روش کار با موتور جستجوی کالای نوبشو چگونه است ؟

0
4629
خرید از نوبشو در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید از نوبشو

نوبشو بزرگترین موتور جستجوی کالا در ایران هست، که تا به امروز با بیش از ۲ میلیون کالا توانسته کاملترین سبد کالایی را برای کاربران خود به نمایش بگذارد. با ما در این مقاله از سری مقالات آموزش کار با نوبشو همراه باشید تا توضیحاتی در خصوص خرید از نوبشو را در اختیار شما قرار دهیم. با ورود به نوبشو چشم گیرترین قسمت موتور سرچ ماست که بسیار هوشمند طراحی شده و هر کالایی را که بخواهید فقط کافیست جستجو کنید تا ما به شما نمایش دهیم. همچنین میتوانید خودتان وارد دسته بندی ها شوید. در پایین قسمت جستجوگر شما دسته بندی های نو و دست دوم را مشاهده می کنید که از آنجا می توانید دسته بندی دلخواهتان را انتخاب کنید و وارد صفحه انتخاب محصولات شوید.

همانطور که متوجه شدید نوبشو در حال حاضر فقط یک موتور جستجوی کالاست و فروشنده نیست! شما وارد صفحه هر محصولی که می شوید وقتی روی دکمه نمایش فروشندگان کلیک کنید در پایین محصول لیست فروشندگانی که فروشگاه اینترنتی دارند و همچنین فروشندگانی که در پیج های اینستاگرامی فعالیت دارند را به ترتیب قیمت مشاهده خواهید کرد.

خرید از نوبشو در ژورنال نوبشو

خرید از نوبشو

  • گوش به زنگ :

در صفحه محصول گزینه گوش به زنگ را داریم که اگر کالایی موجود نباشد شما میتوانید با پر کردن فرم گوش به زنگ از ما بخواهید زمانیکه کالا موجود شد به شما اطلاع رسانی کنیم.

در نمودار قیمت به طور دقیق میتوانید بررسی کنید که کالا از ابتدایی که در سایت نوبشو قرار گرفته تا به امروز چه رنج قیمتی داشته است.

  • علاقمندی :

با فشردن کلید قلب شما محصول را به لیست علاقمندی پروفایل خود اضافه خواهید کرد و میتوانید همیشه این محصول را دنبال کنید.

  • بخش نظرات کاربران :

در نوبشو سعی شده این بخش در جایگاه صحیح تری قرار بگیرد تا کاربران خیلی راحت از نظرات همدیگر برای انتخاب بهتر در خرید مطلع شوند.

  • ژورنال خبری نوبشو :

در این مجله، نوبشو قصد دارد تا به شما اطلاعات کاملی پیش از خرید هر کالایی بدهد تا شما بتوانید بهترین و دقیق ترین انتخاب را داشته باشید. توضیحات کاملتر را در مقاله ژورنال نوبشو ارائه خواهیم کرد.

  • راهنما :

در هر قسمتی از سایت اگر ابهامی وجود داشت تنها با کلیک بر روی دکمه راهنما در تولبار بالای سایت تور راهنما برای شما به نمایش در می آید و تمامی قسمت های آن صفحه را به شما معرفی می کند.

  • فروشنده شو :

همانطور که توضیح داده شد در این بخش فروشندگان فروشگاه های اینترنتی و پیج های اینستاگرامی میتوانند فرم ثبت نام پر کنند و عضو سایت نوبشو بشوند. این بخش نیازمند توضیحات کاملی است که در مقالات بعدی به آنها اشاره خواهد شد.

مطالب پیشنهادی
آموزش ثبت نام فروشگاه های اینترنتی در نوبشو

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید