برترین مدل های کول پد چه ویژگی هایی دارند

0
5411
قوی ترین کول پد در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید قوی ترین کول پد

با توجه به اهمیت تجهیزات کامپیوتری در زندگی روزمره انسان ها، لپ تاپ را می توان مناسب ترین نمونه های کامپیوتری دانست چرا که در کنار تمامی امکانات و ویژگی های فراوان، قابلیت حمل و نقل را برای افراد فراهم می کند. اما این محصول برای داشتن طول عمر بیشتر نیاز به سایر تجهیزات کاربردی همچون کول پد دارد. قوی ترین کول پد را می توان با ویژگی های خاص معرفی کرد اما در زمان انتخاب آن باید به ویژگی های خاصی توجه داشت. ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید لپ تاپ و کامپیوتر به معرفی انواع کول پدها می پردازیم . با ما همراه باشید.

قوی ترین کول پد در ژورنال نوبشو

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با خرید بهترین کول پد می توانید به سایت های معتبر مراجعه فرمایید، نوبشو تضمین خرید مطمئن شما خواهد بود زیرا با اطلاعات کامل و جامع در رابطه با انواع کول پد و ویژگی های خاص هر یک می تواند راهنمای مناسبی برای خرید اینترنتی باشد. بر روی لینک زیر کلیک کنید تا با دنیایی از شگفتی های کولپد آشنا شوید.

http://www.nobesho.com

نگاهی گذرا با کول پد و نحوه ورود آن به دنیای تکنولوژی:

با پیشرفت تکنولوژی عصر ما به عصر فناوری های کامپیوتر تبدیل شده، دیگر دیدن مدل های متفاوت لپ تاپ و یا کامپیوترهای جیبی مانند گذشته برای ما شگفتی ساز نیست. به زبان ساده تر می توان گفت که لپ تاپ یکی از واجبات زندگی روزمره ما است که تقریباً تمامی فعالیت های روزانه را می توان با آن انجام داد به علاوه می تواند منبع درآمد افراد نیز باشد پس در حفظ و نگهداری آن باید دقت فراوان داشت.

کول پد یکی از اکسسوری های دنیای تکنولوژی است که نقش مهمی در سالم ماندن و افزایش طول عمر لپ تاپ دارد. اگر مدت زمان زیادی را به استفاده از لپتاپ می گذرانید داشتن خرید کول پد اقدامی هوشمندانه است، هدف و وظیفه اصلی این وسیله به عنوان یک خنک کننده قوی ، جلوگیری از بروز اتفاقات ناشی از گرمای زیاد لپتاپ می باشد.

قوی ترین کول پد در ژورنال نوبشو

چرا باید کول پد داشته باشیم؟

اگر شما هم جزو افرادی هستید که در طول شبانه روز مدت زمان زیادی را با لپ تاپ می گذرانید لازم است یکی از مدل های متفاوت کول پد را خریداری نمایید. ممکن است لپ تاپ را با هدف تماشای فیلم روی تخت یا فرش بگذارید، ورود پرز فرش و ذرات ریز، به مرور زمان سبب گرفتگی فن داخلی لپ تاپ و داغ شدن بیش از حد کف آن می شود به علاوه ممکن است به دلیل کار یا تحصیل لپ تاپ را مداوم بر روی میز قرار دهید، در این حالت حرارت زیادی کف لپ تاپ باقی می ماند که سبب ایجاد اختلالاتی در روند عملکرد لپ تاپ خواهد شد.

قوی ترین کول پد چه ویژگی هایی دارد؟

عدم گردش درست هوا در داخل لپ تاپ یکی از معضلات بزرگی است که دارندگان این وسیله همیشه با آن درگیر هستند چرا که در برخی مدل های لپ تاپ، خروجی و قسمت تهویه در زیر دستگاه قرار می گیرد پس در نتیجه امکان گردش هوا وجود ندارد اما با خرید کول پد می توانید این مشکل بزرگ را به کلی ریشه کن کنید.

  • فاصله بین کف لپ تاپ و سطحی که روی آن قرار می گیرد

کول پد یا همان استند خنک کننده با ایجاد فاصله بین کف لپ تاپ و سطحی که روی آن قرار می گیرد علاوه بر ایجاد فضایی برای گردش درست هوا، با استفاده از فن های قوی تعبیه شده سبب کاهش دما و گرمای لپ تاپ و بالا رفتن طول عمر باتری لپ تاپ خواهد شد.

  • کیفیت و دوام  کول پد

از مهمترین ویژگی های استند خنک کننده می توان به کیفیت و دوام آن در برابر عوامل محیطی اشاره کرد. ظاهر جالب کول پد در مدل های متفاوت امکان انتخاب بر اساس سلیقه را به شما می دهد.

  • دارا بودن حجم کم و قابل حمل

این محصولات جا گیر نیستند و می توان در تمام شرایط حتی در مسافرت ها نیز آن را زیر لپ تاپ خود جای دهید.

  • داشتن صدای کم

قوی ترین کول پد ویژگی خاصی نسبت به سایر نمونه های مشابه خواهد داشت و آن هم میزان صدای بسیار کمتر است. این محصولات با داشتن دو یا سه فن، در مدت زمان کمتری دمای لپ تاپ را پایین می آورند به علاوه به دلیل قدر گردش هوای بالایی که دارند از ورود گرد و غبار و سایر ذرات ریز به داخل لپ تاپ جلوگیری می کند.

  • عدم نیاز به آداپتور

ویژگی منحصر به فرد قوی ترین کول پد عدم نیاز به آداپتور است، این محصول حتی باتری به منظور تأمین برق مورد نیاز خود را ندارد. تنها منبع تغذیه آن اتصالات به لپ تاپ از طریق کابل USB است.

مطالب پیشنهادی
معرفی برترین لپ تاپ های مدل شیائومی

قوی ترین کول پد در ژورنال نوبشو

چگونه می توان خرید کول پد اینترنتی موفقی داشت؟

ممکن است کالای مورد نیاز خود را در بازار پیدا نکنید، پیشنهاد ما جستجو در اینترنت به منظور یافتن کول پد مورد نظر است، دنیای بزرگ مجازی به واسطه بازارهای اینترنتی امکان خرید تمام نیازها را فراهم می کند، تنها لازم است با مراجعه به وبسایت های معتبر از انواع مدل های کول پد دیدن کنید و با مطالعه ویژگی های هر یک و نظر سایر کاربران بهترین کول پد را خریداری نمایید.

می توانید با مراجعه به سایت نوبشو نیز نمونه های اصلی و باکیفیت را مشاهده کرده و با شناخت ویژگی های خاص آن خرید مطمئن و امن داشت. نوبشو با ارائه نمونه های متفاوت با ویژگی های منحصر نقش مهمی در خرید شما ایفا خواهد کرد. به علاوه می توانید با مشاهده قیمت ها متناسب با بودجه در نظر گرفته شده، کول پد ارزان خریداری نمایید.

معرفی بهترین کول پد در نوبشو

پایه خنک کننده تسکو مدل TCLP 3102

برند:تسکو
ابعاد:۲۷x۳۰۵x۴۱۵ میلی متر
وزن:۷۵۰ گرم
جنس بدنه:ترکیب فلز و پلاستیک
مناسب برای لپ تاپ‌های:تا ۱۷ اینچی
تعداد فن:۴ عدد
نوع سیستم خنک کنندگی:۲ عدد فن ۱۲۵ میلی‌متری و ۲ عدد فن ۸۰ میلی متری

پایه خنک کننده سادیتا مدل SCP-C1

برند:سادیتا
ابعاد:۴۰۰*۲۵۰*۲۰ میلی متر
وزن:۶۰۰ گرم
جنس بدنه:پلاستیک + توری فلزی
مناسب برای لپ تاپ‌های:تا ۱۵٫۶ اینچی
تعداد فن:یک عدد
نوع سیستم خنک کنندگی:فن

پایه خنک کننده تسکو مدل TCLP 3000

برند:تسکو
ابعاد:۲۵ × ۲۵۰ × ۳۳۰ میلی متر
جنس بدنه:ترکیبی از فلز و پلاستیک
مناسب برای لپ تاپ‌های:تا ۱۷ اینچی
تعداد فن:یک عدد
نوع سیستم خنک کنندگی:۱ عدد فن ۱۲۰ میلی‌متری

پایه خنک کننده دیپ کول مدل Multi Core X6

برند:دیپ کول
ابعاد:۲۴ × ۲۹۵ × ۳۸۰ میلی متر
وزن:۹۰۰ گرم
جنس بدنه:فلز و پلاستیک
مناسب برای لپ تاپ‌های:تا ۱۵٫۶ اینچی
تعداد فن:۴
نوع سیستم خنک کنندگی:مجهز به چهار عدد فن

پایه نگهدارنده لپ تاپ تسکو مدل TCLP 3110

برند:تسکو
مناسب برای لپ تاپ‌های:تا ۱۵٫۶ اینچی
تعداد فن:ندارد

میز لپ تاپ پروتیبل مدل کول پد فن دار

برند:پروتیبل
وزن:۴۸۰۰ گرم
جنس بدنه:فلز و پلاستیک ABS
مناسب برای لپ تاپ‌های:تا ۱۷ اینچی
تعداد فن:۲ عدد
نوع سیستم خنک کنندگی:۲ عدد فن ۸۰ میلی متری

پایه خنک کننده دیپ کول N200

برند:دیپ کول
مناسب برای لپ تاپ‌های:تا ۱۵٫۶ اینچی
تعداد فن:۱
نوع سیستم خنک کنندگی:۱ عدد فن خنک کننده بسیار بزرگ ۱۲۰ میلی متری

پایه خنک کننده لپ تاپ مدل S400

برند:بدون برند
ابعاد:۴۰۰x۳۰۰x۳۰ میلی متر
وزن:۴۰۰ گرم
جنس بدنه:فلز و پلاستیک
مناسب برای لپ تاپ‌های:سایزهای مختلف
تعداد فن:۴
نوع سیستم خنک کنندگی:بادی

خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل A-001

برند:بدون برند
ابعاد:۸۵x۴۳x۱۷۵ میلی متر
وزن:۱۷۲ گرم
مناسب برای لپ تاپ‌های:تا ۱۷ اینچی
تعداد فن:۱
نوع سیستم خنک کنندگی:فن

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید