اطلاعاتی که بهتر است درباره ی لوازم جانبی اپل بدانید

0
4389
لوازم جانبی اپل در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

اطلاعاتی درباره ی لوازم جانبی اپل

موبایل ها از جمله وسایلی می باشند که امروزه به دلیل قابلیت ها و ویژگی های بی نظیری که برای کاربران به همراه دارند به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. در زمان خرید موبایل ها شما شاهد لوازم جانبی مختلفی در کنار این ابزارهای ارتباطی می باشید که هر کدام از این لوازم کاربردهای خاص خود را دارند که در مقالات راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل به انواع آنها اشاره شد. برندهای مختلفی در سراسر دنیا به امر تولید و عرضه ی موبایل ها مشغول می باشند که از جمله ی این برندها می توان به اپل اشاره نمود که با قابلیت های بی نظیر و گسترده ی خود توانسته است در سراسر دنیا محبوبیت بسیاری کسب نماید. لوازم جانبی اپل از جمله ابزاری می باشند که در هنگام تهیه ی گوشی های اپل در اختیار شما قرار می گیرند یا برخی از آن ها را باید به طور جداگانه تهیه نموده و از قابلیت های منحصر به فرد آن ها استفاده نمایید.

خرید لوازم جانبی اپل به شما این امکان را می دهد تا به طور گسترده ای از محصولات با کیفیت این برند استفاده نموده و از قابلیت های آن بهره مند گردید. گوشی های اپل دارای مدل های مختلفی می باشند که هر کدام از این مدل ها با لوازم جانبی خاص خود می توانند امکانات متنوعی را برای شما به ارمغان آورند. در ادامه ی این بحث به بررسی لوازم جانبی اپل و مدل های مختلف این برند پرداخته و ویژگی های بارز یکی از مدل های این دسته از محصولات ارتباطی را بیان می نماییم.

-گوشی آیفون ، مدل iphone Max pro 11

لوازم جانبی اپل برای این مدل تنوع بسیار بالایی دارد و اکثر آن ها با کیفیت بالایی تولید و به بازار عرضه می گردند. از جمله لوازم جانبی این مدل از برند اپل می توان به قاب محافظ ، کیف محافظ چرم ، محافظ لنز و محافظ صفحه نمایش اشاره نمود که برندهایی مختلفی در زمینه ی تولید آن ها فعالیت دارند.

از جمله برندهای قاب محافظ این مدل می توان نیلکین اشاره نمود که قابلیت هایی گسترده ای برای شما به همراه دارد. غالباً برای این نوع از لوازم جانبی اپل با این مدل رنگ مشکی را در نظر گرفته اند و از ویژگی های بارز مربوط به این محافظ ها می توان به مقاومت بسیار بالا در برابر ضربات ، محافظت از دوربین ، سازگاری کامل با محیط زیست و عملکرد بالا اشاره نمود. برای این محافظ حفره هایی در نظر گرفته شده است که مخصوص هوا بوده و در چهار گوشه ی قاب قرار گرفته اند و می توانند از گوشی شما به خوبی محافظت نمایند.

این دسته از لوازم جانبی اپل می توانند از لنز مربوط به دوربین شما محافظت نموده و سلامت آن را تضمین نمایند. این قاب های محافظ دور تا دور گوشی را پوشانده و از آسیب به دوربین و لنز مربوط به آن جلوگیری می نمایند. این قاب ها کاملا براساس ساختار این مدل از گوشی اپل ساخته شده اند و می توانید به راحتی آن ها را مورد استفاده قرار دهید. اندازه ی آن ها کاملا استاندارد بوده و گوشی را به خوبی در خود جای می دهند. برش هایی که بر روی این قاب های صورت گرفته است بسیار دقیق بوده و در زمان استفاده می توانید این دقت در برش قرار گیری کلیدها ، دوربین ها و پورت ها را کاملا مشاهده نمایید.

لوازم جانبی اپل در ژورنال نوبشو

-کیف محافظ آیفون ، مدل Max pro 11Apple iphone و کیفیت بالای آن ها

این دسته از لوازم جانبی اپل نیز توسط برندهای مختلفی تولید می شوند که از جمله ی این برندها می توان ایکس دوریا اشاره نمود. موادی که برای ساخت این کیف های محافظ استفاده گردیده است عمدتاً پلاستیک و چرم مصنوعی بوده که در برابر عوامل مختلف آسیب رسان می توانند مقاومت بالایی از خود نشان دهند. این کیف های محافظ می توانند به طور گوشی را پوشانده و از نمایشگر اپل به خوبی محافظت کنند. پلاستیکی برای پوشاندن قسمت بدنه ی محافظ ایکس دوریا با این مدل در نظر گرفته شده است بسیار مقاوم بوده می تواند محافظت از آپید را به خوبی انجام دهد. این کیف های محافظ دارای ارتفاع مناسبی برای لبه ها دارند و سبب می شوند تا تمامی قسمت های مختلف این مدل از گوشی آیفون پوشیده شده و آسیبی به گوشی وارد نگردد.

مطالب پیشنهادی
خرید لوازم جانبی و نکاتی که باید هنگام خرید رعایت شوند

این دسته از لوازم جانبی اپل را کاملاً براساس طراحی های صورت گرفته بر روی گوشی تولید نموده اند و شما می توانید به راحتی از آن ها استفاده نمایید. به طور کلی از جمله ویژگی های بارز این محصول می توان به باریک و کم حجم بودن ، قاب داخلی و روکش چرم مصنوعی ، محافظت در برابر خراشیدگی های مختلف و ضربات احتمالی ، مطابقت کامل با گوشی و درب آهنربایی اشاره نمود.

-محافظ صفحه نمایش برای گوشی اپل مدل Max pro 11Apple iphone

از جمله برندهایی که امروزه در زمینه ی تولید محافظ صفحه نمایش و محافظ اسپیکر توانسته است محبوبیت های بسیاری کسب نماید می توان به بیسوس اشاره نمود که تاکنون توانسته است محصولاتی با کیفیت بالا را تولید نموده و در بازار جهانی عرضه نماید. محافظ های شیشه ای که برای مجموعه ی لوازم جانبی اپل توسط برند بیسوس تولید شده اند می توانند با مقاومت بالای خود در زمینه ی محافظت از اسپیکر و صفحه نمایش بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذارند. این دسته از لوازم جانبی اپل با این برند درسطح دنیا در دسته ی بهترین محصولات تولید شده قرار گرفته می توانند به شما کمک های بسیاری نمایند.

لوازم جانبی اپل در ژورنال نوبشو

شما با نصب محافظ های صفحه نمایش بیسوس می توانید آسایش و آرامش بسیاری را در زمان استفاده از این دسته محصولات به خود هدیه نمایید. این محصولات با وضوح بالای خود تنها زمانی قابل مشاهده می باشند که فرد در مقابل صفحه نمایش گوشی آیفون با این مدل قرار گرفته و آن را با دقت مورد بررسی قرار دهد. این محافظ های صفحه نمایش در برابر عوامل محیطی همچون گرد و غبار مقاوم می باشند و قابلیت های آن ها برای محافظت از اسپیکر موجب می گردد تا آسیبی به اسپیکر گوشی وارد نگردد. از جمله ویژگی های این مدل از لوازم جانبی اپل می توان به شیشه ی کاملا ایمن ، ضد تابش های خیره کننده و حفظ حریم شخصی اشاره نمود که هر کدام از آن ها می توانند کاربردهای بسیاری برای شما به همراه داشته باشند.

فروشگاه های بسیاری در زمینه ی توزیع لوازم جانبی اپل و مدل های مختلف آن ها فعالیت دارند که ما در این بخش تنها به معرفی تعداد محدودی از این لوازم برای یک مدل خاص پرداختیم اما باید بدانید این سری از ابزارهای جانبی تنوع بسیار بالایی دارند و می توانید هر کدام را در نظر دارید از فروشگاه های مختلف براساس مدل گوشی خود تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید. از جمله ی این فروشگاه ها می توان به موتور جستجوی کالای نوبشو اشاره نمود که با عرضه ی محصولات با کیفیت در زمینه لوازم جانبی اپل می تواند آرامش و راحتی را برای شما به ارمغان آورد.   https://www.nobesho.com

لوازم جانبی اپل در ژورنال نوبشو

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید