خرید مداد نوکی فابر کاستل

0
4330
مداد نوکی فابر کاستل در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید مداد نوکی فابر کاستل

قصد داریم در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید لوازم التحریر یکی از بهترین مداد نوکی های موجود یعنی مداد نوکی فابر کاستل را به شما عزیزان معرفی کنیم. امروزه بسیاری از افراد مدادهای نوکی را جایگزین مدادهای معمولی کرده اند. مزیتی که مداد نوکی نسبت به مداد معمولی دارد، این است که نیازی به تراشیدن ندارد. فاکتورهایی مانند کیفیت مواد مورد استفاده در ساخت مداد نوکی، ضخامت نوک و مسائل دیگرباید در انتخاب بهترین مداد نوکی در نظر گرفته شود. شرکت فابر کاستل مداد نوکی هایی در طرح ها و رنگ های متنوع تولید می کند.

نوشتن با خودکار یا مداد شما را درگیر چه مسائلی می کند؟

نوشتن با خودکار فابر کاستل می تواند شما را با مشکلاتی مواجه کند، اگر با خودکار بنویسید و اشتباهی رخ دهد به راحتی نمی توانید آن را پاک کنید و باید حتما برای پاک کردن آن از غلط گیر استفاده کنید. مشکلی که هنگام استفاده از مداد برای شما ایجاد می شود این است که در نوشتن های طولانی نوک مداد تمام می شود و شما مجبور به تراشیدن های پی در پی می شوید.

مزیت استفاده از مداد نوکی

در زمان استفاده از اتود یا مداد نوکی شما دیگر نگران تمام شدن نوک نخواهید شد زیرا می توانید هر بار به میزانی که نیاز دارید با فشار دادن سر اتود نوک را از داخل بدنه مداد نوکی به سمت پایین هدایت کنید.

مداد مخصوص تست زنی

مداد نوکی مدل “Exam” یکی از محصولات تولید شده توسط شرکت فابر کاستل است. درجه ی سختی نوک این مدل B2 است. سطح مقطع این مدل به فرم دایره شکل است. بدنه این نوع مداد نوکی از پلاستیک و طول آن به ۱۵۰ میلی متر می رسد. این مداد نوکی دارای نوکی پهن است که با یک حرکت تمام قسمت های خانه پاسخ نامه را پر می کند. به همراه این محصول، یک بسته نوک ۵ عددی عرضه می شود.

مداد مورد استفاده حرفه ای ها

مداد نوکی ” فابر کاستل” مدل TK-Fine 9715″” که قطر نوشتاری آن ۰.۵ میلی متر است را می توان به عنوان یکی از لوازم التحریر های بسیار پرکاربرد معرفی کرد. این مدل از مدل های پر طرفدار برند فابر کاستل است که می تواند مورد توجه حرفه ای ها قرا بگیرد. این مدل مداد شامل یک نشانگر ضخامت نوک ، یک گیره فلزی ، بدنه با دوام و سبک و یک پاک کن سرخود می شود.

خرید مداد نوکی فابر کاستل در ژورنال نوبشو

مدل TK-Fine 9715

مداد مناسب افرادی که زیاد می نویسند

  • مداد نوکی Gripe 1347

در برخی مواقع ممکن است که شما مجبور باشید برای مدت طولانی از نوشت افزارهای مختلفی استفاده کنید ، این کار می تواند آسیب جدی به انگشتان دست وارد کند. درطراحی مداد نوکی Gripe 1347 فابرکاستل محلی در مداد که انگشتان خود را برروی آن می گذارید با لاستیک پوشانده شده است که باعث می شود زمان نوشتن فشار کمتری به انگشتان شما وارد شود ، بنابراین استفاده از آن به صورت متوالی باعث خستگی و تغییر شکل انگشتان نمی شود؛ همچنین لاستیک استفاده شده در ساخت این مدل مداد نوکی از عرق کردن و لیز خوردن آن در دست جلوگیری می شود.

  • مداد نوکی Cedar Wood با بدنه چوبی

اگر می خواهید حین نوشتن حس خوبی داشته باشید ، پیشنهاد می شود که از مداد نوکی Cedar Wood که دارای بدنه چوبی است استفاده کنید. می توانید نوک این مداد نوکی را در مواقعی که از آن استفاده نمی کنید جمع کنید تا در هنگام برخورد با اجسام مختلف آسیب نبیند. این نوع مداد نوکی از کیفیت بالایی برخوردار است زیرا شرکت فابر کاستل بدنه آن را با چوب سدر پوشانده است که نشان تجاری فابر کاستل روی بدنه آن به زیبایی دیده می شود.

مطالب پیشنهادی
ویژگی های اصلی مداد رنگی 36 رنگ فابر کاستل پلی کروم کدامند؟

مداد نوکی فابر کاستل در ژورنال نوبشو

مدل Cedar Wood

  • مداد نوکی Super Pencil مخصوص یادداشت برداری های روزانه

قطر نوشتاری نوک این اتود ۰.۵ میلی متر است که مانند قطر معمولی است؛ به این دلیل زمان نوشتن با این مداد دیگر شاهد شکستن پیاپی نوک آن نخواهید بود. نوک فلزی که این مداد دارد در صورت نیاز جمع می شود تا هنگام فشار آسیبی به آن وارد نشود. مکان مناسبی که دکمه ته مداد نوکی روی آن تعبیه شده باعث سرعت بخشیدن به نوشتن شما می شود.

خرید مداد نوکی فابر کاستل در نوبشو

مدل Super Pencil

  • مداد نوکی Shark Pencil انتخابی برای دقیق نوشتن

مداد نوکی فابر کاستل مدل شارک به دلیل نوشتن دقیق و صاف می تواند بهترین انتخاب یک مداد نوکی باشد. این مدل به دلیل وزن سبکی که دارد از خستگی دست جلوگیری می کند.

  • مداد نوکی مدل Tri Click 1362

استفاده از این نوع مداد برای مدت زمان طولانی افراد را خسته نمی کند، بنابراین برای دانش آموزان و دانشجویان مناسب است. شکل دایره ای این محصول باعث شده است که در دست گرفتن آن بسیار آسان باشد که از آسیب رساندن به انگشتان دست هنگام استفاده جلوگیری می کند. این نوع مداد یک پاک کن پیچی دارد که می توان طول آن را کم و زیاد کرد که با استفاده از این پاک کن شما سریعا می توانید اشتباهات نوشتاری خود را پاک کنید.

  • مداد نوکی مدل TK-Fine Vario مدادی برای مهندسان

در این نوع مدل از مداد نوکی به ویژگی کیفیت بیشتر از هر چیز دیگر توجه شده است. استحکام این نوع مداد نوکی به گونه ای است که می توانید برای نوشتن های متوالی بدون نگرانی از مواجه شدن با مشکل از آن استفاده کنید. این نوع مداد نوکی دارای ظاهری کلاسیک است بنابراین برای مهندسان و دانشجویان مناسب است. ترسیم خطوط ظریف بر روی کاغذ از ویژگی های این نوع مداد نوکی است.گیره ی فلزی که روی درپوش این مداد نوکی قرار گرفته است ، این امکان را به وجود اورده است که آن را به جیب لباس وصل کنید.

  • اتود ایموشن فابر کاستل دارای طراحی بسیار زیبا

مدل ایموشن به علت قیمت مناسب و استفاده از چوب طبیعی در ساخت از پرفروش ترین محصولات فابر کاستل است. می توان بر روی تمام این محصولات نوشته حک کرد که حک نوشته بر روی این محصولات توسط نمایندگی های شرکت فابر کاستل به صورت رایگان انجام می گیرد.

  • اتود ۲ میل کلاچ TK4600 فابر کاستل

این مدل بسیار ایده آل برای نوشتن، طراحی و اسکچ است. نوک این نوع مداد ضخامت بالایی دارد. در انتهای مداد تراش تعبیه شده که از آن برای تراشیدن نوک ۲ میلی متر استفاده می شود.

 

 

 

 

Originally posted on ۱۰/۰۹/۱۳۹۹ @ ۶:۱۷ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید