هر آنچه که باید در مورد فروش بلیط هواپیما ارزان قیمت بدانید:

0
3327
فروش بلیط هواپیما ارزان در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

فروش بلیط هواپیما ارزان

فروش بلیط هواپیما ارزان قیمت یکی از مواردی است که بسیاری از افراد بنا به دلایل متعددی از جمله سفر های کاری، دانشجویی، تفریحی یا درمانی ممکن است آن را جستجو کنند. از این رو جستجو برای یافتن ارزان قیمت ترین بلیط ها در سطح کشور بین افراد متعدد بالا رفته است. همان گونه که می دانید همیشه پیش از سفرهای داخلی و خارجی دغدغه های بسیار زیادی وجود دارد که مدیریت صحیح آن می تواند به میزان قابل توجهی از نگرانی های شما کم کند.

البته گاهاً خرید بلیط ارزان هواپیما ممکن است کار بسیار ساده ای باشد، اما این شرایط همیشگی نیست و معمولاً هنگام تعطیلات این کار با مشکلاتی روبرو می شود. از این رو در صورتی که می خواهید در این ایام پروازهای زیر قیمت پیدا کنید، بهتر است کمی در مورد نحوه دریافت بلیط ارزان قیمت هواپیمایی و نحوه ارائه آن در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید بلیط هواپیما اطلاعاتی را کسب کنید.

انواع بلیط های هواپیمایی:

فروش بلیط هواپیما ارزان در ژورنال نوبشو

در حالت کلی بلیط های هواپیمایی به ۲ نوع متفاوت سیستمی و چارتر تقسیم بندی می شوند. اما در این شرایط مسئله ای که می تواند در مورد فروش بلیط ارزان هواپیما پر اهمیت باشد، رابطه مستقیم قیمت مشخص شده بلیط با زمان سفر است. برای این که بتوانید درک بهتری از این مسئله داشته باشید بهتر است که ابتدا نگاهی به انواع بلیط های سیستمی، چارتری، لحظه آخری و ایرلاین لوکاست داشته باشیم.

دریافت بلیط های سیستمی، یک راه حل مطمئن:

چارتری در ژورنال نوبشو

بلیط هایی که به صورت مستقیم توسط آژانس های هواپیمایی به فروش می رسد را در اصطلاح عامیانه بلیط های سیستمی می نامند. بر این اساس می توان گفت که نوع دریافت آن چه به صورت حضوری باشد و چه به صورت اینترنتی، از نظر هزینه بلیط تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد. در این نوع از بلیط ها مسافران می توانند در صورت لازم زمان پرواز خود را تغییر داده یا بلیط خود را کنسل کنند که قوانین استرداد توسط شرکت هواپیمایی تعیین خواهد شد.

اما در حالت کلی تمامی شرکت ها یک قانون مصوب دارند که هر چه زمان کنسلی به زمان پرواز نزدیک تر باشد، میزان جریمه ای که شخص متحمل خواهد شد، تا حدودی بیشتر از سایر مواقع خواهد بود. بلیط های سیستمی این شرایط را برای شخص فراهم می کند که از چند ماه قبل با توجه به برنامه خود خرید بلیط را انجام دهند. با این اوصاف اگر قصد دارید با یک برنامه از پیش تعیین شده سفر کنید خرید بلیط سیستمی یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

فروش بلیط هواپیما ارزان قیمت در بلیط های سیستمی تنها برای کودکان و نوزادان امکان پذیر است. به این صورت که برای دریافت بلیط نوزادان کمتر از ۲ سال، معمولا بین ۱۰ تا ۱۵ درصد قیمت بلیط هواپیمایی بزرگسالان تعیین می شود و کودکان ۲ تا ۱۲ سال نیز معمولا به شکل نیم بها محاسبه خواهد شد.

بلیط چارتر، متداول ترین بلیط های ارزان قیمت:

در صورتی که به دنبال بلیط های تخفیف خورده هواپیمایی هستید، باید به دنبال روش های دیگر خرید بلیط هواپیما باشید که یکی از بهترین راه حل ها رزرو بلیط چارتری هواپیما است. در این نوع از فروش بلیط معمولاً چارتر کننده در مسیرهای متفاوتی بخشی از صندلی های یک پرواز را اجاره می کند و در طی زمانی مشخص نسبت به فروش آن اقدام خواهد کرد.

مطالب پیشنهادی
معرفی نرم افزار فروش آنلاین بلیط سیستمی هواپیما

در این روش خرید بلیط ممکن است طی زمان مشخص شده تقاضا برای خرید آن پایین باشد و تمام صندلی ها به فروش نرسند. در این شرایط چارتر کننده برای این که بلیط های خود را به شکل کامل ارائه دهد آن ها را تحت عنوان بلیط های چارتری ارزان قیمت تر به فروش می رساند. در این روش فروش بلیط هواپیما ارزان قیمت امکان استرداد بلیط وجود ندارد در مواردی نیز ممکن است چارتر کننده با کنسلی پرواز از سوی مسافر موافقت کند، اما جریمه سنگینی را برای وی در نظر خواهد گرفت.

معمولاً اکثر افراد فروش بلیط هواپیما ارزان را با نام چارتر می شناسند که در واقعیت نیز تفاوت بسیار زیادی با دیگر انواع آن دارند. اما در این نوع از ارائه بلیط هواپیما امکان تخفیف برای کودکان وجود ندارد و تنها برای نوزادان کمتر از ۲ سال تخفیف هایی را در نظر خواهند گرفت.

بلیط لحظه آخری، یک انتخاب ارزان:

فروش بلیط هواپیما ارزان در ژورنال نوبشو

همان گونه که از اسم آن پیداست، چنانچه به زمان پرواز نزدیک تر باشیم شرکت های هواپیمایی صندلی های خالی خود را با قیمت بسیار پایینی به فروش می گذارند. در صورتی که به دنبال فروش بلیط هواپیما ارزان باشید دریافت بلیط های لحظه آخری یکی از بهترین گزینه ها برای شماست، اما در چنین شرایطی باید چمدان سفرتان همیشه آماده باشد تا در صورت مواجه با این موارد بتوانید سریعاً اقدام کنید.

تخفیفاتی که برای فروش بلیط هواپیما ارزان قیمت در نوع بلیط های لحظه آخری در نظر گرفته می شود نیز همچون بلیط چارتری متفاوت است. در حقیقت بلیطی که یک ساعت قبل از پرواز خریداری می شود را می توان ارزان تر از بلیط هایی که چند ساعت مانده به پرواز فروخته می شوند، خریداری کرد.

ایرلاین لوکاست، بلیطی مطمئن و ارزان:

ایران لوکاست در ژورنال نوبشو

تعداد محدودی از ایرلاین ها در سطح کشور وجود دارند که برای پایین آوردن قیمت های بلیط خود، هزینه های جانبی همچون پذیرایی و برخی دیگر از خرج ها را کاهش می دهند، تا نهایتاً هزینه بلیط به میزان قابل توجهی پایین بیاید. این ایرلاین ها در اصطلاح عامیانه به ایرلاین لوکاست شهرت دارند.

در صورتی که به دنبال فروش بلیط هواپیما ارزان قیمت شرکت های هواپیمایی هستید، می توانید از این مزیت در سفرهای هوایی استفاده کرده و هزینه های خود را به مقدار قابل توجهی کاهش دهید. این نوع از سفرها بیشتر مورد توجه افرادی است که بر اساس شرایط کاری خود دائماً در حال سفر به شهر ها و کشور های متفاوت هستند.

Originally posted on ۰۲/۳۰/۱۴۰۰ @ ۶:۱۰ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید