاف و عاری از هرگونه انحنا به داخل یا خارج است. این مدل ها ساده هستند و زمانی که شما میخواهید لباسی بدون تزئین بپوشید گزینه مناسبی است. توصیه می شود که این مدل را با یک پیراهن جلوباز از جنس کتان استفاده کنید. این مدل برای تمامی اندام ها به جز صاف و خیلی باریک مناسب است. فوراور ۲۱، لایف استایل و جینر معمولاً این مدل را تولید می کنند.

عکس مدل لباس دخترانه در ژورنال نوبشو

  • آشنایی مدل نامتقارن

بعضی از لباس ها بخاطر نداشتن تقارن دست شما را برای انواع تزئینات مانند گلدوزی، نگین کاری و… باز می گذارند. این مدل برای رقص شبانه مناسب است. باید دقت کنید که تزئینات لبه آخری لباس با مدل اندام شما متناسب باشد. افرادی که خیلی چاق باشند نباید از این مدل استفاده کنند.

  • معرفی مدل گشاد لباس دخترانه

شما می توانید کت بلندی را که دارید برای تابستان به صورت یک لباس بلند و گشاد استفاده کنید. البسه گشاد معمولاً بلند بوده و از جنس پارچه های پنبه ای و سبک شبیه کت های بلند دوخته شده و دارای دکمه ها و کمربند بزرگ هستند. این مدل ها برای جاهای غیر رسمی مناسب هستند. اگر این لباس را با کفش رسمی در محل کار خود بپوشید، شبیه به یک مدل لباس می شوید. افرادی با اندام مستطیل و با انحناهای کم می توانند از این مدل استفاده نمایند. اما در صورتی که بدن شما دارای انحنای زیاد است، از این مدل استفاده نکنید. نورداستروم، مارک و اسپنسر جزء تولید کنندگان این مدل هستند.

  • آشنایی و نمایش عکس مدل لباس دخترانه نواری

این لباس شباهت زیادی به تعدادی نوار به هم بافته شده است. این مدل بسیار چسبیده بوده و کاملاً روی بدن می نشیند. برای دوخت این لباس پارچه ها به شکلی به همدیگر وصل می شوند که به صورت ضربدری مشخص می شوند. اندام های لاغر و کوچک و یا افرادی با اندام ساعت شنی یا مستطیل می توانند از این مدل استفاده کنند. اما در صورت چاق بودن این مدل برای شما مناسب نیست. جینگر، فوراور ۲۱، ناستی گال، ون هوسن این مدل را برای مراسم نیمه رسمی تولید می کنند.

مطالب پیشنهادی
چگونگی خرید لباس زنانه بصورت آنلاین

عکس مدل لباس دخترانه در ژورنال نوبشو

  • معرفی لباس دخترانه میان تنه امپراطوری

بالاتنه این لباس کاملاً چسبیده می باشد و از قسمت زیر سینه به پایین کاملاً صاف است. پارچه هایی با جنس ساتن و ابریشم برای این لباس ها مناسب می باشند زیرا به صورت لخت روی تن می نشینند. این لباس ها را بهتر است که با چکمه هایی ضخیم استفاده کنید. اندام های مستطیلی، سیب و گلابی شکل می توانند از این مدل استفاده کنند اما برای اندام های صاف مناسب نیست. نورداستروم، ناستی گال، کمیستری برند های تولید کننده این مدل لباس هستند.

میان تنه امپراطوری در ژورنال نوبشو

  • معرفی مدل لباس دخترانه اسکیت باز

برخی فکر می کنند این لباس، همان دامن اسکیت است که دختران در زمان اسکیت بازی از آن استفاده می کنند. اما این درست نیست و این دو کاملاً متفاوت هستند. این لباس در قسمت پایین کمر مناسب با سایز کمر شما بوده و تزئینات و زوائدی در این قسمت دارد. این لباس تا بالای ران می باشد و به عنوان یک لباس کوتاه شناخته می شود. بدن های سیب، مستطیل و بلند و باریک می توانند از این پوشش استفاده کنند. اما زنان کوتاه قد با اندامی گلابی نمی توانند از مدل اسکیت باز استفاده نمایند. این مدل برای مهمانی های عصر و بیرون رفتن غیر رسمی مناسب می باشد.

  • عکس مدل لباس دخترانه در ژورنال نوبشومعرفی و عکس مدل لباس دخترانه کوتاه

وقتی که لباسی کوتاه می پوشید می توانید باشکوه گام بردارید. زیرا امکان به نمایش گذاشتن پاهای شما وجود دارد. این مدل معمولاً تا بالای زانو می باشد و دارای چین یا بزرگ شدن از نظر سایز در بخش زیر کمر است. اندام های ساعت شنی، کوتاه قد و ریز اندام می توانند از این مدل استفاده کنند اما برای افراد با پاهای بلند مناسب نیستند. شما می توانید برای بیرون رفتن های رسمی، کنار دریا و یا مهمانی های عصرانه از این مدل استفاده کنید.

کوتاه قد در ژورنال نوبشو

 

Originally posted on ۰۷/۰۲/۱۳۹۹ @ ۷:۲۸ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید