در فروش میکروتیک باید به چه مواردی توجه شود

0
3111
فروش میکروتیک در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

فروش میکروتیک

شاید در نگاه اول احساس کنید که فروش میکروتیک به تنها قطعه ای خاص اطلاق می گردد اما این عقیده تا حدودی صحیح است. ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید روتر، به موضوع میکروتیک چیست می پردازیم: میکروتیک یک برند است که در سال ۱۹۹۵ توسط دو دانشجوی ساکن در اروپای شرقی تأسیس شد. اولین وسیله ای که در شرکت تازه تشکیل شده وارد خط تولید شد سیستم عامل میکروتیک بود که قابلیت فعال سازی بر روی دستگاه های روتر و سیستم عامل های بی سیم را دارا می باشد. پس از این بود که این سیستم عامل به صورت نرم افزاری و سخت افزاری جهت نصب بر روی رایانه های خانگی وارد بازار شد.

فروش میکروتیک در ژورنال نوبشو

فروش میکروتیک

نکاتی که در هنگام فروش میکروتیک باید به آن توجه شود؟

  • مشتری مداری:

فروشندگان دستگاه های میکروتیک و یا سیستم عامل نرم افزاری میکروتیک بایستی برای آن که بتوانند مشتری بیشتری جذب کنند در جهت حفظ حقوق مشتریان تلاش کرده و تمامی وظایف خود را در زمینه مشتری مداری به خوبی اجراء کنند.

  • مشاوره در مورد فروش میکروتیک:

خیلی از مراجعه کنندگان به فروشگاه ها که برای فروش میکروتیک اقدام می کنند آشنایی کافی با محصولات ندارند و از آن جایی که تنوع محصولات بیشمار است خریداران گیج شده و قادر نخواهند بود که محصول مناسب با نیاز های خود خریداری نمایند به همین علت است که درخواست کمک و مشاوره از فروشنده حاضر و یا کارشناسان بخش دارند. فروشنده باید بتواند برای افزایش فروش میکروتیک ها مشاوره خوب و عالی اما به زبان ساده در زمینه مشخصات فنی وسیله مورد نظر برای مشتریان ارائه دهد.

  • بخش معرفی کالا:

چنانچه عرضه محصولات در فروشگاه های اینترنتی به صورت آنلاین صورت بگیرد علاوه بر این که لازم است بخش پشتیبانی برای پاسخگویی به سوالات مشتریان در نظر گرفته شود الزام است در یک بخش جداگانه تمامی مشخصات فنی و ویژگی های مثبت کالا به همراه تصاویری از چند زاویه از محصول منتشر کنند تا مشتری بتواند در هر زمان و مکان آن را مورد بررسی قرار دهد.

فروش میکروتیک در ژورنال نوبشو

فروش میکروتیک

معرفی برخی از مدل های روتر میکروتیک

روتر یکی از مهمترین دستگاه هایی است که برای کاربران شبکه های اینترنتی از اهمیت بیشماری برخوردار است زیرا به افراد حاضر در شبکه کمک می کند که بتوانند مسیر را پیدا کرده و به اینترنت متصل شوند. همچنین با کمک این دستگاه افراد می توانند از طریق اتصالات اینترنتی اطلاعات در اختیار داشته را به مقصد برسانند و این محتواهای ارسالی در میانه راه از مسیر درست گمراه نشده و گم نشوند.

آشنایی نسبی با روتر میکروتیک:

  • راهنمای فروش میکروتیک: مدل RB941-2nd-tc HAP Lite

این مدل روتر بسیار کوچک مناسب برای استفاده کاربران خانگی و ادارات می باشد و از قابلیت پشتیبانی کاربران در تعداد بالا برخوردار نمی باشد به همین علت قیمت آن نیز کمتر از سایر انواع موجود می باشد. اگر مایلید که یک روتر برای استفاده شخصی تهیه نمایید این مدل پیشنهاد می شود. بر روی بدنه این دستگاه یک دکمه با عنوان WPS تعبیه شده است که امکان برقراری ارتباط با اینترنت بدون نیاز به ورود رمز برای کاربران را فراهم می کند. از دیگر ویژگی ها و قابلیت های روتر می توان به مدیریت کاربران، مدیریت پهنای باند، فایروال و… اشاره کرد.

مطالب پیشنهادی
تجهیزات شبکه وایرلس اگر با دقت خریداری شوند به مدت طولانی شبکه شما را مدیریت می کنند

چنانچه این محصول را بخواهیم از لحاظ سخت افزاری مورد بررسی قرار دهیم به ویژگی های عالی و منحصر به فرد آن پی می بریم برای مثال سرعت پردازنده این دستگاه چیزی حدود MHZ 650 می باشد که یک سرعت ایده آل برای استفاده روزانه و شخصی محسوب می شود، قابلیت پشتیبانی از حافظه خارجی ۳۲ MB یکی دیگر از ویژگی های سخت افزاری دستگاه می باشد. در نظر گرفتن مکانی برای قرار دادن کارت شبکه داخلی در مدل Dual Chain و پهنای باند در حدود ۲.۴ گیگا هرتز و همچنین جایگاهی برای اتصال USB از مهمترین ویژگی های ظاهری روتر می باشد. این مدل روتر می تواند از لایسنسی در حدود لول ۴ پشتیبانی کرده و آن را در فعالیت خود به کار گیرد.

فروش میکروتیک در ژورنال نوبشو

فروش میکروتیک

  •  راهنمای فروش میکروتیک : مدل  RB951Ui-2HnD

مشخصات فنی و ظاهری این دستگاه ختم می شود به ظاهر کوچک که نیاز کاربران خانگی را می تواند به راحتی برطرف سازد و کاربران بخش اداری را نیز راضی نگه می دارد. این مدل روتر بی سیم از کارت حافظه ای با حجم ۱۲۸ مگابایت پشتیبانی می کند که همین موضوع به صراحت برتری دستگاه را به نسبت مدل گذشته نمایش می دهد. بر روی ظاهر دستگاه محلی برای اتصال پورت USB تعبیه شده است که می توان در صورت نیاز آن را به یک دستگاه دیگر از طریق کابل ها متصل نمود. سرعت ۶۰۰ مگا هرتزی روتر نیز یکی دیگر از ویژگی های محبوب و اختصاصی دستگاه می باشد.

 ژورنال نوبشو

فروش میکروتیک

  • راهنمای فروش میکروتیک : روتر و اکسس پوینت مدل Hap

این مدل روتر را همگان با نام اختصاری Hap می شناسند که امروزه نیز به این نام معروف شده ست. این وسیله سبک و کوچک ابعاد دارای قابلت های بسیار عالی مانند آنتن های امن در توانی به حدود ۱.۵، ۵ پورت اترنت می باشد که شرایط ایده آلی را برای کاربرد در منازل مسکونی و محل کار در شرکت های کوچک و … فراهم می آورد به همین دلیل است که کاربران بسیاری به خود جذب کرده زیرا هم از لحاظ ظاهری گزینه مناسبی می باشد و هم از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری چون محیط کاربری و فعالیت با آن (یعنی اتصال کاربران) بسیار ساده بوده و به تخصص خاص و آموزش دیدن نیاز ندارد. پورت USB تعبیه شده بر روی بدنه اصلی روتر یا اکسس پوینت امکان برقراری اتصالات به کمک کابل را فراهم می آورد. لازم است بدانید که این روتر از نسل جدید اینترنت همراه یعنی اینترنت ۴G پشتیبانی می کند و آن را با سرعت عالی در اختیار کاربران قرار می دهد.

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید