موبایل C5 از چه ویژگی ها و برتری هایی بهره مند است

0
3851
موبایل C5 در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید موبایل C5

موبایل C5 سامسونگ در ابتدای سال ۲۰۱۶ به همراه مدل C7 سامسونگ روانه بازار شد. هر دوی این دو مدل گوشی در بسیاری از مشخصات با یکدیگر شباهت دارند و این ابعاد و برخی از مشخصات جزئی است که آن ها را از هم متمایز نشان می دهد.

بررسی طراحی ظاهری موبایل C5:

این مدل گوشی در نگاه اول حسی همانند گوشی های آیفون به شما القا می کند به صورتی که بسیاری طرفداران این مدل موبایل سامسونگ آن را با برخی از انواع آیفون ها مقایسه می کنند و حتی آن را با عنوان آیفون ساخت کمپانی سامسونگ می شناسند. علت این مقایسه می تواند نوارهای آنتن باشد که در پشت گوشی به کار رفته است و یا حتی کیفیت متریال به کار رفته برای ساخت روکش فلزی موبایل نیز در این زمینه بی اثر نمی باشد. موبایل C5 دارای طراحی ظاهری بسیار ظریف، زیبا و خوش دست می باشد که شرایطی ایده آل برای کاربرد به دست بانوان را فراهم می کند. تمامی طراحی ظاهر این مدل گوشی در بهترین حالت مطابق با استاندارد های روز دنیا انجام گرفته است ولی تنها لیز بودن قاب پشتی موبایل است که کاربرد آن را سخت می کند. به همین علت توصیه می شود در هنگام استفاده حتماً برای گوشی کاور محافظ تهیه نمایید.

موبایل C5 در ژورنال نوبشو

تشریح ویژگی های ظاهری موبایل سامسونگ مدل C5:

  1. لبه های گرد و هلالی زیبایی گوشی موبایل را به صورت دقیق تری نمایش می دهد و انتخاب آن را برای طرفداران این سری موبایل ها راحت تر کرده است.
  2. صفحه نمایش این مدل موبایل دارای ابعادی ۵.۲ اینچی می باشد که در حین ساخت براین آن حاشیه بسیار کمی در نظر گرفته شده است و با استفاده از این ایده سعی در یکپارچه نمایش دادن هر چه بیشتر پنل رویی موبایل دارند.
  3. این مدل موبایل در رنگ بندی های متنوع مشکی، نقره ای، سفید، گلد، رز گلد در بازار عرضه می شوند که می تواند به راحتی نیاز همه سلیقه ها را محیا کند.
  4. در قسمت فوقانی پنل جلویی گوشی شاهد دوربین جلو و اسپیکر گوشی می باشیم اما در پایین ترین قسمت دکمه هوم قرار دارد که چنانچه آن را فشار دهید بدون پریدن مراحل طی شده در هر برنامه ای می توان از آن خارج شده و بعد ها سر فرصت مناسب مجدد برنامه را اجرا کنید.
  5. در فریم سمت چپ موبایل دکمه کم و زیاد صدا تعبیه شده است که از این لحاظ همانند دیگر سری موبایل های ساخت سامسونگ عمل می کند.
  6. در فریم سمت راست موبایل های سری C5 قسمتی برای کارت حافظه و سیم کارت در نظر گرفته شده است و بالای آن را دکمه پاور قرار داده اند.
  • بررسی حسگر سامسونگ C5:

حسگر این مدل موبایل ساخت سامسونگ همانند دیگر موبایل های این برند بر روی دکمه هوم تعبیه شده است که عملکرد سریع و به موقعی را به نمایش می گذارد. دارندگان موبایل C5 می توانند از قابلیت حسگر عالی برای قفل صفحه نمایش و دیگر نرم افزار های گوشی استفاده نمایند و با این کار امنیت اطلاعات درون حافظه موبایل خود را فراهم نمایند. راه اندازی قفل حسگر تنها چند لحظه زمان را از کاربران می گیرد اما تا سال ها می توان از عملکرد صحیح آن نهایت استفاده را ببرند.

  • بررسی دقیق جایگاه اسپیکر سری C5 سامسونگ:

اسپیکر این مدل گوشی با قرار گرفتد در بخش فریم پایینی گوشی نه تنها در محل نا مناسبی قرار گرفته شده است بلکه کیفیت پخش صدا در آن نیز به شدت کاهش یافته. به طور کلی قدرت اسپیکر موبایل C5 رضایت کاربران را جذب نکرده و در نظر سنجی ها نتوانسته است رتبه خوبی را به دست آورد.

مطالب پیشنهادی
بررسی موبایل A20 و نکاتی که نمی دانید

آشنایی با دوربین اصلی و دوربین جلوی موبایل سامسونگ مدل C5:

کمپانی سامسونگ برای گوشی های مدل C5 خو دوربین اصلی را ۱۶ مگاپیکسل در نظر گرفته است که این مورد لذت عکس برای و ثبت خاطره با کیفیت بسیار عالی را برای خریداران و دارندگان گوشی فراهم می آورد. چنانچه بخواهید به تنهایی از خود عکس بگیرید بایستی از دوربین سلفی استفاده نمایید که کیفیت ۸ مگاپیکسلی دارد. به طور کلی زوم کردن بر روی نقطه ای در هنگام عکاسی کیفیت تصویر را کاهش می دهد به همین علت تنها در مواقع ضروری این قابلیت را به کار بگیرید.

موبایل C5 در ژورنال نوبشو

  • بررسی عملکرد C5 از لحاظ سرعت و میزان حافظه

این مدل گوشی دارای قدرت CPU بسیار پایینی بوده که قابلیت تحمل کارت حافظه سنگینی را ندارد و کاربران می توانند موبایل خود را تنها به کارت حافظه ۴ گیگابایتی مجهز کنند و از آن برای کارهای روزانه خود بهره ببرند. در صورتی که بخواهید بازی های سنگین و یا فیلمبرداری با کیفیت و طولانی مدتی را بر روی گوشی خود به ثبت برسانید بایستی انتظار کند شدن گوشی و حتی هنگ کردن آن را داشته باشید.

  • بررسی قدرت و کیفیت باطری موبایل C5:

در این گوشی موبایل باطری ۲۶۰۰ آمپری تعبیه شده است که برای کارهای روزانه سبک یک قدرت باطری متوسط می باشد اما در میان دیگر مدل های موبایل سامسونگ ضعف خود را نشان داده و در یک آزمایش بدون کاربرد تنها توانست ۸ ساعت و نیم دوام بیاورد. بنابراین اگر عادت دارید از گوشی موبایل به صورت مداوم استفاده نمایید و یا بازی های سنگینی برای کودکان خود بر روی آن نصب کنید این سری موبایل سامسونگ را به شما پیشنهاد نمی دهیم. بهتر است برای خرید گزینه های دیگر موبایل کمپانی سامسونگ را مورد بررسی قرار دهید. شک نکنید می توانید با همین مقدار بودجه گزینه های مناسب تری را پیدا کنید زیرا این کمپانی دارای بیشترین تنوع لوازم الکتریکی می باشد. خصوصاً در زمینه گوشی های موبایل سالانه مدل های جدید تری را به بازار عرضه می کند که همه از بالاترین کیفیت برخوردارند.

  • بررسی نرم افزاری موبایل C5:

  • موبایل C5 مجهز به اندروید ۶ می باشد که می توانی اکثریت نرم افزار های موجود در بازار و فروشگاه پلی را بخواند.
  • با خرید این مدل گوشی دسترسی به تمامی نرم افزار های مایکروسافت برایتان امکان پذیر خواهد بود و به سادگی می توانید تمامی کارایی لپ تاپ و کامپیوتر های رومیزی را با گوشی های خود به اتمام برسانید.
  • دفترچه یادداشت قابل قفل با کاربری ساده می تواند تمامی جلسات و فعالیت های یادگاری را بر روی آن به ثبت برسانید.
  • ماشین حساب پیشرفته از دیگر مواردی است که به صورت دائم بر وری گوشی موجود می باشد و امکان استفاده راحت را برای کاربران فراهم می آورد.
  • نرم افزار های پیام رسان، ویدئو خوان، نرم افزار زیپ، مرورگر و بسیاری دیگر از موارد مانند نرم افزار جیمیل و ایمیل از همان ابتدا بر روی گوشی موجود می باشد و افراد می توانند در هر زمان و هر مکان از آن ها استفاده نمایند.

موبایل C5 در ژورنال نوبشو

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید