لپ تاپ لنوو چه ویژگی ها و مزایایی نسبت به سایر لپ تاپ ها دارد

0
6996
لپ تاپ لنوو در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

مهمترین ویژگی ها و مزایای لپ تاپ لنوو نسبت به سایر لپ تاپ ها:

از مهمترین سوالاتی که هنگام خرید هر نوع لپ تاپی در ذهن خریدار به وجود می آید این است که، کدام یک از انواع لپ تاپ مناسب می باشد؟ افرادی که قصد خریدن مدل خاصی از مجموعه لپ تاپ های لنوو را دارند، بهتر است از سایت نوبشو دیدن کرده و با بررسی ویژگی ها و مشخص کردن برتری های این مارک نسبت به سایر برندها، اقدام به خرید مناسب ترین مدل لپ تاپ کنند. خریداران لپ تاپ به راحتی می توانند به آدرس نوبشو  http://www.nobesho.com ، مراجعه کرده و اقدام به خرید لپ تاپ مناسب با موقعیت خود نمایند. در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید لپ تاپ و کامپیوتر سعی داریم شما را با ویژگی لپ تاپ لنوو آشنا کنم.

  • طراحی زیبا و کیفیت بسیار بالا:

از مهمترین ویژگی هایی که یک لپ تاپ می تواند داشته باشد، دارا بودن ظاهر بسیار زیبا و طراحی شیک و به روز می باشد. طراحی یک لپ تاپ باید به گونه ای باشد که علاوه بر زیبایی و ظاهر به روز، از تمامی جهات پاسخگوی نیاز استفاده کننده باشد. لپ تاپ لنوو، دارای ظاهر زیبا و طراحی فوق العاده ای می باشد که طرفدارن بسیار زیادی را در سراسر دنیا دارد.

  • وزن بسیار پایین:

استفاده کنندگان لپ تاپ، به خصوص خانم ها، به میزان وزن لپ تاپ توجه بسیاری دارند. با توجه به این که لپ تاپ یک رایانه ی قابل حمل می باشد و در بعضی از مواقع افراد مجبور به حمل و جا به جایی آن می باشند، بهتر است که وزن پایینی را داشته باشد تا در حین جا به جایی به مشکل جدی برخورد نکنند. وزن لب تاپ لنوو بسیار پایین بوده و وزنی معادل ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم می باشد که برای یک لپ تاپ و نسبت به سایر محصولات مشابه بسیار پایین می باشد و از این رو برای استفاده و حمل در بین محیط کار و … گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.

لپ تاپ لنوو در ژورنال نوبشو

  • نوع پردازنده و حافظه ی مورد استفاده:

با توجه به این که در یک لپ تاپ، پردازنه مهمترین نقش را در کارکرد آن ایفا می کند، باید دارای کیفیت بالایی باشد و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. پردازنده های مورد استفاده برای ساخت لپ تاپ لنوو به طور معمول، پردازنده ی Celeron  از شرکت برتر و جهانی، اینتل می باشد و این باعث برتری ویژگی لپ تاپ لنوو نسبت به سایر محصولات شده است. از ویژگی های برتر و مهم یک پردازنده فرکانس پردازنده می باشد. پردازنده های مورد استفاده در لپ تاپ لنوو، ۱.۶GHz up to 2.48 GHz هستند. به طور معمول حافظه های مورد استفاده در لپ تاپ لنوو که باعث افزایش کیفیت آن شده، حافظه  ای با ظرفیت ۲ مگابایت ( کش) را دارند. افرادی که فعالیت های گرافیکی انجام می دهند و پردازنده ی گرافیکی برای آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد، لپ تاپ لنوو انتخاب بسیار مناسبی است. نکته ای که در این ارتباط حائز اهمیت می باشد این است که پردازنده ی گرافیکی لپ تاپ ، نیز مانند پردازه اصلی، ساخت برند اینتل می باشد.

  • ابعاد صفحه نمایش و میزان قدرت بلندگوها:

صفحه نمایش هر لپ تاپ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. در صورتی که از مهمترین ویژگی های لپ تاپ لنوو، صفحه نمایش آن می باشد. طراحی صفحه نمایش بسیار شیک میزان کیفتی که دارد، باعث معروف شدن این لپ تاپ شده است. از مهمترین ویژگی های این مدل صفحه نماش، رزولوشن بالایی است که دارد. بلندگویی که در لپ تاپ مورد استفاده قرار می گیرد، از نوع استریو می باشد. تاچ پد مورد استفاده در این نوع لپ تاپ از نوع لمسی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. در لپ تاپ لنوو رم ریدر قرار گرفته است. رم ریدر قرار گرفته در لبت تاپ لنوو بسیاری از کارها مانند خواندن و یا نوشتن مطالب، اسناد و یا فایل های مختلف را بر روی دستگاه های مختلف مانند دوربین، گوشی و … بسیار آسان خواهد کرد. از مهمترین ویژگی های این برند لپ تاپ، دارا بودن سیستم وای فای داخلی، بلوتوث، پورت اینترنت و … می باشد، که بسیاری از نیازهای مختلف کاربران را برطرف نموده است.

مطالب پیشنهادی
راهنمای انتخاب لپ تاپ دانشجویی

بررسی تعدادی از انواع لپ تاپ های لنوو:

در ادامه شما را با تعدادی از انواع مدل لپ تاپ لنوو آشنا خواهیم کرد.

لپ تاپ لنوو در ژورنال نوبشو

  • مدل Ideapad 330 – FA:

از مهمترین نقات قوت این مدل لپتاپ لنوو می توان به کیفیت بسیار زیاد صفحه نمایش اشاره نمود. این مدل از انواع سیستم های لنوو، دارای سرعت بسیار زیادی است که باعث رضایت بسیاری از کاربران مختلف شده و طرفداران بسیاری را در سراسر جهان پیدا کرده است. قیمت این مدل لپ تاپ نسبت به کیفیت و کارایی بالایی که دارد بسیار مناسب می باشد. طراحی بسیار زیبای این مدل لپ تاپ لنوو و طراحی بسیار زیبایی که دارد، سبب شده یکی از پر فروش ترین لپ تاپ های موجود در بازار شود.

لپ تاپ لنوو در ژورنال نوبشو

  • مدل ideapad 330 e:

ژورنال نوبشو

از مهمترین ویژگی های بارز این مدل از لپ تاپ های لنوو می توان به قیمت بسیار مناسب و طراحی بسیار زیبا و قابل پسند آن اشاره نمود. این نوع لپ تاپ دارای پردازنه ای بسیار قدرتمند  سلرون با ۴ مگ کش است. رم به کاربرده شده در این لپ تاپ، ۴ گیگابات حافظه دارد که سبب افزایش سرعت اجرای برنامه ها و … شده است. بلندگوهایی که در این مدل لب تاب استفاده شده از سری بلندگوهای دالبی است که صدا را با کیفیت بسیار زیادی پخش می کند.

  • مدل Ideapad 330 – F:

یکی از خاص ترین و مقاومترین لپ تاپ های موجود در بازار می باشد که طرفداران بسیاری را دارد. عملکرد سی پی یو در این لپ تاپ بسیار قوی است و عمر باتری نیز بسیار بیشتر از باتری های دیگر است. عملکرد سی پی یو از مهمترین مسائل حائز اهمیت در خرید لپ تاپ لنوو است. اگر به دنبال انجام دادن بازی های رایانه ای و یا انجام کارهای گرافیکی هستید، این مدل از لپ تاپ می تواند یکی از بهترین گزینه های مناسب برای خرید لپ تاپ باشد. از ویژگی های صفه نمایش این مدل لپ تاپ می توان به مات بودن و ظاهر و طراحی بسیار شیک و زیبای آن اشاره کرد. سری پردازنده ای که در این لپ تاپ به کار برده شده است، Celeron می باشد.

  • مدل Ideapad 330 – FA:

از مهمترین و برترین مزایای این مدل لپ تاپ لنوو می توان به سرعت بسیار بالا، طراحی زیبا، و همچنین کیفیت بسیار خوب آن اشاره نمود. این لپ تاپ دارای ویژگی و مشخصات ویژه ای مانند حافظه ی داخلی یک ترابایت، رم ۴ گیگابایت می باشد.

  • مدل  Ideapad 130 – AMD:

سری پردازنده ی این لپ تاپ، Bristol Ridge است و دارای دقت صفحه نمایش HD|1366×۷۶۸ می باشد. صفحه نمایش این مدل از لپ تاپ لنوو لمسی و به صورت مات نمی باشد و در طبقه بندی های کاربری عمومی قرار می گیرد.

برای خریداری یک لپ تاب لنوو با ویژگی های خاصی که مد نظر دارید می توانید از سایت نوبشو دیدن کنید و پس از انتخاب اقدام به یک خرید مطمئن و رضایت بخش در خصوص لپ تاپ و یا مینی لپ تاپ نمایید.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید