می خواهید همه چیز را در ارتباط با ماشین لباسشویی سامسونگ بدانید؟

0
4663
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

برای انتخاب و خرید ماشین لباسشویی سامسونگ مناسب باید به چه نکاتی توجه کرد؟

برای انتخاب بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ بعد از مطالعه مطالب مقاله های راهنمای خرید ماشین لباسشویی بهتر است به موارد و نکات گفته شده در این مقاله توجه کنید:

  • میزان و کیفیت عملکرد :

ماشین لباسشویی سامسونگ با توجه به پیشرفت فناوری و به روز شدن آن، از فناوری های جدید در شست و شوی لباس ها استفاده می کند. از مهم ترین ویژگی های شست و شوی آن استفاده از به روز ترین سیستم های چرخه شست و شو، استفاده از بخار در شست و شوی لباس، تنوع در چرخه ی شست و شو و… می باشد. برای خرید ماشین لباسشویی سامسونگ به این نکات توجه ویژه ای را دشته باشد. امر روشنی است که هر چه مدل لباس شویی جدیدتر باشد میزان استفاده از فناوری های به روز در آن بیشتر خواهد بود.

  • میزان بهره وری انرژی:

بهره وری انرژی باید مورد توجه خریداران ماشین لباس شویی قرار گیرد.برند تولید کننده ی ماشین لباسشویی سامسونگ طی چند سال اخیر توجه بسیاری در تولید ماشین های لباس شویی با میزان ورودی انرژی مناسب کرده است. میزان انرژی مصرفی ماشین های لباس شویی سامسونگ با توجه به استاندارد های موجود مشخص شده و بسیار پایین می باشد. از دیگر ویژگی های آن اندازه گیری میزان آب مورد نیاز برای شست و شوی لباس ها می باشد. مدل های جدید ماشین لباسشویی دارای قابلیت اندازه گیری و پمپ به مقدار نیاز آب به داخل لباسشویی است و از این نظر صرفه جویی بسیار زیادی در مصرف آب خواهد شد.

  • میزان نویز و ارتعاش هنگام روشن بودن ماشین لباس شویی:

به طور کلی ماشین های لباسشویی هنگام کار کردن میزان نویز و صدای زیادی را تولید میکنند اما نسبت این صدای تولید شده در ماشین لباسشویی سامسونگ بسیار پایین می باشد و با توجه به میزان چرخش زیاد آن تا حد ۱۲۰۰ دور در دقیقه دارای ارتعاش بسیار پایینی است. برای کاهش میزان سر و صدای لباسشویی هنگام کار کردن و جلوگیری از ایجاد مزاحمت، برند سامسونگ از پیشرفته ترین سیستم های ضد سر و صدا در تولید ماشین لباسشویی های خود کرده است.

  • میزان ابعاد ماشین لباسشویی و ظاهر آن :

به طور کلی ماشین های لباسشویی در سه اندازه ی متفاوت تولید و عرضه می شود. از مهم ترین نکاتی که قبل از خرید ماشین لباسشویی باید از آن مطلع بود این است که میزان زمان مورد نیاز برای شستشو ی لباس به اندازه ی لباسشویی بستگی خواهد داشت. سه اندازه ی متفاوت که برای تولید ماشین های لباسشویی سامسونگ مورد استفاده قرار ی گیرد، اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ است.

  • عمق لباسشویی:

از مهم ترین ویژگی های ماشین های لباسشویی سامسونگ، عمق زیاد آن ها می باشد. عمق آن ها به نسبت سایر ماشین های لباسشویی بیشتر می باشد.

  • توان موتور:

یکی دیگر از نکاتی که قبل از خرید لباسشویی باید به آن توجه کرد موتور و توان آن می باشد.

نوبشو

ماشین لباسشویی سامسونگ دارای ویژگی هایی است که باعث برتری آن نسبت به سایر محصولات مشابه شده است. ویژگی های برتر آن  عبارت اند از:

  • ظرفیت بسیار فوق العاده تا اندازه ی ۱۳ کیلوگرم:

به طور معمول میزان اندازه ی ماشین لباسشویی در سرعت انجام عمل شست و شو نقش بسیار مهم را دارد.ماشین لباسشویی  سامسونگ تا وزن بیش از ۱۳ کیلوگرم نیز تولید کرده است که باعث افزایش کار و صرفه جویی در میزان مصرف وقت افراد می شود.

  • استفاده از تکنولوژِی های جدید:

ویژگی های برتر لباسشویی های سامسونگ سبب شده اند تا میزان راحتی کار را برای استفاده کننده افزایش می دهد. در سالهای اخیر و در ساخت ماشین لباسشویی های سری جدید سامسونگ، از یک تکنولوژی به نام BubbleWash  استفاده می شود. تکنولوژی BubbleWash  برای ایجاد بهترین نتیجه ی ممکن استفاده شده است و به این صورت است که قبل از شروع کار ماشین لباسشویی، مواد ضدعفونی کننده و شوینده و هوا با هم مخلوط می شوند و این کار میزان کیفیت نتیجه را به مقدار چشمگیری افزایش خواهد داد. مخلوط شدن هوا با مواد شوینده و ضد عفونی کننده سبب راحت تر شدن نفوذ به بافت لباس ها و از بین بردن میکروب و لکه های موجود می شود.

  • ضمانت نامه های ۱۰ ساله:

میزان کیفیت و کارایی موتورهای ماشین لباس شویی سامسونگ بسیار بالا می باشد و در کنار این حجم از کیفیت، صدا و لرزش ایجاد شده هنگام روشن بودن آن بسیار کم بوده و باعث آزار و اذیت افراد نمی شود. در کنار این همه مزیت های موتور ، یک ضمانت ۱۰ ساله نیز وجود دارد. موتورهای ماشین لباسشویی سامسونگ ۱۰ سال ضمانت دارند و در صورت ایجاد مشکل در طی ۱۰ سال ، فرد می تواند به نمایندگی مراجعه کرده و اقدام به برطرف نمودن مشکل نماید.

  • استفاده از اپلیکیش اسمارت چک (Smart Check):

یکی از شیوه هایی که برند سامسونگ برای تولید ماشین لباسشویی های برتر خود کرده است، به این صورت می باشد که از یک اپلیکیشن به نام اسمارت چک برای مواردی استفاده می کند که اگر مشکلی برای لباسشویی پیش آمده و افراد توانایی کشف و برطرف نمودن آن را ندارند و با استفاده از این برنامه که بر روی گوشی های همراه قابل نصب می باشد، می توانند مشکل به وجود آمده را تشخیص دهند. با استفاه از این اپلیکیشن افراد استفاده کننده از ماشین های لباسشویی سامسونگ به راحتی می توانند مشکل به وجود آمده را تشخیص داده و آن را برطرف نمایند.

  • استفاده از اپلیکیشن اسمارت کنترل(Smart Control):

ویژگی اسمارت کنترل در ماشین لباسشویی های سامسونگ این قابلیت را به افراد می دهد که عملکرد آن را با استفاده از گوشی و از راه دور و خارج از منزل کنترل نمایند. این ویژگی اضافه شده و بسیار جدید ماشین لباسشویی سامسونگ بیشتر برای افراد شاغل مناسب است که تایم خاصی را نمی توانند در منزل به سر ببرند.

  • ویژگی استین اوی(stain Away):

یکی از برترین ویژگی های سامسونگ نسبت به سایر لباسشویی ها می باشد. این ویژگی توانایی تمیز کردن سرسخت ترین و بدترین لکه ها مانند خون، ادراد و به طور کلی آثار آن را از روی لباس از بین خواهد برد. این یکی از ویژگی هایی است که بسیاری از افراد سال ها منتظر آمدنش بوده اند.

مطالب پیشنهادی
نکات مهمی که هنگام خرید لباسشویی باید به آن توجه کرد، کدام اند؟

ماشین لباسشویی سامسونگ در ژورنال نوبشو

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید