آنچه در مورد فروش لوازم اداری باید بدانید!

0
3604
فروش لوازم اداری در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

فروش لوازم اداری

اگر قصد دارید برای خود کسب و کاری راه بیندازید و می‌خواهید فروش لوازم اداری این کسب و کار شما باشد، مطالعه این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید لوازم اداری برای شما مفید خواهد بود. هر کس که می‌خواهد برای خود کاری دست و پا کند و در بازار آزاد مشغول به کار شود، نکاتی هست که باید حتماً رعایت کند و یک سری کارها را به دیگر کارها اولویت بدهد. این امر در ابتدا ممکن است قدری چالش برانگیز و مشکل یه نظر برسد، اما اگر کارهای خود را سامان‌ دهی کنید و به ترتیب اهمیت به دنبال انجام آن‌ها بروید، می‌بینید که تنها برداشتن قدم اول مشکل بود!

در این مقاله ما قصد داریم نکاتی را به شما یادآوری کنیم که برای راه اندازی مرکز فروش لوازم اداری خود به آن نیاز دارید. همچنین انجام بعضی کارهای ضروری را نباید فراموش کنید تا در آینده به مشکل برنخورید. شما می‌توانید برای به دست آوردن اطلاعات و راهنمایی‌های بیشتر به سایت جامع نوبشو نیز مراجعه کنید:

http://www.nobesho.com

فروش لوازم اداری در ژورنال نوبشو

تهیه و تعیین مکان مورد نظر

اولین گامی که برای فروش لوازم اداری باید انجام دهید تهیه یک مکان برای مغازه و فروشگاه است. البته این در صورتی است که بخواهید فروش حضوری داشته باشید. از آنجا که کسب درآمد در بستر اینترنت بسیار رواج یافته است، می‌توان این کسب و کار را به صورت اینترنتی راه اندازی کرد. در این صورت نیازی به داشتن یک مغازه ندارید. همچنین می‌توانید برای فروش و سود دهی بیشتر، به هر دو صورت اقدام به فروش محصولات لوازم اداری خود کنید. به این صورت هم می‌توانید برای کسب اعتماد بیشتر مشتریان فروش حضوری و مکان مشخصی داشته باشید و هم برای فروش گسترده‌تر و برای منطقه‌های مختلف فروش اینترنتی را نیز به کار خود اضافه کنید.

در هر حال، مکانی که می‌خواهید به عنوان فروشگاه از آن استفاده کنید باید شرایط مناسبی داشته باشد. اولین شرط این است که محل باید دارای موقعیت تجاری باشد و نمی‌توان این کار در مراکز مسکونی و غیره انجام داد. نکته بعدی که برای سود بیشتر باید به آن توجه کنید، این است که محل فروشگاه را در جایی انتخاب کنید که پر تردد باشد و افرادی که برای خرید لوازم مربوط به اداره خود می‌آیند، بتوانند فروشگاه شما را ببینند. همچنین برای فروش لوازم اداری خود باید در بازاری که به این لوازم مربوط باشد، یک مکان تهیه کنید.

کسب مجوزهای مربوطه

پس از مشخص کردن مکان فروشگاه، گام بعدی که باید انجام دهید گرفتن مجوز برای فروش لوازم اداری و انجام کارهای قانونی و اداری آن است. برای اینکار لازم است مدارک خود را به اداره‌ی مربوطه ببرید و بر اساس سلسله مراتب کاری آن‌ها اقدامات مربوطه را انجام داده و مجوز لازم را دریافت کنید. فراموش نکنید در صورتی که قصد دایر کردن یک فروشگاه دارید هنگام مجوز گرفتن باید حتماً مکان آن را از قبل تعیین کرده باشید. در صورتی که بخواهید یک سایت لوازم اداری داشته باشید نیازی به ارائه مشخصات مکان نیست و می‌توانید مجوز فروش اینترنتی لوازم اداری خود را دریافت کنید.

فروش لوازم اداری در ژورنال نوبشو

خرید وسایل برای فروشگاه

اکنون زمان آن رسیده است که فروشگاه خود را بچینید. علاوه بر لوازمی که برای فروش می‌آورید، خود فروشگاه نیز به لوازمی احتیاج دارد که باید آن‌ها را تهیه کنید. تعداد و ابعاد قفسه‌ها و ویترین‌ها باید با توجه به اندازه فروشگاه، تهیه شود. فراموش نکنید که چیدمان قفسه ها و ویترین ها بسیار مهم است و یک چیدمان غلط می‌تواند میزان زیادی از فضای مفید موجود در فروشگاه را از بین ببرد.

به چند صندلی برای نشستن فروشنده و مشتری نیاز است. در صورت امکان تهیه یک سیستم کامپیوتری برای انجام امور حسابداری و انبارداری بسیار مفید است. برای جلوگیری از بروز اشتباه و سهولت پیشروی کارها سعی کنید از انجام آن‌ها به صورت دستی خودداری کنید. فراموش نکنید که به این سیستم کامپیوتری برای نصب نرم‌افزار حسابداری که مورد تأیید اداره دارایی و مالیات باشد، نیز نیاز دارید.

نکاتی برای فروش بهتر لوازم اداری

برای اینکه فروش بهتری داشته باشید، سعی کنید تمام اقلام مورد نیاز یک اداره را برای فروش ارائه دهید. سعی کنید یک لیست از لوازم مورد نیاز یک اداره تهیه کنید و بر اساس آن برای فروشگاه خود جنس بیاورید. اولین چیزی که یک اداره به آن نیاز دارد، تعدادی میزو صندلی است. سعی کنید در مبلمان و میز و صندلی‌های فروشگاه خود تنوع را رعایت کنید و از تمام سلیقه ها پشتیبانی کنید. مبلمان و صندلی‌ها باید امکان هماهنگ کردن با یکدیگر از نظر طرح و رنگ را داشته باشند، تا مشتری به فروشگاه دیگری نرود و تمام خرید خود را از شما انجام دهد.

مطالب پیشنهادی
نکات مهم خرید لوازم اداری دست دوم

خرید مبلمان و میز و صندلی و سایر وسایل از این دست، برای هر اداره معمولاً فقط یکبار اتفاق می‌افتد، اما چیزی که اداره‌ها هر روز به آن احتیاج دارند، لوازم التحریر اداری است. با تهیه کردن این لوازم رومیزی اداری به میزان زیاد و متنوع، بخش بیشتر فروش شما را این بخش تشکیل می‌دهد. می‌توانید از ست‌های لوازم اداری در فروشگاه خود استفاده کنید. این ست‌ها علاوه بر کارآیی، زیبایی و هماهنگی خاصی را نیز به محیط دفتر کار می‌بخشند.

نکته مهمی که هرگز نباید فراموش کنید این است که حتماً از جنس‌های مرغوب در فروش لوازم اداری استفاده کنید. این کار باعث جذب مشتریان وفادار برای فروشگاه شما می‌شود. این مشتریان وفادار اولین و بهترین سرمایه شما هستند. همچنین این مشتری‌ها فروشگاه شما را به همکاران و دوستان خود معرفی می‌کنند و اینگونه فروش شما بیشتر خواهد شد. البته این‌ها در صورتی است که مشتریان از خرید خود راضی باشند.

فروش لوازم اداری در ژورنال نوبشو

تبلیغات و بازاریابی

نکته کلیدی و نهایی در فروش لوازم اداری، تبلیغات برای آن است. راه‌های مختلفی برای انجام تبلیغات وجود دارد. می‌توانید کارت‌های ویزیت طراحی کنید و آن‌ها را در اداره‌ها و مکان‌های مرتبط پخش کنید. تبلیغات اینترتی نیز می‌توانند بسیار موثر باشند. علاوه بر تبلیغات در سایت‌های مختلف، می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی نیز برای محصولات خود تبلیغ کنید و حتی از همان طریق کار فروش خود را انجام دهید.

یکی دیگر از راه‌های تبلیغاتی بازایابی است که می‌تواند فروش و سود شما را به میزان زیادی بالا ببرد. بسیاری بر این باورند که برای به دست آوردن سود بیشتر باید هزینه زیادی صرف بازاریابی کنند. اما حقیقت این است که طراحی یک استراتژی خوب برای بازاریابی فروش لوازم اداری، می‌تواند سود بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد. برای به دست آوردن این استراتژی می‌توانید از مشاوران خوب به صورت آنلاین و حضوری کمک بگیرید.

 

معرفی بهترین لوازم اداری در نوبشو

لوازم اداری رومیزی

برای مشاهده انواع لوازم اداری رومیزی در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

اقلام مصرفی لوازم اداری

برای مشاهده انواع اقلام مصرفی لوازم اداری در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

مجموعه لوازم اداری

برای مشاهده انواع مجموعه لوازم اداری در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

ابزار بایگانی

برای مشاهده انواع ابزار بایگانی در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

پایه چسب نواری آنیبال مدل H.T2020

برند:بدون برند
جنس بدنه:پلاستیک
ابعاد:۷۰*۱۳۰*۴۵ میلی‌متر
وزن:۱۰۰ گرم
کشور سازنده:ایران

جامدادی رومیزی دلی کد DL-9147

برند:دلی
جنس بدنه:پلاستیک
ابعاد:۹x۸x۱۰ میلی‌متر
وزن:۱۵۴ گرم
کشور سازنده:چین

برچسب قیمت کد ۲۱۴۲۷۲

برند:بدون برند
جنس:کاغذ
مشخصات:برچسب قیمت دستگاه قیمت زن عرض ۲ سانتی متر

پونز دینگ لی کد DL.121-3 بسته ۵۰ عددی

برند:بدون برند
ابعاد:۱x۱x۱ سانتی متر
جنس:فلز
مشخصات:پونز رنگی ۵۰ بسته عددی

ست لوازم اداری رومیزی لوگولیزر مدل دیپلمات مجموعه ۷ عددی

برند:بدون برند
جنس:چوب: MDF/۳mm
کازیه:دارد
جاقلمی (استند خودکار):ندارد
جای کاغذ یادداشت:دارد
پایه چسب:دارد
جامدادی رومیزی:دارد
جای نامه:ندارد

ست لوازم اداری رومیزی حال مدل J 935 مجموعه ۵ عددی

برند:بدون برند
جنس:ام دی اف روکش دار
کازیه:ندارد
جاقلمی (استند خودکار):ندارد
جای کاغذ یادداشت:دارد
پایه چسب:دارد
جامدادی رومیزی:دارد
جای نامه:دارد

طلق و شیرازه مدل ۰۱ مجموعه ۱۸ عددی

برند:بدون برند
سایز:A۴
ابعاد:۳۰*۲۱ سانتی‌متر
جنس:پلاستیک براق

پوشه دکمه دار مستر راد کد ۱۳۴۲ بسته ۱۰ عددی

برند:مستر راد
سایز:A۴
ابعاد:۳۳x۲۳x۱ سانتی‌متر
جنس:پلاستیک براق

Originally posted on ۰۴/۰۶/۱۴۰۰ @ ۵:۵۲ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید