در خرید شلوار ورزشی با کیفیت چه نکاتی را باید مورد توجه قرار دهیم؟

0
4663
خرید شلوار ورزشی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید شلوار ورزشی

جهت خرید شلوار ورزشی خوب برای خود دقت بسیار زیادی کنید زیرا یک شلوار ورزشی مناسب در بهبود کیفیت حرکات ورزشی تان کمک زیادی می کند. همچنین جنس لباس برای انجام فعالیت های ورزشی باید بدن را از عرق سوز شدن به دور کند و از ابتلای پوست بدن به بیماری های قارچی پوستی جلوگیری کند. توجه داشته باشید بهترین لباس ورزشی مناسب برای شما از جنس پلی استر است، زیرا این جنس بسیار سبک بوده و در صورت خیس شدن به سرعت خشک می شود، نسبت به کش آمدن یا ساییده شدن مقاوم هستند. همچنین در انتخاب لباس ورزشی بهتر است فقط زیبایی مد نظر نباشد و کیفیت رو فدای زیبایی نکنید. با ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید پوشاک مردانه همراه باشید، تا با نکات و ویژگی های شلوار ورزشی مناسب آشنا شوید.

یک لباس ورزشی مناسب چه ویژگی هایی دارد

اگر می خواهید تمرینهای خود را شروع کنید و یک ورزش حرفه‌ای را در پیش گیرید. اولین قدم در انتخاب لباس ورزشی مناسب است.

در خرید لباس ورزشی باید چه نکاتی را متوجه باشیم؟

در خرید شلوار ورزشی دقت کنید که نباید خیلی تنگ و یا خیلی گشاد باشد چون در حین انجام فعالیتهای ورزشی دچار مشکل می شوید، زیرا در این صورت نمی‌ توانید روی تمرین خود تمرکز کنید، وقتی که لباس شما تنگ است اجازه نمی دهد که حرکات آزادانه انجام دهید و سبب می شود که لباس به دست و پای شما پیچیده و یا از تن شما آرام آرام در بیاید و باعث حواس پرتی و اختلال در تمرین ورزشی شما شود.

خرید شلوار ورزشی در ژورنال نوبشو

چگونه جنس با کیفیت انتخاب کنیم؟

هنگام خرید شلوار ورزشی به کیفیت آن توجه کنید، لباس و مخصوصاً شلوار یکی از مهمترین لوازم ورزشی است، پس یک با کیفیت آن را انتخاب کنید، زیرا شلوارهای بی کیفیت بر اثر شستشو تغییر رنگ و سایز می‌دهد، اما شلوارهای با کیفیت و برند معروف از متریال مناسبی تهیه شده اند و شما با پوشیدن این گونه لباس ها بسیار احساس راحتی می ‌کنید و سعی کنید لوازم جانبی مانند زانوبند و آرنج بند و غیره نیز با کیفیت باشد زیرا در سلامتی شما بسیار تأثیر گذار هستند.

شلواری انتخاب کنید که متناسب با درجه حرارت محیط باشد.

در خرید شلوار ورزشی توجه داشته باشید که برای تمرین در درجه حرارت ۱۸ تا ۲۹ درجه سانتیگراد شلوار نازک و شورت ورزشی بپوشید و از بالا بردن درجه حرارت بدن خود جلوگیری کنید.

لباس ورزشی آستین دار و شلوار بلند برای تمرین در درجه حرارت ۴ تا ۱۵ درجه سانتی گراد مناسب است.

در دمای زیر ۱۱ درجه سانتیگراد حتماً از سربند یا کلاه و دستکش استفاده کنید.

بهترین شلوار ورزشی دارای چه جنسی است؟

شلوار پنبه ای یکی از مناسب ترین جنس های شلوار ورزشی است زیرا این نوع از شلوارها رطوبت پایین تنه شما را به خود جذب می کند و بسیار نرم و راحت است و به تن شما به زیبایی می چسبد. یکی از معایب شلوارهای ورزشی که از پنبه ساخته می شوند این است که با چندین بار شستشوی نادرست شکل خود را ممکن است از دست دهند، از آنجا که پنبه رطوبت دوست است بستر مناسبی برای رشد باکتری ها و قارچ ها بوجود می آید. پس بعد از هر بار فعالیت ورزشی باید سریعاً خشک شوند، معمولاً پنبه رو با الیاف پلی استر ترکیب می کند. در خرید شلوار ورزشی بهتر است در فصل سرما از شلوار پنبه ای برای ورزش کردن را انتخاب کرد، زیرا کاملاً مناسب فصل سرما و یخبندان هستند و از سرما خوردن عضلات و آسیب دیدن شما در اثر سرما جلوگیری می کند. ورزشکاران در حین انجام ورزش های سنگین مانند وزنه برداری، دو میدانی و بدنسازی که در آن تعرق بسیار زیادی می شود، باید لباس مناسب با تن خود انتخاب کنند.

مطالب پیشنهادی
خرید اینترنتی لباس مجلسی

خرید شلوار ورزشی در ژورنال نوبشو

چگونه یک شلوار ورزشی مناسب انتخاب کنیم؟

خیلی از اوقات وقتی که گزینه ای را انتخاب می کنیم باید تابع آن شرایطی باشد که ما آن را برگزیده ایم، خرید شلوار ورزشی مناسب به شدت وابسته به نوع ورزشی است که شما به طور مرتب آن را انجام می دهید. اگر شما علاقه مند به ورزش های هوازی مانند دوچرخه سواری، دویدن و ایروبیک و ورزشهای مانند آنها باشید بهتر است از شلوارهای کوتاه و کمی تنگ جهت سریع بودن و چابک بودن استفاده نمایید، تا بتوانید حرکات را درست و راحت و بدون هیچ حواس پرتی انجام دهید. شلوار ورزشی مردانه تنوع زیادی در نوع و سایز آنها وجود دارد شلوارهای ورزشی باشگاه های مردانه به دو دسته کلی قابل تقسیم است، یه دسته شلوارهایی هستند که الیاف نرمی دارند مقداری راحت و آزاد هستند و بدن شما در آن جای حرکت و مانور بیشتری دارد. دسته دیگر شلوارهای با الیاف مصنوعی هستند که بیشتر تنگ و چسبیده و همچنین خیلی جذاب به نظر می آیند و برای ورزش پر تحرک تر مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین شما باید به عواملی مانند نوع ورزش که قصد تهیه لباس برای آن را دارید و همچنین فصل های مختلف را برای استفاده از آن شلوار مد نظر قرار دهید، که برای ورزش مورد نظر شما مناسب باشد. همواره دقت کنید که بهترین نوع شلوار بعد از تناسب آن با رشته ورزشی راحت بودن شما در آن است که مطابق با میل و سلیقه شما باشد.

Originally posted on ۰۵/۲۲/۱۳۹۹ @ ۶:۱۰ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید