سرور مجازی ارزان چه مزایایی را به دنبال دارد

0
4165
سرور مجازی ارزان در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید vps و سرور مجازی ارزان

  • صرفه جویی در هزینه:

سرور مجازی ارزان مزایای بیشماری را برای کاربران فراهم می آورد که یکی از آن ها کاهش هزینه مضاعف برای تشکیل یک وبسایت عالی می باشد. با خرید سرورهای ارزان که در مشخصات فنی و قیمت های مختلفی عرضه می شوند می توان در سرمایه خود مدیریت داشته و از آن طرف به کمک یک وبسایت کاری و حتی تبلیغات جهت افزایش درآمد اقدامات مفیدی اعمال نمایید.

  • کمک به افزایش سرعت:

افزایش سرعت در وبسایت با کمک سرور مجازی ارزان یکی دیگر از مزایای آن ها می باشد. برخی از سرورهای مجازی ارزان قیمت از قابلیت های ارزشمندی برخوردارند و می توانند تا جایی به مانند سرورهای گران قیمت خدمات ارائه دهند و در راه افزایش رتبه وبسایت در گوگل کمک کنند و از بروز قطعی مداوم در سایت جلوگیری به عمل آید.

  • برقراری امنیت:

سرور مجازی می تواند در جهت حفظ امنیت سایت اقدامات مفیدی اجرا کرده و آن را در برابر نفوذ بیگانگان حفظ کند. با انتخاب یک سرور مجازی با قیمتی معقولانه می توانید از هک شدن سایت به وسیله هکر ها جلوگیری کرد.

سرور مجازی ارزان در ژورنال نوبشو

مشخصات سرور مجازی ارزان و با کیفیت

  • شما می توانید در فروشگاه ها سرور مجازی ارزان قیمتی را که ساخت ایران و یا آلمان می باشد را تهیه کنید. این سرور ها دارای دیسک و رم اختصاصی می باشند و از قابلیت هایی مانند CPU و پنل معرفی شده برخوردار هستند.
  • برای ساخت این سرور مجازی از تکنولوژی های جدید استفاده شده است که طبق بررسی هایی که بر روی دستگاه اعمال شده است این تکنولوژی های پایدار شامل OPENVZ , KVM می باشد.
  • شما می توانید در فروشگاه سرور مجازی ارزان را با توجه به سیستم عامل خود که ویندوز و یا لینوکس باشد انتخاب و خریداری نمایید.
  • با خرید وی پی اس زیرو (صفر) که جدید ترین ورژن مجازی سازی می باشد دیگر نیازی به کانفینگ نمی باشد و به راحتی تمامی اتصالات برقرار می شود.
  • چنانچه تصمیم خرید سرور مجازی ارزان را گرفتید با برقراری ارتباط با کارشناسان بخش می توانید در کمتر از دو ساعت آن را دریافت و نصب شده تحویل بگیرید.
  • چنانچه از سرورهای خریداری شده راضی نمی باشید می توانید تا کمتر از ۷ روز اداری پس از انجام بررسی ها درخواست خود را برگشت داده و هزینه پرداخت شده را تحویل بگیرید.
  • برای حفظ امنیت بیشتر سرورها از معتبر ترین آنتی ویروس ها استفاده می شود. اطمینان به امنیت سرورها آنقدر بالاست که این مورد توسط مهندسین بخش تضمین می شود و هرگز جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

سرور مجازی ارزان در ژورنال نوبشو

بررسی مختصری بر روی مشخصات و ویژگی های فنی سرور مجازی ارزان

  • یکی از ویژگی هایی که می توان با خرید VPS به آن دست یابید قابلیت دسترسی به پنل مدیریت و اعمال کنترل های لازم بر روی آن می باشد.
  • برقراری دسترسی کامل به پنل های محبوب و مورد نظر از جمله دیگر ویژگی هایی است که با خرید سرور مجازی ارزان برای کاربر ایجاد می شود. شما می توانید پنل های مورد پسند را مدیریت کرده و تنظیمات پیکربندی آن ها را با توجه به انتظارات خود تغییر دهید.
  • توانایی نگهداری مناسب از دیتا سنتر، سرور، اتاق مانیتورینگ، سخت افزار ها و… همچنین ایجاد پیکربندی متناسب با نیاز از دیگر مشخصات فنی سرور مجازی می باشد.
  • در برخی از سرور مجازی های ارزان قابلیت مدیریت سخت افزاری و نصب تجهیزات وجود دارد و همچنین قابلیت بروزرسانی و افزایش ورژن سیستم عامل دستگاه نیز برای آن امکان پذیر است.
  • در اکثریت سرور مجازی ها قابلیت پشتیبانی از آنتی ویروس ها و دیوار آتش (FireWall) وجود دارد و به کمک آن ها فضای ایمنی برای وبسایت فراهم می آورد.
  • بیشترین حملات بر روی کد های PHP شکل می گیرد که بسیاری از کاربران را از شرایط موجود می ترساند و آن ها به هیاهو برای یافتن راهکار می اندازد. این افراد می توانند با تهیه سرور مجازی ارزان قیمتی که از قابلیت اجرای امنیت و بهینه سازی سایت برخوردار باشد از بخش های در نظر گرفته برای این موضوع امنیت سایت خود را تضمین کنند.
  • سرور مجازی می تواند برای افزایش سرعت در ناحیه اجرای کوئری دست به بهینه سازی قسمت مربوطه که MYSQL می باشد بزند و این قسمت را آماده فعالیت های مربوطه بنماید.
  • این سرور می تواند خدمات پشتیبان گیری را بر روی سروری مجزا به اجراء در بیاورد و در صورت نیاز اطلاعات ذخیره شده را در اختیار کاربر قرار دهد. برای مثال ممکن است روزی سرور اصلی که اطلاعات بسیار مهمی هم بر روی آن ذخیره است با مشکل مواجه شود که دسترسی کاربران به اطلاعات قطع شود در چنین شرایطی می توان از سرور کمکی استفاده کرد و در سریعترین زمان کار خود را راه بی اندازید.
  • با کمک این سرورها امکان پشتیبان گیری لحظه ای برای شما وجود دارد و هر اطلاعات جدیدی که وارد سیستم عامل شود سریعاً توسط سیستم از آن بکاپ گیری می شود.
  • سرور مجازی ارزان هر چقدر از هزینه کمی برخوردار باشد از قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و می تواند دسترسی مدیر و حتی کاربران مجاز به سرور را امکان پذیر سازد.
مطالب پیشنهادی
در خرید سرور مجازی ارزان ، حرفه ای باشید

سیستم عامل در ژورنال نوبشو

هاست یا سرور مجازی؟ کدام یک کاربردی تر است؟

بسیاری از کاربران در زمان تهیه سرور مجازی دچار تردید شده و نمی دانند بهتر است تنها خرید خود را در زمینه هاست ها محدود کنند و یا یک سرور مجازی!!! پاسخ به این سوال یکی از مشکلات بزرگ می باشد زیرا هر دوی این موارد در زمینه افزایش سرعت و حفظ امنیت وبسایت ها فعالیت دارند و تنها در زمینه برخی از ویژگی های جزئی می توان برای آن اختلاف قائل شد. در هر صورت لازم است برای انتخاب از میان این دو تنها سلیقه شخصی و کاربرد هایی که دارید در نظر گرفته شود و پاسخگویی به این سوال به صراحت از توان ما خارج است.

سرور مجازی ارزان در ژورنال نوبشو

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید