آموزش ثبت نام فروشگاه های اینستاگرامی در نوبشو

0
4902
فروشگاه های اینستاگرام در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

فروشگاه های اینستاگرام

این روزها فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام بخش مهمی از زندگی ایرانیان است و مردم وقت زیادی را در این فضا می گذرانند و میدانیم که بحث فروش در فضای فروشگاه های اینستاگرام بشدت رونق گرفته است. شاید شما هم در نظر داشته باشید که در اینستاگرام فروش خود را آغاز کنید یا حتی فروشگاهی دارید و به فکر افزایش فروش خود هستید.

نوبشو اولین موتور جستجوی کالا در ایران هست که از فروشندگان اینستاگرام حمایت می کند. به طوریکه شما میتوانید با ثبت نام در فرم فروشنده شو پیچ اینستاگرام خود را به ما معرفی کنید و بر روی هر کدام از محصولاتی که در سایت نوبشو ( تا به امروز ۲ میلیون محصول ) وجود دارد قیمت گذاری کنید. حالا کاربران سایت ما قیمت شما را هم زیر هر محصول مشاهده می کنند و به پیج شما برای خرید مراجعه خواهند کرد.

روش ثبت نام به صورت تصویری بدین شرح می باشد :

وارد وبسایت https://nobesho.com می شوید و در قسمت بالای صفحه روی فروشنده شو کلیک کنید و صفحه زیر به شما نمایش داده می شود که شما اینستاگرام را انتخاب خواهید کرد و ادامه.

فروشگاه های اینستاگرام در ژورنال نوبشو

در ادامه صفحه بعدی آدرس پیچ اینستاگرام خود را که در حالت عمومی یا Public قرار دارد را وارد نمائید.

فروشگاه های اینستاگرام در ژورنال نوبشو

به منظور اعتبار سنجی پیج شما و جلوگیری از تخلفات روی وبسایت نوبشو پستی از تصویر داده شده به همراه هشتگ #نوبشو و تگ گردن پیچ اینستاگرام ما @nobeshocom منتشر بفرمائید و بر روی ادامه کلیک نمائید.

مطالب پیشنهادی
روش کار با موتور جستجوی کالای نوبشو چگونه است ؟

فروشگاه های اینستاگرام در ژورنال نوبشو

ثبت نام شما تکمیل شده است، حال برای تکمیل پروفایل خود و ارائه اطلاعات تماس به پروفایل خود مراجعه فرمائید. پس از تکمیل پروفایل به زوردی کارشناسان پشتیبانی نوبشو برای راهنمایی و ادامه فرآیند بهره برداری از سایت با شما تماس خواهند گرفت.

در این مقاله از سری مقالات آموزش کار با نوبشو، روش کار با پنل فروشندگان توضیحات کاملتری در خصوص نحوه تکمیل پروفایل ، قیمت گذاری و شارژ حساب ارائه خواهیم داد.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید