چطور بدون پرداخت کمیسیون، هزینه های حمل و نقل و بسته بندی با مشتریان خود در ارتباط باشیم؟

0
4079
فروش در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

فروش

شعار اصلی نوبشو این است که از امروز بتوانیم روی پای خودمان بایستیم و با ارتباط مستقیم با مشتریان خود بهترین فروش را تجربه کنیم . در این مقاله از سری مقالات اهداف نوبشو قصد داریم به شما توضیحاتی دهیم تا از امروز هوشمندانه تر فروش اینترنتی را از سر گیرید.

راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی اولین قدم در این راه است که شما در این روش می توانید مستقیماً با مشتریان خود ارتباط داشته باشید. بابت فروش هایی که انجام می دهید هیچ هزینه کمیسیون و انبار داری پرداخت نخواهید کرد و البته هزینه حمل و نقل و بسته بندی را نیز با توجه به سیاست های فروشگاه خود می توانید از مشتری دریافت نمائید. در صورتیکه در صورت فعالیت در مارکت پلیس ها ممکن است مشتری سه کالا را در یک سبد قرار دهد و در مجموع این سبد کالایی، مارکت پلیس در اصل فقط یک بار هزینه حمل و نقل و بسته بندی را پرداخت نماید ولی در صورت حساب های ارائه شده از فروشندگان سه بار هزینه های حمل و نقل، بسته بندی و پردازش کالا را دریافت می نمایند.

از طرف دیگر در فعالیت در مارکت پلیس ها شما می بایست تا نوبت بازه پرداختی منتظر تسویه حساب مالی خود باشید در صورتیکه اگر فروشگاه اینترنتی خود را داشته باشید هر روز در نوبت های تسویه حساب شاپرک پول به حساب شما واریز خواهد شد.

پیرو مطالب مطرح شده در مقاله افزایش فروش در نوبشو شما میتوانید از امروز فروشگاه اینترنتی خود را ترجیحا بر پایه وردپرس که ساده ترین پلتفرم راه اندازی فروشگاه اینترنتی است فعال نمائید و با ثبت نام در وبسایت نوبشو https://nobesho.com فروش خود را آغاز کنید. نوبشو یک موتور جستجوی کالا است که با تنوع کالایی بالا روزانه کاربران زیادی را جذب می نماید و شما فقط با پرداخت هزینه ۱۰۰ تومان بابت هر کلیکی که از سایت نوبشو به سمت شما می آیند می توانید فروش تان را افزایش دهید. اینگونه خودتان میفروشید، خودتان ارسال میکنید و خودتان با مشتریانتان در ارتباط هستید و ماندگار خواهید شد.

مطالب پیشنهادی
چگونه موتور جستجوی کالای نوبشو فروش شما را افزایش می دهد ؟

برای آشنایی با روش ثبت نام در نوبشو مقاله آموزش ثبت نام فروشگاه های اینترنتی یا اینستاگرامی را مطالعه بفرمائید .

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید