چه نکات مهمی در خرید کوله پشتی مدرسه باید در نظر گرفت

0
4532
خرید کوله پشتی مدرسه در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید کوله پشتی مدرسه

هنگام خرید کوله پشتی مدرسه برای فرزندانتان به یاد داشته باشید که با قرار گرفتن کتاب، دفتر و وسایل دیگر، کوله پشتی سنگین شده و موجب فشار به ستون فقرات و ماهیچه ها می شود. این مسئله ممکن است به مرور زمان باعث بروز درد هایی در کمر و پشت کودکان شود. پس توجه به استاندارهای لازم کوله پشتی از جمله آسیب و فشار کمتر و هم چنین دوام بالا، بسیار مهمتر از ظاهر آن می باشد. ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید کیف و کفش به نکاتی در خصوص خرید کوله پشتی مدرسه می پردازیم. با ما همراه باشید.

کوله پشتی ها را می توان هم حضوری و هم به صورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی معتبر خریداری کرد. برای خرید آنلاین کوله پشتی مدرسه ایده آل و زیبا برای فرزندان خود به فروشندگان حاضر در سایت نوبشو سر بزنید.

https://www.nobesho.com

خرید کوله پشتی مدرسه در ژورنال نوبشو

نکات مهم برای خرید کوله پشتی مدرسه

۱)سبک بودن :

یکی از ویژگی های کوله پشتی مناسب سبکی آن است. طبق تحقیقات انجام شده وزن کیف یا کوله پشتی پرشده، باید حداکثر ۱۰ تا ۱۵ درصد وزن بدن کودکان باشد. بهتر است کوله هایی از جنس جین یا کتان را خریداری نکنید زیرا سنگین بوده و با قراردان کتاب و وسایل دیگر وزن آن ها افزایش می یابد و دانش آموزان در حمل آن با دشواری مواجه می شوند. برای جلوگیری از این مشکل، کوله های پارچه ای و کنفی گزینه های بسیار مناسبی هستند.

۲)دوام و استحکام:

یکی از نکات مهم برای خرید کوله پشتی مدرسه، دوام و استحکام آن است. به دلیل اینکه کوله پشتی ها به طور مکرر مورد استفاده قرار می گیرند پس نباید سریع پاره و یا سوراخ شود و یا بنده های آن دچار شل شدگی گردد. این نکته به خصوص برای کوله پشتی های دانش آموزان ابتدایی نیازمند توجه بیشتر است. اگر این موضوع برای شما اهمیت بیشتری دارد، می توانید کوله پشتی چرم را امتحان کنید زیرا مقاوم بوده و به راحتی تغییر شکل نمی دهد.

۳)زیپ با دوام:

زیب یکی از اجزای مهم هر کیف و کوله ای می باشد چرا که با خراب شدن آن وسایل دانش آموزان به بیرون پرت شده و در نتیجه گم می شوند. بهتر است کوله هایی با زیپ زنجیری و دوتایی برای دانش آموز خود خریداری کنید.

۴)مناسب بودن بند ها و قابلیت تنظیم آن ها:

برای خرید کوله پشتی مدرسه، کوله های دو بنده ای که پهنای بند های آن ۵ سانتی متر است، نسبت به انواع یک بندی و دستی آن با بندهای باریکتر ارجعیت دارد. بند کوله پشتی باید طوری تنظیم شود که سنگینی آن به طور مساوی در ناحیه پشت پخش گردد و هم چنین از آویزان شدن و تکان خوردن بیش از حد آن هنگام راه رفتن جلوگیری شود زیرا هر چه کوله پشتی آویزان تر و پایین تر از کمر باشد، فشار و آسیب بیشتری به شانه ها و پشت کودک وارد می آید. بهتر است برای نرمی و راحتی بیشتر فرزندتان بند های کوله پشتی از پنبه پر شده باشد. هم چنین هنگام حمل بندها روی سینه قرار گیرند نه زیر بغل.

خرید کوله پشتی مدرسه در ژورنال نوبشو

۵)کوله هایی با جیب های متعدد:

جیب ها و محفظه های کوله پشتی کمک می کند تا دانش آموزان وسایل خود را دسته بندی کرده و در محل های مختلف بچینند. با این کار به راحتی لوازم خود را پیدا کرده و دچار سردرگمی و شلختگی نمی شوند. هم چنین با وجود محفظه ها و جیب ها وزن وسایل در همه جای کوله پخش شده و در نتیجه فشار کمتری به ستون فقرات دانش آموزان وارد می گردد. ژورنال نوبشو

۶)اندازه و کاربرد کوله پشتی:

عرض کوله پشتی نباید از پهنای پشت دانش آموز پهن تر باشد. هنگام خرید کوله پشتی مدرسه حتماً این نکته توجه نمایید و از انتخاب کوله پشتی های بسیار بزرگ یا بسیار کوچک پرهیز کرده و کوله ای متناسب با اندازه کودک خود خریداری کنید. بنابراین بهتر است کوله پشتی دانش آموزان دبستانی کوچک تر از کوله دانش آموزان راهنمایی باشد.

مطالب پیشنهادی
راهنمای خرید آنلاین کیف اداری زنانه

برخی از انواع کوله پشتی مانند کوله پشتی لپ تاپ یا کوله پشتی کوهنوردی برای دانش آموزان مدرسه ای مناسب نیست و بهتر است دانش آموزان دبستانی از کوله پشتی های مناسب مدرسه و حمل دفتر و کتاب استفاده کنند.

۷)داشتن پد پشتی:

پد پشتی مانع از برخورد اشیا سفت، محکم و یا تیز درون کوله پشتی با پشت می شده و راحتی بیشتری برای دانش آموز به همراه می آورد. همچنین وزن کوله را به طور مساوی روی شانه ها پخش کرده و در نتیجه فشار کمتری به کودک وارد می شود. توصیه می کنیم پیش از خرید کوله پشتی از فروشنده بخواهید شما را برای خرید محصولی استاندارد و مطابق با سلیقه فرزندتان راهنمایی کند.

 

خرید کوله پشتی مدرسه در ژورنال نوبشو

نکاتی دیگر هنگام خرید کوله پشتی مدرسه و استفاده از آن

  • کوله پشتی انتخاب کنید که به راحتی قابل شستشو باشد و رنگ پس ندهد و به راحتی بتوان آن را در تشت یا ماشین لباسشویی شست. زیرا دانش آموزان مدرسه ای بیشتر لباس ها و وسایل خود را کثیف و آلوده کرده و به شستشوی بیشتری نیاز دارند.
  • هنگام خرید کوله پشتی سلیقه، رنگ و طرح مورد علاقه کودکان را نیز در نظر بگیرید.
  • بهتر است دانش آموز بیشتر از نیم ساعت کوله پشتی را روی پشت خود حمل نکند در غیر این صورت آن را سبک تر نماید.
  • کوله پشتی های انحنا دار با ایجاد فاصله میان خود و پشت باعث جریان هوا و جلو گیری از عرق کردن پشت و کمر دانش آموز می شوند

اگر تصمیم به خرید کوله پشتی ارزان و در عین حال با دوام هستید، فرصت را از دست ندهید. سایت نوبشو با داشتن انواع کوله پشتی ها از جمله کوله پشتی های مدرسه ای، کوله پشتی مسافرتی، کوله پشتی لپ تاپ و… با قیمت های مناسب، شما را از زحمت خرید حضوری بی نیاز می کند. کوله پشتی های سایت نوبشو در مدل ها و طرح ها و رنگ های زیبا و دوست داشتنی تمام سلیقه ها را در نظر گرفته و محصولاتی با دوام و با کیفیت را به شما مردم عزیز عرضه می دارد. با کلیک بر روی لینک زیر از محصولات این سایت دیدن کنید. https://www.nobesho.com

ژورنال نوبشو

خرید کوله پشتی مدرسه نامناسب چه مشکلاتی را برای دانش آموزان در پی دارد؟

اگر کوله پشتی خریداری شده مناسب و استاندارد نباشد موجب بروز مشکلاتی برای دانش آموز خواهد شد. در ادامه برخی از آن ها را بازگو می کنیم:

  • کشیدگی پشت در اثر استفاده طولانی مدت از کیف های غیر استاندارد و سنگین
  • صدمه به ماهیچه ها و کشیدگی آن ها
  • آسیب به مفاصل گردن و شانه ها
  • ایجاد درد در نواحی پشت و کتف
  • گودی کمر و جلو آمدن شانه ها (افتادگی شانه)
  • ایجاد مشکل در تنفس و کاهش ظرفیت ریه ها هنگام حمل کوله پشتی های سنگین
  • افزایش خطر ابتلا به آرتروز در اثر حمل کوله ها و کیف های سنگین و در نتیجه فشار به ستون فقرات و زانوها و لگن
  • کشیدگی و افتادگی شانه ها در اثر استفاده یک طرفی از کوله پشتی در طولانی مدت
  • تغییر حالت بدن( بیش حد رو به جلو خم شدن یا متمایل شدن بدن به یک طرف) و در نتیجه کم شدن تعادل دانش آموز

ژورنال نوبشو

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید