با خرید بلیط هواپیما چارتر ارزانترین سفر را تجربه کنید.

0
3842
خرید بلیط چارتر ارزان در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید بلیط چارتر ارزان

رفتن به سفر با هواپیما می تواند جزء لذت بخش ترین ابزارهای حمل و نقل باشد اما همین هواپیما دارای انواع مختلفی بلیط می باشد و ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید بلیط هواپیما قصد داریم درباره ی انواع بلیط ها و به ویژه خرید بلیط هواپیما چارتر و ارزان با شما صحبت کنیم پس پیشنهاد می کنیم با ما تا آخر این مقاله همراه باشید چرا که مطالب جالب و ارزشمندی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

انواع بلیط هواپیما

  • خرید بلیط هواپیما سیستمی

می شود گفت بلیط هواپیما سیستمی نوعی بلیط می باشد که فرقی نمی کند آن را از آزانس های مسافرتی و یا شرکت های هواپیمایی تهیه کنید در هرنوع خرید قیمت آن فرقی نداشته و ثابت می باشد.

قیمت این نوع بلیط بر اساس مصوبه شرکت های هواپیمایی مشخص می شود و نسبت به خرید بلیط هواپیما چارتر دارای مزایای بیشتری می باشد مثل قابلیت استرداد یا همان پس دادن بلیط پس از خرید به این معنا که اگر شما بلیط هواپیما سیستمی را بخرید اما به هر دلیلی از سفر خود منصرف شوید مقداری از هزینه ای که شما بابت بلیط داده اید را به عنوان جریمه کسر می کنند و بقیه ی پول و هزینه ی بلیط را به شما باز پس خواهند داد.

از دیگر مزایا این است که قیمت بلیط برای بزرگسالان متفاوت تر از قیمت بلیط برای کودکان می باشد.

خرید بلیط چارتر ارزان در ژورنال نوبشو

  • خرید بلیط هواپیما چارتر

خرید بلیط هواپیما چارتر نسبت به سیستمی کمی متفاوت می باشد و می شود گفت اولین تفاوت خرید بلیط هواپیما چارتر با بلیط هواپیما سیستمی این است که بلیط چارتر به صورت مداوم در حال تغییر قیمت می باشد و در مقایسه با بلیط سیستمی خرید بلیط هواپیما چارتر به صرفه تر است زیرا ارزانتر می باشد.

دلیل ارزانتر بودن این بلیط ها این است که برخی آژانس های هواپیمایی و مسافرتی همه ی صندلی ها و یا بعضی از آن ها را برای خود خریداری کرده و خود این آژانس ها بلیط ها را قیمت گذاری می کنند پس اگر قصد مسافرت و جا به جایی با هواپیما را دارید و می خواهید با حداقل قیمت هم سفر کنید خرید بلیط هواپیما چارتر را به شما پیشنهاد می کنیم.

خوب است دلایلی که موجب تغییر قیمت خرید بلیط هواپیما چارتر می شود را هم بدانید از این دلایل می توان به تعداد صندلی ها، زمان خرید و… اشاره کرد به عنوان مثال زمان هایی مثل عید نوروز و اواخر هفته ها بلیط هواپیما چارتر به ندرت پیدا می شود و بستگی به تقاضای مشتری دارد.

از دیگر تفاوت های خرید بلیط هواپیما چارتر این است که قیمت بلیط برای تمامی افراد چه بزرگسال و چه کودکان یکسان است همچنین امکان استرداد نیز ندارد.

خرید بلیط هواپیما چارتری و نحوه ی قیمت گذاری آن

در سال ۱۳۹۵ قیمت خرید بلیط هواپیما چارتر آزادسازی شد به این معنا که برای آن سقف قیمت و کف قیمت تعیین شد و آن واگذار شد.

مطالب پیشنهادی
برای خرید بلیط ارزان هواپیما، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت گذاری خرید بلیط هواپیما چارتر تأثیر می گذارد کلاس هواپیمایی و شرکت هواپیمایی و… می باشد.

چگونه بلیط ارزان را خریداری کنیم؟

راه های مختلفی برای خرید بلیط هواپیما به صورت ارزان وجود دارد که در ادامه آن ها را هم نیز بیان خواهیم کرد.

  • خرید انلاین و جستجوی قیمت ها

تا چند سال پیش تنها راه خرید بلیط هواپیما تنها مراجعه به آژانس ها و شرکت های هواپیمایی بود اما امروزه شما می توانید بلیط ها را به صورت آنلاین خریداری کنید که همین جستجوی آنلاین می تواند کمک بسیار زیادی به شما کند اینگونه که شما ی تواند تمامی آژانس ها، قیمت ها، کلاس ها، ساعت های پرواز و… را مشاهده کرده و پس از مقایسه خریداری کنید.

  • خرید بلیط هواپیما چارتر یا همان لحظه ی آخری

شما حتی می توانید تا چند ساعت قبل از پرواز به مقصد مورد نظر تمامی قیمت های خرید بلیط هواپیما چارتر را زیر نظر بگیرید و با قیمت مناسب خریداری کنید زیرا همانطور که گفته شد قیمت این بلیط ها همیشه در حال تغییر و نوسان می باشد و چند ساعت قبل از پرواز هم با توجه به تعداد صندلی های خالی ارزانتر می شود که نام دیگر اینگونه بلیط ها خرید بلیط لحظه ی آخری می باشد.

  • رزرو بلیط همراه با هتل و…

بعضی آژانس های هواپیمایی نیز هستند که با هتل ها و… قرارداد بسته و صندلی های یک هواپما زا هم خریداری می کنند و به صورت چارتر قرار می دهند و با تخفیف های ویژه در صورت رزرو هتل و یا دیگر امکانات به شما می فروشند.

  • سفر یا تورهای گردشگری

تورهای مسافرتی بسیاری هستند که شما با ثبت نام در آن ها می توانید هم با هواپیما سفر کرده و هم چندروز را در هتل و مسافرخانه اقامت کنید و یک سفر بدون دردسر را تجربه کنید.

خرید بلیط چارتر ارزان در ژورنال نوبشو

مسیرهای پرتردد در داخل و خارج کشور که دارای بلیط چارتر می باشند چه مسیر هایی است؟

اصولاً در داخل ایران با توجه به پایانه هواپیمایی برخی مقاصد بسیار پرتردد می باشند و در نتیجه اکثر مواقع هم می توانید بلیط های چارتری این شهر ها را خریداری کنید که از بین تمامی این مسیرهای پرتردد تنها به موارد زیر اکتفا کرده و آن ها را برای شما بیان خواهیم کرد. همچنین خوب است که بدانید خرید بلیط چارتر ارزان تنها برای هواپیما نبوده و دیگر وسایل حمل و نقل نیز مثل قطار و کشتی هم بلیط های چارتر دارند.

  • تهران
  • مشهد
  • کیش
  • قشم
  • نجف
  • استانبول
  • شیراز
  • اصفهان
  • تفلیس و…

خوب است قبل از خرید هر گونه بلیطی از هر سایتی ابتدا به راهنمای خرید همان سایت مراجعه کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

خرید بلیط چارتر ارزان در ژورنال نوبشو

 

Originally posted on ۰۳/۰۳/۱۴۰۰ @ ۵:۳۲ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید