راهنمای سفارش مانتو اینترنتی

0
6805
سفارش مانتو اینترنتی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

مدل های مختلف مانتو

اولین و مهمترین نکته برای خرید مانتو، شناختن مدل های مختلف مانتو ها می باشد. دانستن این مورد به شما کمک می کند تا بدانید که هر کدام از این مدل ها برای چه موقعیت و مکانی مناسب هستند. مثلاً اگر مانتو را برای استفاده روزمره خود می خواهید، می توانید به هنگام سفارش مانتو اینترنتی از مدل های طرح دار با رنگ های متنوع استفاده کنید، یا اگر یک مانتو برای یه محیط رسمی می خواهید می توانید کمتر به راحت بودن آن توجه کنید و فاکتور داشتن طرح شیک و مدل های خاص را مد نظر خود قرار بدهید، چرا که برای مدت طولانی از این مانتو استفاده نمی کنید یا فعالیت فیزیکی خاصی ندارید.

سفارش مانتو اینترنتی در ژورنال نوبشو

  • مانتو های مجلسی

در مانتو های مجلسی از نوع خاصی از پارچه استفاده می شود که علاوه بر داشتن یک فرم مرتب و صاف بر روی بدن به راحتی چروک نشوند، پس از پارچه هایی استفاده می شود که میزان بیشتری پلی استر در آن وجود دارد. داشتن یک دوخت محکم با استفاده از این نوع پارچه ها ویژگی مهم مانتو های مجلسی است، برش های ساده و در عین حال متناسب با بدن می تواند فرم شیک و جذابی به این مانتو ها بدهد.

به هنگام سفارش مانتو اینترنتی حتماً به طرح آن دقت زیادی داشته باشید. در این مدل کمتر از طرح های چاپی استفاده می شود و بیشتر با استفاده از گلدوزی و یا منجوق به آن مدل و زیبایی می بخشند. اما اگر به دنبال داشتن یک مانتو مجلسی ساده هستید مدل های بدون طرح هم می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

  • مانتو های مورد استفاده روزمره

برای استفاده روزمره بهتر است از مانتو هایی استفاده کنید که راحتی بیشتری به شما می دهد. امکان حرکت راحت دست ها، نشستن و یا راه رفتن طولانی مدت با آن ها شما را اذیت نکند. برای سفارش مانتو اینترنتی بهتر است تا فصل مورد استفاده خود را هم در نظر بگیرید، مثلاً برای فصل زمستان توجه داشته باشید که جنس پارچه استفاده شده از پشم باشد یا برای مانتوهای مورد استفاده در فصل تابستان جنس پارچه از الیاف نخی باشد که علاوه بر خنک بودن امکان زدن طرح های زیبا تر بر روی آن وجود داشته باشد. در انتخاب مانتوهای روزمره حتماً توجه داشته باشید که طرح های انتخابی شما در عین زیبایی دست و پا گیر نباشد و با شستشو خراب نشود.

سفارش مانتو اینترنتی در ژورنال نوبشو

  • موارد استفاده از مانتو های رسمی

شما برای حضور در محل کار خود و یا رفتن به یک جلسه کاری بهتر است تا از مانتو های رسمی استفاده کنید. این مورد باعث می شود تا علاوه بر کاریزماتیک نشان دادن شخصیت شما، دیگران هم متوجه شناخت دقیق شما از محلی که در آن حضور پیدا کرده اید بشوند. مانتوهای پر زرق و برق و یا استفاده از اکسسوری هایی که موجب جلب توجه دیگران به شما می شوند می تواند اهمیت توانایی شغلی شما را پایین تر نشان دهد.

بهتر است در موقع سفارش مانتو های رسمی از نوع دکمه دار استفاده کنید و طول آن ها تا روی زانوی شما برسد.

مطالب پیشنهادی
انواع لباس تولد زنانه

نکات مهم و ضروری به هنگام سفارش مانتو اینترنتی

شاید پیش خود این فکر را بکنید که خرید مانتو بدون پوشیدن و دیدن جنس آن امکان پذیر نیست اما بهتر است بدانید که این کار آن قدر هم که فکرش را می کنید سخت نیست. شما با مراجعه به سایت نوبشو به آدرس www.nobesho.com می توانید انواع طرح ها و مدل های مختلف را برای مانتو های رسمی و یا روزمره در کنار یکدیگر ببینید و با هم مقایسه کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین مورد را انتخاب کنید. نکته مهم درباره فروشگاه اینترنتی ارائه برند های مناسب و شناخته شده برای لباس ها و مانتو های زنانه می باشد، این نکته موجب می شود تا شما از دوخت و جنس پارچه ها اطمینان کامل را پیدا کنید و تجربه داشتن یک خرید مطمئن را داشته باشید.

توجه به سایز مانتو در هنگام سفارش مانتو اینترنتی نکته مهم بعدی است، انتخاب سایز در تمامی لباس ها مهم می باشد اما در مانتو به دلیل قرار گرفتن در روی سایر لباس ها تأثیر بیشتری دارد. حتماً به هنگام خرید نکات زیر توجه داشته باشید:

  • در مدل ها و برند های مختلف امکان دارد که سایزبندی متفاوت باشد.
  • بهتر است تا اندازه دقیق خود را داشته باشید و قبل از خرید این مقدار را اندازه بگیرید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.
  • به راهنمای خرید موجود در سایت توجه داشته باشید و بهتر است تا نظرات خریداران گذشته را هم بررسی کنید.
  • حتماً قوانین بازگرداندن یا تعویض جنس خریداری شده را در سایت چک کنید و مطمئن شوید تا در صورت وجود مشکل و یا بروز اشتباه سایت مسئولیت تعویض جنس خریداری شده را بر عهده می گیرد.
  • سعی کنید که از سایت هایی که برند های معتبر به شما ارائه می دهند، خرید خود را انجام دهید.

سفارش مانتو اینترنتی در ژورنال نوبشو

مزیت خرید و سفارش مانتو اینترنتی

خرید و سفارش مانتو اینترنتی هم مانند سایر وسایلی که به صورت اینترنتی خریداری می شود، دارای مزیت های زیادی می باشد. شما با صرف کمترین زمان ممکن می توانید انواع طرح ها و مدل ها را با یکدیگر مقایسه کنید و برندهای مختلف را با یکدیگر بررسی کنید. مزیت دیگر آن امکان ست کردن مانتو با لباس های دیگر است، در صورتی در کنار مانتو انتخابی شما نیاز به شال، کیف، شلوار و یا موارد دیگری باشد می توانید به هنگام سفارش مانتو اینترنتی آن ها را هم خریداری کنید.

ممنونیم از اینکه تا پایان همراه ما بودید و امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید پوشاک زنانه به شما ارائه بدهیم.

 

Originally posted on ۰۸/۱۸/۱۳۹۹ @ ۱۲:۰۹ ب.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید