آیا می دانید برای خرید بهترین پاوربانک باید به چه نکاتی توجه کرد؟

0
3918
بهترین پاوربانک در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

نکاتی که هنگام خرید بهترین پاوربانک باید در نظر بگیریم

یکی از مسائلی که امروزه افراد با آن رو به رو هستند، تمام شدن سریع شارژ تلفن و تبلت و … در مواقع حساس و ضروری می باشد. از بهترین وسائلی که به کمک حل این مشکل آمده است، بهترین پاوربانک های موجود در بازار می باشد. در دنیای امروزی وسایلی مانند لب تاپ، تبلت، گوشی های هوشمند کاربردهای زیادی دارند و در بعضی مواقع تمام شدن شارژ و غیر قابل استفاده شدن آن ها می تواند زیان های زیادی به فرد وارد کند، به همین دلیل بهترین پاوربانک می تواند به کمک افراد بیاید تا در مواقع ضروری به راحتی گوشی و … را شارژ کرده و از آن استفاه نماید. افرادی که قصد خریدن پاوربانک را دارند، باید به نکات ویژه ای توجه نمایند. ما در این قسمت از مقاله از سری مقالات راهنمای خرید پاوربانک شما را با تمامی نکات مهم و ویژه ای که باید هنگام خرید بهترین پاوربانک به آن ها توجه شود، آشنا خواهیم کرد.

بهترین پاوربانک در ژورنال نوبشو

بهترین پاوربانک

  • میزان ظرفیت باطری پاوربانک:

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید بهترین پاوربانک باید به آن توجه نمود، میزان ظرفیتی است که باطری پاوربانک دارد. در واقع مهمترین قسمت یک پاوربانک، باتری آن است. اگر در طول شبانه روز از گوشی خود استفاده زیادی می کنید، بهتر است هنگام خرید پاوربانک با میزان ظرفیت باتری توجه نماید تا به راحتی چند بار در طول روز، پاوربانک باتری گوشی شما را شارژ نماید. نکته ی مهمی که در این ارتباط باید مد نظر داشته باشید، قیمت آن می باشد که با میزان ظرفیت باتری رابطه ی مستقیمی دارد و هر چه میزان ظرفیت باتری افزایش پیدا کند، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

  • هوشمند بودن پاوربانک:

بیشتر برندهای تولید کننده ی پاوربانک از فناوری های جدید در ساخت آن ها استفاده می کنند، به عنوان مثال، فناوری جدید به کار گرفته شده در پاوربانک، Al Power نام دارد. اگر در زمان های طولانی مورد استفاده قرار گیرد، میزان این کارایی این فناوری مشخص می شود.

  • سرعت شارژ:

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر میزان قیمت پاوربانک، سرعت آن در شارژ کردن گوشی و یا وسایل دیگر می باشد. پاوربانک های معمولی که سرعت زیادی را در شارژ کردن گوشی های همراه ندارند، نسبت به پاوربانک هایی که در ساخت آن ها از فناوری جدیدی استفاده شده و با سرعت بیشتری باتری ها را شارژ می نمایند، دارای قیمت بالاتری می باشند. در گوشی های جدید، یک قابلیت به عنوان شارژ سریع اضافه شده است، در صورتی که گوشی شما این قابلیت را دارد بهتر است پاوربانکی را انتخاب نمایید که قابلیت فست شارژ را داشته باشد.

بهترین پاوربانک در ژورنال نوبشو

بهترین پاوربانک

  • کیفیت جنس بدنه ی پاوربانک:

هنگام خرید تمامی وسایل باید به جنس بدنه توجه نمود. پاوربانک نیز مانند سایر وسایل باید دارای بدنه ای محکم و مقاوم باشد. به طور کلی تمامی پاوربانک ها از دو جنس فلز و پلاستیک فشرده ساخته می شوند و هر کدام دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند. به عنوان مثال پاوربانک هایی که بدنه ی آن ها از جنس پلاستیک ساخته شده اند هنگامی که به آن ها ضربه ای وارد می شود، مقاومت بیشتری را از خود نشان می دهند اما از نظر ظاهر و زیبایی قدرت کمتری را دارند زیرا خیلی سریع کثیف می شوند، این در حالی است که پاوربانک هایی که دارای جنس بدنه ای فلزی می باشند همواره تمیز به نظر می رسند و زیبایی خود را حفظ می نمایند اما هنگامی که ضربه ای به آن وارد شود، امکان خش افتادن بر بدنه ی آن ها وجود دارد. یکی از راه هایی که برای مراقبت از پاوربانک ها وجود دارد، خرید و استفاده از یک کاور خوب می باشد. هنگامی که از یک کاور برای محافظت از پاوربانک استفاده می شود، از کثیف شدن و حتی ضربه دیدن آن جلوگیری می شود.

  • اندازه ی پاوربانک:

هنگام خرید پاوربانک باید به این نکته توجه داشت که هر چقدر ابعاد یک پاوربانک کوچک تر باشد، با راحتی بیشتری حمل می شود و در نتیجه می توان در هر مکانی از آن استفاده کرد و در دسترس باشد.

  •  کیفیت جنس باتری:

به طور کلی و به قطع می توان گفت که مهمترین قسمت یک پاوربانک را باتری و جنس آن تشکیل می دهد. اگر یک پاوربانک که مهمترین وظیفه ی آن شارژ کردن باتری است را به خوبی انجام ندهد، پس کیفیتی ندارد و می توان به آن صفت یکبار مصرف را داد. برای خرید بهترین پاوربانک بهتر است از جنس باتری اطمینان حاصل کرده و میزان ظرفیت آن را مورد بررسی قرار دهید.

  • دارا بودن چراغ ال ای دی(LED):

امروزه اکثر پاوربانک هایی که برای شارژ گوشی مورد استفاده قرار می گیرند دارای یک آپشن به عنوان چراغ ال ای دی هستند. با استفاده از این چراغ ال ای دی می توان میزان شارژ موجود را چک کرد. در بعضی از موارد افراد فراموش می کنند که چه مقدار از شارژ باتری را استفاده نموده اند که با دیدن این چراغ ال ای دی به راحتی قابل مشاهده خواهد بود. نکته ای که قابل توجه می باشد است که دارا بودن چراغ ال ای دی در یک پاوربانک در قیمت آن تاثیر زیادی ندارد.

مطالب پیشنهادی
با خرید پاوربانک دیگر بخاطر اتمام شارژ گوشی معطل نمی مانید

در ادامه نکات مهم و قابل توجه هنگام خرید بهترین پاوربانک، شما را با تعدادی از برترین پاوربانک های موجود در بازار آشنا خواهیم کرد. بسیاری از افراد در خرید چنین وسایلی حساسیت بسیاری از خود نشان می دهند و دوست دارن قبل از انجام دادن خرید، از مدل های مختلف کالای مورد نظر دیدن کنند. ما به شما فروشگاه معتبر نوبشو را معرفی می کنیم . شما می توانید با مراجعه به آدرس http://www.nobesho.com  و تماشای تمامی مدل های مختلف پاوربانک، با خیالی آسوده اقدام به خرید یک پاوربانک مرغوب نمایید.

معرفی چند مدل از پاوربانک های مطرح و مرغوب:

با معرفی چند مدل از بهترین پاوربانک های موجود در بازار با ما همراه شوید.

  • پاوربانک Sony CP-V20 20000 :

این مدل پاوربانک یکی از بهترین پاوربانک های موجود در بازار با ۲۰۰۰۰ میلی آمپر می باشد. بهترین پاوربانک موجود برای شارژ گوشی باید دارای بدنه ای مقاوم باشد که این مدل از بدنه ای بسیار مقاوم ساخته شده و توانایی ۴ بار متوالی شارژ نمودن باتری را دارد. از دیگر ویژگی های این مدل دارا بودن دو درگاه خروجی برای شارژ به صورت همزمان است.

 ژورنال نوبشو

بهترین پاوربانک

  •  Belkin F8J201btSLV 6700mAh:

یکی از برترین و بهترین پاوربانک های موجود در بازار که برای شارژ گوشی و ساعت مورد استفاده قرار می گیر، پاوربانک بلکین می باشد. این پاوربانک می تواند با استفاده از یک پد مغناطیسی اپ واچ را به راحت شارژ کند و مورد تایید برندهای مختلف به خصوص اپل می باشد.

بهترین پاوربانک در ژورنال نوبشوبهترین پاوربانک

در سری مقالات راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل می پردازیم به خرید انواع پاوربانک اپل و شیائومی و غیره . با ما همراه باشید.

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید