اطلاعات لازم جهت خرید بلیط ارزان هواپیما

0
3914
خرید بلیط ارزان هواپیما در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید بلیط ارزان هواپیما

همانطور که می دانید هنگامی که قصد رفتن به سفر را داشته باشید تنها قسمتی که هزینه سفر را می تواند زیاد کند بلیط هواپیما می باشد، بنابراین اگر بتوانید در خرید بلیط ارزان هواپیما اقدامی مناسب داشته باشید هزینه های سفر خود را تا حدودی کاهش می دهید، پرواز هایی که ارزان باشند حقیقت دارد اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید بلیط هواپیما درباره آن بدست آورید، حتماً نگاهی به سایت www.Nobesho.com  بیاندازید.

نکته ای جالب که برای پیدا کردن بلیط سفر های خارجی ارزان به آن نیاز دارید.

  • قبل از جستجو برای خریدن بلیط ارزان هواپیما انعطاف پذیری کافی در انتخاب تاریخ سفر خود داشته باشید. زیرا قیمت بلیط های هواپیما در اکثر موارد با توجه به روزهای هفته یا تعطیلات رسمی و شب اول سال جدید متغیر است.

بد نیست بدانید که در بیشتر مواقع پروازهای وسط هفته از پروازهای آخر هفته ارزان تر می باشد و دلیل آن هم این است که اکثر مردم آخر هفته را برای رفتن به مسافرت انتخاب می کنند در نتیجه باعث می شود شرکت های هواپیمایی قیمت بلیط خود را بالا ببرند.

  • هنگام پیدا کردن راهی برای خرید بلیط ارزان هواپیما بهتر است مسیرهای جایگزینی داشته باشید یا به معنای دیگر انعطاف پذیر بودن در انتخاب مسیر به عنوان مثال گاهی وقت ها پیش می آید برای رفتن به لندن و استفاده از یک شرکت هواپیمایی ارزان که پرواز غیر مستقیم دارد بسیار به صرفه تر از پرواز های مستقیم می باشد.

شرکت های زیادی در سراسر جهان وجود دارند که انجام پروازهای غیر مستقیم می توانند هزینه ی سفر شما را تا حد قابل توجهی پایین بیاورند.

ابزارهای کمکی برای پیدا کردن پرواز ارزان

در حال حاضر برای خرید بلیط ارزان هواپیما ابزارهای متعددی به بازار معرفی شده که می توانند به شما در پیدا کردن سریعتر بلیط هواپیما کمک کنند، به عنوان مثال می توانید با استفاده از Google Flights پس از آن که مقصدی که برای سفر تعیین کردید به شما نشان می دهد که از چه مسیری بروید می توانید با ارزانترین پرواز به آنجا برسید، اگر برای رفتن به محلی که انتخاب کرده اید انعطاف پذیر باشید این ابزار که معرفی کردیم برای شروع برنامه ریزی سفر بسیار مناسب است.

خرید بلیط از سایت هایی که معتبر هستند

افراد زیادی وجود دارند و با خود می گویند چگونه بلیط هواپیما رزرو کنیم که ارزان و مطمن باشد، شک نکنید اقدام اول برای خرید بلیط ارزان هواپیما مراجعه به یک سایت معتبر و ارزان می باشد تا علاوه بر رزرو مطمئن یک بلیط ارزان نیز نصیب شما شود، به همین منظور ما پیشنهاد می کنیم به سایت www.Nobesho.com مراجعه کرده و اطلاعات کافی در باره خرید بلیط ارزان هواپیما را کسب کنید.

انتخاب کلاس پروازی با توجه به نیاز خود

بعد از آنکه به سایت معتبری برای خرید بلیط ارزان هواپیما مراجعه و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین کردید، باید کلاس پروازی خود را نیز مشخص و تعداد افرادی که می خواهید برای آن ها بلیط تهیه کنید را مشخص کنید تا لیست پروازها برای شما ظاهر شود.

مطالب پیشنهادی
روش دریافت بلیط ارزان هواپیما داخلی

خرید بلیط ارزان هواپیما در ژورنال نوبشو

پروازها در کل به سه کلاس تقسیم می شوند که شامل اکونومی، تجاری یا بیزینسی و فرست می باشند اما در برخی از ایرلاین ها این کلاس ها متفاوت می باشد و کلاس هایی اضافه دارند مانند اکونو پلاس، اسپیس پلاس، سوئیت و … و بهتر است بدانید که قیمت برای خرید بلیط ارزان هواپیما در هر یک از کلاس ها نسبت به انتخابی که دارید بالا می رود.

تهیه بلیط های سیستمی ارزانتر است یا چارتری

فرض می کنیم که از تفاوت میان بلیط های سیستمی و چارتری با خبر هستید، لذا همانطور که می دانید بلیط چارتر هواپیما بسیار ارزانتر از سیستمی می باشد اما این بلیط ها به نوبه خود مزایا و معایبی دارند که هنگام خرید بلیط ارزان هواپیما باید به دقت به آن توجه کنید که آیا سایت بلیط چارتری را در اختیار شما قرار داده یا سیستمی.

وارد کردن اطلاعات دقیق هر فرد در سایت های معتبر فروش بلیط هواپیما

لازم به ذکر است که سن افراد در تعیین قیمت بلیط هواپیما تأثیر می گذارد، بنابراین هنگامی که ایرلاین یا همان شرکت هواپیمایی خود را انتخاب نمودید اطلاعاتی برای شما نظیر نام و نام خانوادگی، سن، کد ملی و… و اگر سفر خارج از کشور را انتخاب کرده باشید کد پاسپورت را نیز باید وارد کنید.

خرید بلیط ارزان هواپیما در ژورنال نوبشو

بد نیست بدانید در بلیط هایی که سیستمی هستند افراد در سه رده مختلف سنی قرار داده شده اند نوزادان، کودکان زیر ۱۲ سال و بزرگسالان که هر رده سنی قیمت خاص خود را دارد.

سایت هایی که اقدام به فروش ارزانترین پروازها می کنند

شایان ذکر است در سایتی که می خواهید برای خرید بلیط ارزان هواپیما اقدام کنید یک لیست از پروازهای گوناگون برای شما به نمایش در می آید و می توانید تفاوت بین قیمت ها را مشاهده کنید، حال با خود می گویید چرا در بین پروازها تفاوت قیمتی وجود دارد.

خرید بلیط ارزان هواپیما در ژورنال نوبشو

تنها دلیل آن این است که هر شرکت هواپیمایی برای ناوگان هوایی خود مقداری که هزینه می کند با سایر شرکت ها متفاوت است به عنوان مثال شرکت هایی وجود دارند که برای نگهداری هواپیما های خود هزینه بیشتری نسبت به شرکت های کوچک تر دارند و در نتیجه خدمات بهتری می توانند برای شما ارائه دهند، بنابراین نباید انتظار داشت هنگام خرید بلیط هواپیما هزینه بلیط ها یکی باشد.

 

Originally posted on ۰۸/۱۴/۱۳۹۹ @ ۶:۳۰ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید