راهنمای خرید بلیط آنلاین هواپیما

0
3599
بلیط آنلاین هواپیما در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

بلیط آنلاین هواپیما

ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید بلیط هواپیما قصد داریم شما را برای خرید بلیط آنلاین هواپیما همراهی کنیم. همان طور که می دانید امروزه بسیاری از مردم جهت رفت و آمد از هواپیما استفاده می کنند. ما در این مقاله شما را برای خرید بلیط مطمئن و قیمت مناسب آشنا می کنیم.

سفر با هواپیما

همان طور که می دانید یکی از معیارهای مفید برای داشتن یک سفر جذاب و به دور از خستگی، سفر با هواپیما می باشد. هواپیما نقش بسیار مهمی در سفرهای هوایی مسافران حرفه ای و اشخاصی که برای رفت و آمدهای خود از آن استفاده می کنند، دارد. مسافرانی که به صورت مداوم در حال رفت و امد با هواپیما می باشند، مطمئناً به دنبال خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب می باشند. شما می توانید با عضویت در سایت نوبشو از بلیط های ارزان و مناسب آگاه شوید و تجربه یک خرید بلیط آنلاین هواپیما با کیفیت را داشته باشید.

http://www.nobesho.com

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

در گذشته افرادی که قصد سفر با هواپیما را داشتند جهت خرید بلیط به آژانس های هواپیمایی مراجعه می کردند و با پرداخت هزینه بالا و همچنین صرف زمان بالا جهت رفتن به دفتر آژانس بلیط مورد نظر خود را خرید می کردند. وقتی که شما به دفاتر فروش بلیط مراجعه می کردید به دلیل عدم داشتن آگاهی و نداشتن گزینه های انتخابی بیشتر، علاوه بر میل باطنی خود مجبور به پذیرش پیشنهادات مسئولین فروش بلیط می شدید. این پیشنهاد اغلب به دور از راحتی مسافر و صرفاً جهت سود بیشتر فروشنده بود. با وجود این موارد شما دیگر لازم نیست به دنبال خرید به روش سنتی باشید. با خرید بلیط آنلاین هواپیما دیگر نیاز به پذیرش اجباری بلیط را ندارید و بلیط مورد نظر خود را با قیمت مناسب و طبق میل خود می توانید خریداری کنید. برای خرید اینترنتی بلیط شما می توانید به سایت های معتبر وارد شوید و با توجه به برنامه ریزی سفر خود نسبت به خرید بلیط آنلاین اقدام کنید. با خرید بلیط آنلاین هواپیما در زمان خود صرفه جویی کرده اید و در شلوغی و ترافیک شهر قرار نمی گیرید و همچنین بلیط مد نظر خود را خریداری نموده اید و دیگر نیاز به حمل پول نقد نمی باشید و در منزل یا محل کار،خرید خود را انجام می دهید.

چگونه یک بلیط آنلاین تهیه کنیم؟

امروزه یکی از دغدغه های مسافران، خرید بلیط آنلاین هواپیما می باشد. این دغدغه و مشکل به علت وجود سایت های متعدد فروش بلیط می باشد و مسافران دچار سردرگمی شده اند. ما راهکارهایی جهت خرید بلیط مناسب به شما ارائه می کنیم که سفری راحت را داشته باشید.

کسانی که مداوم از سایت های فروش بلیط آنلاین هواپیما استفاده می کنند، تجربه کافی بدست آورده اند. قبل از خرید باید شرایط ایرلاین های مختلف را بررسی کرد و گزینه مناسب را از میان شرایط و موقعیت انها انتخاب نمودبه طور مثال اگر شما حجم باری که حمل می کنید زیاد است، بررسی کنید که کدام شرکت هواپیمایی شرایط حمل بار بهتری دارد. علاوه بر این مورد کلاس پرواز نیز از نکات مهم خرید بلیط آنلاین هواپیما می باشد. قابل ذکر است کلاس پرواز بستگی به مقصد شما و زمان سپری شدن شما در پرواز را دارد. اگر پرواز شما زمان کوتاهتری دارد کلاس اکونومی یا اقتصادی را انتخاب کنید اما اگر پرواز شما زمان بیشتری دارد، جهت آسایش و راحتی خود پرواز با کلاس بالاتر انتخاب کنید.

امیدواریم با مطالعه این مقاله تجربه یک خرید بلیط آنلاین هواپیما را داشته باشید.

مطالب پیشنهادی
سایت های خرید بلیط هواپیما به چه صورت عمل می کنند؟

ویژگی های سامانه های معتبر خرید بلیط آنلاین هواپیما

در زمان قدیم مردم به دلیل عدم وجود سامانه های خرید بلیط آنلاین هواپیما و همچنین عدم آشنایی برای استفاده از تکنولوژی ،مجبور بودن به دفاتر مسافرتی بروند و در انتظار آمدن کارمندان می شدند. اما امروزه کسب و کار خرید های اینترنتی رونق گرفته و مردم دیگر حوصله رفتن به دفاتر مسافرتی را ندارند و در منزل نسبت به خرید بلیط اقدام می کنند. استفاده از سایت نوبشو جهت خرید بلیط آنلاین هواپیما را به شما پیشنهاد می دهیم. فروشندگان حاضر در سایت نوبشو به صورت ۲۴ ساعت جهت خرید آنلاین در خدمت شما می باشند. سامانه معتبر خرید بلیط آنلاین هواپیما باید پشتیبانی ۲۴ ساعته داشته باشد و در زمانی که مسافر هنگام خرید بلیط آنلاین هواپیما به مشکل برخورد جوابگو مسافر بوده و آن را از استرس دور کرد. علاوه بر پشتیبانی، سامانه خرید بلیط آنلاین باید امکان کنسلی و لغو بلیط و همچنین استرداد آنلاین و سریع پرداخت وجه را داشته باشد و علاوه بر موارد گفته شده همچنین باید امکان رزرو بلیط داشته باشد.

قوانین و مقررات خرید بلیط آنلاین هواپیما

خرید بلیط آنلاین هواپیما قوانین و مقررات خاص خود را دارد که باید مسافر و شرکت فروشنده از آن پیروی کنند و تخلف در آن پیگرد قانونی دارد و مسافر و فروشنده در زمان خرید و فروش بلیط ،متعد به پیروی از قوانین و مقررات می باشد و از آن آگاهی کامل را دارد.

براساس قانون سازمان هواپیمایی کشور، شرکت هواپیمایی برگزار کننده پرواز نباید در پرواز خود تأخیر، کنسلی و عجله داشته باشد، در غیر این صورت کلیه مسولیت بر عهده آن شرکت می باشد.

خریداران بلیط آنلاین هواپیما باید مشخصات هویتی خود را به صورت صحیح و به زبان انگلیسی وارد کنند، پس از صدور بلیط امکان تصحیح وجود ندارد و اگر اشتباهی صورت گیرد باید بلیطی که خرید کرده اید کنسل نمایید و مجدد خرید کنید.

بلیط خریداری شده قابل انتقال به شخص دیگر نیست و در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعات هویتی مسافر با اطلاعات مندرج در بلیط ، پرسنل هواپیما از پذیرش ان جلوگیری خواهند کرد.

در هنگام خرید بلیط آنلاین باید به رده سنی افراد توجه کرد و در سامانه های خرید آنلاین مسافران کمتر از دو سال نوزاد، مسافران بین ۲ تا ۱۲ سال کودک و مسافران بالای ۱۲ سال سن بزرگسال محسوب می شوند و این را مد نظر داشته باشید که خرید بلیط کودک به تنهایی امکان پذیر نمی باشد.

پس از نهایی شدن خرید باید یک نسخه چاپی از بلیط به همراه مدارک شناسایی به همراه داشته باشید.

خرید بلیط آنلاین هواپیما به صورت چارتری

یکی از خصوصیات بلیط آنلاین چارتر این است که مسافر می تواند بلیط خود را از قبل سفر به صورت سیستمی رزرو کند و در صورتی که این نوع بلیط در تاریخی که مسافر درخواست کرده است، تمام شود. احتمال رزرو و خرید یک بلیط چارتر همچنان ممکن است. بهترین راه برای خرید بلیط آنلاین چارتر با بهترین کیفیت و خدمات آن است که به سامانه نوبشو مراجعه کرده و بلیط مورد نظر خود را از فروشندگان ما خریداری نمایید. جهت خرید بلیط آنلاین هواپیما چارتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

http://www.nobesho.com

 

Originally posted on ۰۸/۱۰/۱۳۹۹ @ ۶:۳۰ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید