در زمان خرید شلوار مردانه باید به چه نکاتی توجه کرد؟

0
7910
خرید شلوار مردانه در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید شلوار مردانه

کت، پیراهن، ژاکت یا هر بالا پوش دیگری تنها در صورتی می توانند جلوه خاصی به استایل شما بدهند که همراه با شلوار مناسب پوشیده شوند، نکات مهمی برای انتخاب شلوار و ایجاد همخوانی با دیگر لباس ها وجود دارد که لازم است در زمان انتخاب و خرید شلوار مردانه به آن ها توجه کرد. با ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید پوشاک مردانه همراه باشید.

خرید شلوار مردانه در ژورنال نوبشو

خرید شلوار مردانه

داشتن اطلاعات لازم درباره جنس، رنگ، مدل شلوار و نوع دوخت آن از مهمترین مسایلی است که در زمان خرید یا دوخت شلوار مردانه باید مورد توجه قرار بگیرد، با ورود به موتور جستجوی کالا نوبشو علاوه بر کسب اطلاعات لازم برای انتخاب شلوار مردانه، می توانید نمونه های بی نظیری از مدل های متفاوت این محصول را مشاهده فرمایید تنها لازم است بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.nobesho.com

در زمان خرید شلوار مردانه باید به چه نکاتی توجه کرد؟

  • اندازه شلوار مردانه:

از نکات اساسی و اولیه ای که در زمان خرید شلوار مردانه باید مورد توجه قرار بگیرد، اندازه آن است. انتخاب شلوار گشاد تر تنها ظاهر شما را وا رفته و نا مرتب نشان می دهد و در مقابل شلوار های تنگ علاوه بر ایجاد حس خفگی و تنگا سبب بد قواره گی استایل شما خواهد شد. بهترین شلواری که می توانید خریداری کنید کمر معمولی و متناسب به همراه فرم راسته است، به یاد داشته باشید که شلوارهای راسته هیچ زمانی دِمُده نخواهند شد و می توانید در مکان های متفاوت آن را بپوشید.

در زمان دوخت شلوار مردانه از خیاط بخواهید که برای زمان تنگ شدن شلوار جای زاپاس باقی بگذارد در این حالت شما می توانید هنگام دوخت شلوار گران قیمت، در صورتی که شلوار به مرور زمان تنگ شد امکان گشاد کردن آن وجود داشته باشد.

  • قد شلوار مردانه:

از جمله مواردی که در زمان خرید شلوار مردانه می تواند بر روی تصمیم شما تأثیر گذار باشد، مدل کفشی است که تقریباً همیشه استفاده می کنید، کفش را با شلوار انتخابی تست کنید و بلندی شلوار را نسبت به آن بسنجید سعی کنید انتخاب شما به گونه ای باشد که بتوان شلوار را با بیش از یک کفش پوشید.

  • کمر شلوار مردانه:

از مهمترین بخش های یک شلوار مردانه را می توان قسمت کمر و پل کمربند آن معرفی کرد، هیچگاه شلوارهایی که جای کمربند برای آن ها مشخص شده است را بدون کمربند نپوشید، جای خالی کمربند استایل شما را به بد ترین شکل جلوه می دهد. اگر قصد داری شلوار مردانه بدوزید از خیاط بخواهید که کمری و پل کمر را محکم در جای خود چفت کند.

خرید شلوار مردانه در ژورنال نوبشو

خرید شلوار مردانه

مدل شلوار مردانه:

انتخاب شلوار مردانه همانند سایر لباس های مردانه دارای قاعده و اصول خاصی است که در زمان خرید شلوار باید به آن دقت کرد، به طور کلی شلوار مردانه را می توان متناسب با اندام آقایان به چهار دسته تقسیم کرد:

این مدل از شلوار های مردانه متناسب آقایان چاق با اضافه وزن بالا است و می تواند به خوبی تناسب لازم میان بالا تنه و پایین تنه را ایجاد نماید به گونه ای که با پوشش قسمت ساق پا حالت یک نواختی به پاها می دهند.

  • شلوار مردانه اندامی:

شلوار مردانه اندامی انتخاب هوشمندانه برای افراد لاغر اندام است، با توجه به این که تناسب واضحی میان اندام این افراد وجود دارد نمی توان با استفاده از پارچه های اضافه و شلوارهای گشاد استایل بد قواره و نامتعادل را برای آن ها ایجاد کرد.

مطالب پیشنهادی
خرید شلوار اسلش مردانه

خرید شلوار مردانه در ژورنال نوبشو

خرید شلوار مردانه

  • شلوار مردانه راسته:

شیک ترین مدل شلوار مردانه که حتماً بابد یکی از آن را در کمد خود داشته باشید، نمونه راسته این محصول است که در تمامی شرایط استایل شیک و جذابی را برای شما به همراه دارد، می توانید از شلوارهای راسته هم در مراسم و میهمانی ها و هم در جلسات رسمی اداری استفاده کنید، پس می توان این مدل را مقرون به صرفه ترین شلوار مردانه معرفی کرد.

  • شلوار مردانه پیلی دار:

برای این که بتوان نواقص پاها را پوشاند لازم است از شلوارهایی استفاده کرد که به خوبی تمام بدن را پوشش دهد، البته شلوار مردانه پیلی دار در چند سال اخیر متقاضیان زیادی نداشته و به نحوی منقضی شده اند با این وجود هنوز افرادی هستند که به این مدل از شلوار مردانه علاقه مند باشند.

  • شلوار زیپ دار یا دکمه خور:

اگر از آن دسته آقایان هستید که با استفاده از دکمه و کمربند سعی در شیک تر نشان دادن استایل خود دارید لازم است از نمونه ها دکمه خور شلوار مردانه استفاده کنید در غیر این صورت شلوار مردانه زیپ دار انتخاب ساده و خوبی می تواند باشد.

  • جیب شلوار مردانه:

از مهمترین بخش هایی که در زمان خرید شلوار مردانه باید مورد توجه قرار بگیرد جیب شلوار مردانه است، چرا که آقایان بر خلاف خانم ها برای نگهداری وسایل خود از کیف استفاده نمی کنند پس نیاز به مکانی برای نگهداری وسایل خود دارند، در زمان خرید شلوار توجه کنید که کیف پول یا گوشی موبایل در جیب جا شوند به علاوه ایده ال ترین شلوار را می توان در زمان قرار دادن وسیله در جیب انتخاب کرد، اگر جیب برجسته شد بهتر است به دنبال شلوار دیگری باشید چرا که برجستگی جیب در زمان پر بودن آن به مرور زمان بر روی حالت اصلی ظاهر شلوار تأثیر منفی خواهد داشت.

 

Originally posted on ۰۵/۲۳/۱۳۹۹ @ ۴:۳۲ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید