فروش اسباب بازی در اینترنت

0
5714
فروش اسباب بازی در اینترنت در نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

فروش اسباب بازی

در سری مقالات راهنمای خرید اسباب بازی به فروش اسباب بازی در اینترنت که یکی از کسب و کارهای پر سود در تجارت آنلاین است میپردازیم. اسباب بازی نقش مهمی در یادگیری کودکان دارد و خلاقیت و مهارت‌های رفتاری آن‌ها را تقویت می‌کند. روانشناسان بر این باورند که اسباب بازی برای رشد ذهنی کودکان ضروری است و باید مهیج، سرگرم کننده و لذت بخش باشد. امروزه اینترنت فرصت خوبی برای فروش محصولات یا ارائه خدمات در زمینه تجارت را برای ما فراهم کرده است تا بتوانیم کسب و کار خودمان را رونق بخشیم.

از معتبرترین موتورهای جستجوی کالا که می‌توانیم از آن اطلاعات کافی در مورد فروش اسباب بازی در اینترنت به دست آوریم سایت نوبشو است که در آن به اطلاعات جامع در مورد انواع فروشگاه‌های اینترنتی و خرید و فروش آنلاین اسباب بازی ارائه شده است: https://www.nobesho.com

در ادامه به نکاتی که ممکن است به شما در راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی اسباب بازی کمک کند، می‌پردازیم.

فروش اسباب بازی در اینترنت در ژورنال نوبشو

نکاتی که پیش از فروش اسباب بازی در اینترنت باید بدانیم:

۱- سرمایه

مهمترین چیزی که برای راه اندازی هر کاری بدانیم این است که قبل از اقدام باید تمامی جوانب آن را بسنجیم. تجارت آنلاین روشی نوین برای افزایش فروش محصولات یا ارائه خدمات به صورت نامحدود برای همه فراهم کرده است و برای شروع ما باید دانش کافی در این زمینه را به دست بیاوریم. در مرحله اول سرمایه لازم برای راه اندازی فروشگاه را برآورد می‌کنیم.

۲- سایت فروش

برای فروش اسباب بازی در اینترنت به یک سایت نیاز دارید تا در آن اسباب بازی‌های خود را به فروش برسانید. برای طراحی سایت اختصاصی از طریق کدنویسی می‌توانید به یک برنامه نویس سفارش یک سایت را بدهید و یا از سایت سازهای آماده برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید. یک سایت با طراحی مناسب و دارای امکانات پیشرفته سبب می‌شود تا ما یک فروشگاه اینترنتی قدرتمند برای فروش اسباب بازی در اینترنت داشته باشیم. بدیهی است که هر چقدر سایت ما پیشرفته‌تر باشد، سرمایه لازم برای ایجاد آن بیشتر می‌شود.

۳- محاسبه هزینه خرید اسباب بازی

مرحله بعدی محاسبه هزینه خرید اسباب بازی است، البته در ابتدا نیازی به سرمایه زیاد برای خرید ندارید و می‌توانید بعد از ثبت سفارش مشتری اقدام به خرید آن کنید.

۴- تبلیغات

برای افزایش بازدید از سایت، شما باید تبلیغات گسترده‌ای را در گوگل انجام بدهید تا از این طریق فروش خود را بالا ببرید.

برای جلب رضایت مشتری خدماتی مانند گارانتی اسباب بازی‌ها، تخفیف در هزینه ارسال و… را هم برای پشتیبانی باید در نظر بگیرید.

فروش اسباب بازی در اینترنت در نوبشو

چگونه یک فروش موفق داشته باشیم؟

همان گونه که در بالا اشاره شد، برای فروش اسباب بازی در اینترنت به یک سایت نیاز داریم که اسباب بازی‌ها را در آن به فروش برسانیم. برای این منظور، می‌توانید تعداد نامحدود و بسیار متنوعی از اسباب بازی‌ها را برای فروش قرار بدهید. برای راحت کردن سفارش توسط مشتریان اسباب بازی‌ها را دسته بندی کنید مثلا رده‌های سنی مختلف یا اسباب‌بازی‌های دسته آموزشی، فکری، سرگرمی و…. مشخصات دقیق اسباب بازی‌ها مثل جنس، وزن و رنگ را بیان کنید. در کنار این اطلاعات تصاویر مناسب و جذابی هم از اسباب بازی‌ها را نشان بدهید و با دادن اطلاعات مورد نیاز برای خرید به مشتریان انتخاب را برای آن‌ها راحت تر کنید.

مطالب پیشنهادی
خرید پستانک نوزاد با کیفیت

البته شما می‌توانید با مشخص کردن بازار هدف خود، فروش اسباب بازی در اینترنت را متمرکز تر و بهتر انجام بدهید. به عنوان مثال آیا در بازار خرید اینترنتی اسباب بازی‌ های پسرانه بیشتر است یا خرید اینترنتی اسباب بازی‌های شیک دخترانه. در این حالت شما می‌توانید به دنبال فروش محصولاتی بروید که حاشیه سود بالاتری دارند و از اتلاف سرمایه و زمان جلوگیری کنید.

یکی دیگر از مواردی که می‌توانید برای جذب بیشتر مشتری انجام دهید، انجام دادن کارهایی برای جلب رضایت آن‌ها است. به این معنی که سعی کنید در بسته‌های مناسب و بدون آسیب رسیدن به اسباب بازی‌ها آن‌ها را ارسال کنید و برای پست کردن از روش‌ها مناسب استفاده کنید در کوتاه‌ترین زمان سفارش مشتری را ارسال کنید. ضمانت و حتی اماکن پس دادن کالا نیز اعتماد شما را به محصول خودتان نشان می‌دهد.

یک فروشگاه اینترنتی دارای چه امکانات پیشرفته‌ای باید باشد؟

برای فروش اسباب بازی در اینترنت، باید فروشگاه خود را به امکانات پیشرفته‌ای تجهیز کنیم تا بتوانیم در بازار هدف با رقبای خود رقابت کرده و درآمد خود را بالا ببریم. در اینجا به اختصار به چند نمونه از این امکانات اشاره می‌کنیم:

  • امکان جستجو اسباب بازی‌های دسته بندی شده براساس جنسیت و یا رده سنی کودکان
  • امکان جستجو بر اساس تصویر اسباب بازی‌ها
  • امکان ایجاد روش‌های مختلف برای ارسال و برآورد هزینه به صورت خودکار بر اساس وزن اسباب بازی و یا مسافت سفارش مشتری
  • امکان مرجوع اسباب بازی‌های معیوب و سفارشات اشتباه
  • امکان رهگیری وضعیت سفارشات
  • امکان ثبت تراکنش به صورت خودکار هنگام پرداخت سفارش مشتری از طریق درگاه بانکی و ثبت فیش
  • امکان ارسال پیامک و ایمیل به مشتریان
  • امکان تخفیف براساس روش‌های ارسالی و مبلغ خرید

فروش اسباب بازی در اینترنت در ژورنال نوبشو

مزایای فروش اسباب بازی در اینترنت

مهمترین مزیت یک فروشگاه اینترنتی اسباب بازی این است که می‌توانیم بدون محدود شدن به یک زمان و مکان خاص فروش اسباب بازی در اینترنت را انجام بدهیم و می‌توانیم تعداد بسیار متنوع‌تری از اسباب بازی‌ها را به صورت نامحدود در سایت برای فروش نشان بدهید. در اینجا چون هزینه‌هایی مانند هزینه اجاره مکان فروشگاه را نداریم سرمایه گذاری اولیه کمتری مورد نیاز است و می‌توانید تخفیف بیشتری به مشتریان خود اختصاص دهید و از این طریق رضایت آن‌ها را جلب کرده و فروش خود را افزایش دهید.

اجازه دهید مزایای اسباب بازی در اینترنت را با یک مثال برای شما واضح‌تر بیان کنیم. فرض کنید شما می‌خواهید یک فروشگاه اسباب بازی در تهران باز کنید. اگر از طریق یک فروشگاه اینترنتی برای فروش اقدام کنید به دلیل اینکه دیگر محدود به زمان و یک مکان خاص نیستید، می‌توانید تمام شهر تهران را برای فروش اسباب بازی‎ها در اختیار داشته باشید و چون سرمایه اولیه در این روش کمتر است، با دادن تخفیفات بیشتر فرصت بهتری برای فروش اسباب بازی‌های ارزان در تهران را خواهید داشت.

برای فروش اسباب بازی می توانید به عضویت سایت نوبشو بزرگترین موتور جستجوی کالا در بیایید و به عنوان فروشنده فعالیت کنید و البته که فروش خود را افزایش دهید .

Originally posted on ۱۰/۰۶/۱۳۹۹ @ ۱:۰۰ ب.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید