آیا مهمترین نکاتی که باید هنگام خرید مکمل بدنسازی اورجینال در نظر داشته باشید را می دانید

0
3676
مکمل بدنسازی اورجینال در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای مکمل بدنسازی اورجینال

افرادی که پا به دنیای ورزش حرفه ای و بدنسازی گذاشته باشند، حتماً متوجه مکمل های مورد استفاده ورزشکاران شده اند. انتخاب مکمل بدنسازی اورجینال یکی از کارهای سختی است که در صورت نداشتن اطلاعات لازم در این زمینه می تواند به جای کمک به پرورش اندام شما، مضراتی را برای بدنتان در پی داشته باشد.

همان گونه که می دانید اسامی این مکمل ها تا اندازه ای پیچیده است و علاوه بر آن به علت بالا بودن قیمتی که دارند نمی توان با خرید چند نوع مختلف گزینه مناسبی را برای خود پیدا کنید.

مکمل بدنسازی اورجینال در ژورنال نوبشو

اضافه کردن مکمل بدنسازی اورجینال به رژیم غذایی:

بسیاری از افراد تصور می کنند، مکمل بدنسازی که دوست و آشنایان از آن استفاده می کنند می تواند گزینه مناسبی برای آن ها نیز به حساب بیاید. اما مهمترین مسئله ای که هنگام خرید مکمل بدنسازی اورجینال باید در نظر داشته باشید، این است که بدن انسان ها با هم متفاوت بوده و بر اساس آن باید مکمل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در صورتی که تجربه استفاده از مکمل های غذایی را داشته باشید، می دانید که استفاده از این محصولات نمی تواند در تمامی افراد به یک شکل تأثیر گذار باشد. بسیاری از مکمل ها ممکن است برای یک شخص بی تأثیر بوده و همان مکمل برای فرد دیگر تأثیر بسیار زیادی بگذارد. علاوه بر آن ممکن است این مکمل احساس خوبی در شما ایجاد نکند و به مورد خاصی در آن حساسیت داشته باشید.

افرادی که در این زمینه تخصص دارند، به ورزشکاران توصیه می کنند تا در هر مرحله تنها یک مکمل را به رژیم مورد نظر خود اضافه کنند. با این کار پس از گذشت مدتی می توانید متوجه تأثیر مکمل مورد نظر بر روی بدن خود شده و در صورت بروز هر گونه مشکلی می دانید که باید کدام مکمل را از رژیم خود حذف کنید.

مکمل بدنسازی اورجینال در ژورنال نوبشو

استفاده از مکمل بدنسازی برای چه افرادی توصیه نمی شود:

بسیاری از افراد بر این باورند که بدون نیاز به تغییر سبک زندگی (رژیم غذایی، ورزش) می توانند تنها با استفاده از مکمل بدنسازی اورجینال عضله سازی کنند و اندام متناسبی را برای خود رقم بزنند. اما باید توجه داشته باشید که این مکمل ها می توانند به جای سود، برای شما زیان بار باشند، در صورتی که:

  • زندگی یکجا نشینی را برای خود انتخاب کرده و در طی روز هیچ تمرینی نداشته باشید.
  • تمرینات شما در نهایت به پیاده روی و دویدن خلاصه می شود و در برنامه ورزشی خود از وزنه بهره گیری نمی کنید.
  • رژیم غذایی درستی ندارید و هر ماده غذایی که به آن علاقه داشته باشید را میل می کنید.
  • بنا به دلایل مختلف با مشکلات پزشکی و سلامت جسمی دست و پنجه نرم می کنید.

مکمل بدنسازی اورجینال می تواند یک راهکار بسیار مناسب برای پرورش اندام به حساب بیاید، اما نیاز به شرایط خاصی همچون تمرین های قدرتی منظم و استفاده از رژیم غذایی درست خواهد داشت. در صورتی که از این قوانین پیروی کنید، می توانید پس از مدتی، نتیجه مطلوبی را برای خود رقم بزنید.

سلامت جسمی در ژورنال نوبشو

مزایای استفاده از مکمل بدنسازی:

همان گونه که می دانید اکثر ورزشکاران به ویژه افرادی که به شکل حرفه ای کار می کنند، برای پرورش اندام خود نیاز به استفاده از مکمل های بدنسازی دارند و بر اساس تجربه و میزان اطلاعاتی که در این زمینه به دست آورده اند، مکمل بدنسازی اورجینال مورد نیاز خود را تهیه می کنند. جالب است بدانید این محصولات مزایای متعددی دارند که از جمله آن عبارتند از:

  • صرفه اقتصادی:

چنانچه اطلاعاتی را در این زمینه کسب کرده باشید می دانید که بدن ورزشکاران در طی روز نیاز به دریافت ۲۰۰ تا ۲۵۰ گرم پروتئین خالص دارند. در صورتی که شخص قصد داشته باشد این میزان از پروتئین را با استفاده از مواد غذایی به بدن خود برساند، باید علاوه بر زمان بسیار زیاد، هزینه فراوانی نیز در این راه صرف کند.

در چنین شرایطی استفاده از مکمل های غذایی می تواند بهترین راهکار به حساب بیاید، چون در کوتاه ترین زمان قادر است تأثیرات مثبت خود را بر روی اندام شخص گذاشته و نیاز وی را در طی روز فراهم کند.

  • استفاده راحت:

همان گونه که می دانید تهیه و پخت غذا علاوه بر زمان زیاد می تواند تا حدودی برای فرد مشکل ساز باشد. در مقابل استفاده از مکمل بدنسازی اورجینال، بسیار راحت بوده و در کمترین زمان انرژی لازم را به بدن می رساند.

  • قابل اعتماد:

اگر سری به باشگاه های بدنسازی بزنید می بینید که ورزشکاران بسیار زیادی از مکمل های غذایی متفاوتی استفاده خواهند کرد. در حقیقت این محصولات طی سال ها استفاده مکرر توسط ورزشکاران، آزمایش خود را پس داده اند.

مطالب پیشنهادی
تناسب اندام و افزایش اعتماد به نفس با برنامه بدنسازی مبتدی

باشگاه در ژورنال نوبشو

تعیین هدف قبل از انتخاب مکمل بدنسازی مناسب:

قبل از این که نسبت به خرید هر نوع از مکمل بدنسازی اورجینال موجود در بازار اقدام نمایید، باید مشخص کنید که دلیل شما برای مصرف این مکمل ها چیست؟ بسیاری از افراد در جواب این سوال مواردی همچون عدم استفاده از میوه و سبزیجات را عنوان می کنند، یا در رژیم غذایی خود انتظار آزادی عمل بیشتری خواهند داشت.

همان گونه که گفته شد در صورتی می توان از مکمل های بدنسازی استفاده کرد که علاوه بر تمرین مناسب، رژیم غذایی درستی را برای خود داشته باشند. چنین افرادی با استفاده از یک ذهنیت درست و برنامه ریزی واقع گرایانه به سراغ مکمل ها خواهند رفت. این اشخاص می دانند که مکمل بدنسازی نمی تواند معجزه کند و تنها برنامه رسیدن به پیشرفتشان را آسانتر خواهد کرد.

این محصول می تواند تأثیرات متفاوتی را در بدن افراد به همراه داشته باشد، اما این کار تنها در صورت استفاده از رژیم غذایی درست امکان پذیر است. در یک قرص مولتی ویتامین ممکن است موارد مختلفی از جمله ویتامین آ، د، ای، کا، ث، ب، بیوتین، کولین، فولات، کلسیم، کلراید، کرم، مس، آهن، منیزیم، منگنز، مولیبدن، فسفر، پتاسیم، سلنیم، سدیم و روی وجود داشته باشد.

کارخانجات سازنده این قرص ممکن است بنا به دلایل مختلفی ویتامین های خاصی را در این مکمل حذف کرده یا جای آن را به دیگر انواع آن ها بدهند. در هر صورت بهتر است که مولتی ویتامین را با شکم خالی نخورید، چون جذب برخی از ویتامین ها نیاز به چربی دارند.

مولتی ویتامین در ژورنال نوبشو

  • پروتئین ها:

یکی از موادی که می تواند کمک شایانی به عضله سازی در ورزشکاران کند، استفاده از پروتئین است. این مکمل می تواند رژیم غذایی شما را کامل کرده و بدن شما را برای سنتز پروتئین عضلانی تحریک کند. علاوه بر آن استفاده از پروتئین می تواند با بهبود حساسیت فرد نسبت به انسولین، میزان قند خون بدن را کنترل کند.

انسولین در ژورنال نوبشو

  • امگا ۳:

امگا ۳ یکی دیگر از انواع مکمل بدنسازی اورجینال است که در دسته ضروری ترین مواد مورد نیاز بدن به شمار می رود. جالب است بدانید که سلول های موجود در بدن به صورت پیوسته در حال تولد و مرگ بوده که برای تجدید پذیری نیاز به اسیدهای چربی همچون امگا ۳ خواهند داشت. در صورتی که رژیم غذایی شما حاوی مقادیر مناسبی از اسیدهای چرب باشد می تواند سطح آمادگی بدن شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

امگا3 در ژورنال نوبشو

  • مکمل سبز:

گیاهان منابع کاملی از چربی، کربوهیدرات، فیبر، پروتئین و مواد معدنی هستند. به همین منظور است که متخصصان تغذیه همواره افراد را تشویق به خوردن گیاهان متنوع و میوه جات می کنند. مکمل سبز نیز می تواند همین نقش را در بدن افراد ایجاد کرده و به ارتقای سلامت، تناسب اندام و تندرستی شما کمک کند.

مکمل بدنسازی اورجینال در ژورنال نوبشو

  • مکمل پروبیوتیک:

هنگامی که از باکتری ها صحبت می کنیم، تصور بسیاری از افراد نسبت به این موضوع نا خوشایند است و آن ها را به یاد بیماری های مختلف و بعضاً کشنده می اندازد. شایان ذکر است که بدن انسان نیاز به بخشی از این باکتری ها داشته که نه تنها خطر آفرین نیست بلکه می تواند بسیار مفید باشد. مکمل پروبیوتیک می تواند نیاز روزانه شما را به این باکتری ها ارتقا ببخشد.

پروبیوتیک در ژورنال نوبشو

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید