مشخصات شیرآلات ساختمانی با کیفیت را بدانید

0
4513
شیرآلات ساختمانی با کیفیت در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

نقش مهم شیرآلات ساختمانی با کیفیت در منزل

بیشتر افراد موقع خرید شیرآلات ساختمانی با کیفیت برای منزل یا محل کارشان با انواع زیادی از این وسیله پرکاربرد روبه‌رو می‌شوند و انتخاب برایشان سخت خواهد شد ولی باید بر اساس طراحی داخلی و معماری محل مورد نظر شیر مناسب را انتخاب کنید. با ما همراه باشید تا با مطالعه مقالات راهنمای خرید سرویس دستشویی به خرید راحت و مطمئن دست پیدا نمایید.

متریال شیرآلات ساختمانی و انواع آن

شیرآلات ساختمانی با کیفیت دارای انواع گوناگونی است ولی شیرآلات به دو دسته پایه ابتدایی شیر و بدنه تقسیم می‌شود که در قسمت داخلی سازندگان سفارش های موجود مانند: آلیاژ، برنج یا سرب به کار می ‌برند، این به منظور رعایت موارد بهداشتی است به همین دلیل اغلب سازندگان اکنون از سرب خشک استفاده نمی ‌کنند ولی بیشتر در ساخت شیرآلات ساختمانی با کیفیت آلیاژ برنج مورد استفاده قرار می گیرد زیرا شیر اگر به طور صحیح آبکاری نشود در برابر رطوبت قابلیت ترکیب شدن دارد و باعث ایجاد آلودگی می ‌شود.

در قسمت خارجی یا بدنه شیرهای ساختمانی که نظر بیشتر افراد را به خود جلب می‌کند از فلزهایی مانند: مس، استیل، برنج یا برنز به کار می‌برند که رایج‌ترین آن ها استیل می باشد و سایر فلزات به صورت سفارش های ویژه ساخته می شوند ولی به طور کلی شیرآلات استیل ماندگاری زیادی دارند و در برابر ضربه دارای مقاومت زیادی هستند.

فرآیند مقاوم سازی شیرآلات

بهترین نوع آبکاری pvd می باشد، در این نوع آبکاری کمپانی سازنده قسمت تنه شیرها را با استفاده از اتم های باردار فلز مانند کروم یا سایر فلزات احاطه می کند تا به صورت شیمیایی سطح فلز با فلز مربوطه پوشیده شود، این امر پروسه رسوب سازی با بخار می باشد، با استفاده از ‌این شیوه شیرآلات ساختمانی با کیفیت ماندگاری زیادی به دست می‌آورند و در برابر زدگی یا تغییر رنگ استحکام خود را حفظ می کنند.

مهمترین عامل انتخاب افراد در شیرآلات ساختمانی با کیفیت مدل و مارک می باشد که کشورهای گوناگونی مانند: آمریکا، ترکیه، چین، ایتالیا، هند و … این محصولات را تولید می ‌کنند.

شیرآلات ساختمانی با کیفیت در ژورنال نوبشو

پرفروش ترین مدل شیرآلات ساختمانی با کیفیت

همانطور که اشاره کردیم شیرآلات ساختمانی با کیفیت در انواع بسیار متنوعی ساخته می شوند و روز به روز به طرح و مدل ها افزوده می شود ولی پرفروش ترین مدل شیرآلات ساختمانی از نوع اهرمی می باشد و محبوبیت زیادی در بازار دارد زیرا تمامی مسائل بهداشتی در این نوع شیر رعایت شده است و ماندگاری بالایی دارد، شیرهایی که از نوع ترک اهرمی هستند یکی از ویژگی های مثبت آن ها متمایز شدن سر شیر برای استفاده در آشپزخانه می باشد و شیرهای از این نوع به صورت عمودی جهت سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند، اگر برای سرویس بهداشتی شیرآلات تهیه کنید بهتر است نوع اهرمی دیواری را انتخاب نمایید.

  • شیرآلات عمودی

انواع شیرآلات ساختمانی به صورت دیواری و ایستاده تقسیم‌بندی می‌شوند ولی در جاهای بخصوصی از ساختمان به کار می ‌روند به عنوان مثال برای آشپزخانه نمی توانید از شیرآلات دیواری استفاده کنید هر چند این امکان وجود دارد ولی تقاضای کمتری دارد، در صورتی که مشتری تمایل به انجام این کار داشته باشد می تواند نوع شیر را سفارش بدهد ولی آن چیزی که در بازار شایع است این می باشد که شیرهای ایستاده در آشپزخانه و سایر قسمت های ساختمان به کار می روند ولی از شیرهای دیواری برای سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

مطالب پیشنهادی
چه مدل شیرآلات ساختمانی برای ساختمان خود بخریم ؟

گارانتی شیرآلات جزء مواردی است که موقع خرید شیرآلات باید به آن توجه کنید، مسئولیت خدمات پس از فروش اهمیت زیادی دارد تا در صورت ایجاد هر ایرادی آن را برطرف کنید.

شیرآلات ساختمانی به منظور قطع و وصل مسیر سیال استفاده می شود و دارای کاربردهای زیادی است، شیرالات از لحاظ نوع به اهرمی، کلاسیک، چشمی و غیره تقسیم بندی می شوند که در ساخت آن ها فلز برنج مورد استفاده قرار می گیرد.

شیرآلات ساختمانی با کیفیت در ژورنال نوبشو

شیرآلات یکی از وسایل پرکاربرد دست در استفاده از آب در بسیاری از جاها می‌باشد که استانداردهای زیادی در آن باید رعایت شود، کل قطعات به کار رفته در شیرآلات ساختمانی شامل تنه، مهره وصل ها، شیلنگ و دیگر اجزا می باشد که موقع ارتباط با آب در حرارت بالا باید تأثیری در مزه و رنگ آب نداشته باشند، از لحاظ دیگر مواد بکار رفته در این محصول باید مقاومت زیادی در برابر شرایط آب و هوایی داشته باشند و در رطوبت دچار زنگ زدگی نشوند.

راهنمای خرید شیرآلات ساختمانی باکیفیت

شیرآلات ساختمانی با کیفیت با توجه به اینکه انواع گوناگونی دارند هر کدام دارای مشخصات متنوعی هستند ولی پیش از این که این محصول را خریداری نمایید از فروشنده درخواست کنید که شرکت سازنده آن را با شما آشنا کند و در رابطه با مواد به کار رفته و جنس آن اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد.

مارک‌های غیر اصل بسیار زیادی در بازار وجود دارند که محصول را گارانتی نمی کنند و در این صورت برخی از اجزای شیرآلات ساختمانی دچار آسیب می شوند و باید هزینه دیگری را برای خرید محصول صرف کنید، با توجه به این موضوع فروشنده باید ضمانت نامه محصول را با مهر استاندارد همراه با تاریخ مربوطه تحویل به مشتری دهد.

اغلب سازندگان شیرآلات ساختمانی که محصولات را با مرغوبیت زیادی می سازند تا ۵ سال کالا را ضمانت می کنند.

سعی کنید شیری را تهیه کنید که آب بندی را ضمانت کند در این صورت از فروشنده تقاضا کنید که در رابطه با میزان آب بندی محصول اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد.

مشتریان در مورد شیرآلات ساختمانی با کیفیت از فروشنده ها در رابطه با مرغوبیت مغزی محصول که جزء اصلی ترین قطعات و اجزای شیر می باشد باید سؤال بپرسند، بهترین شیرآلات ساختمانی کارکرد طولانی در باز و بسته کردن دارد، در برابر رطوبت دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شود، مقاومت بالایی دارد، نصب آن راحت است.

نوبشو

نوبشو بزرگترین موتور جستجوی کالا است که نشانی آن  www.nobesho.com  می باشد، که در آن می توانید نیازهای خود را برطرف کنید و شیرآلات ساختمانی با کیفیت مورد نظر خود را از فروشندگان حاضر در نوبشو خریداری نمایید.

در پایان از کسانی که این مقاله را مطالعه کرده اند نهایت قدردانی را دارم.

 

 

Originally posted on ۰۹/۱۶/۱۳۹۹ @ ۹:۳۲ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید