مهم ترین نکاتی که قبل از خرید تردمیل دست دوم باید به آن توجه کنید

0
3893
تردمیل دست دوم در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

نکات مهمی که قبل از خرید تردمیل دست دوم باید به آن توجه کنید:

امروزه به دلیل مشغله کاری که اکثر ما به آن دچار هستیم، رفتن به باشگاه جز کارهایی محسوب می شود که برایمان امکان پذیر نیست. خرید تجهیزاتی همچون تردمیل که می تواند در تناسب اندام کمکمان کند یک راهکار عالی در چنین شرایطی است. همان گونه که می دانید امروزه تردمیل های نو بسیار پر هزینه بوده و به دلیل پیچیدگی که دارد، کار کردن با آن تا اندازه ای سخت است. در مقابل تردمیل دست دوم با وجود کارکرد مشابه با نو از قیمت مناسب تری برخوردار است.

در طی سال های اخیر تحقیقاتی انجام شد، مبنی بر این که کاربران تا چه حد از تردمیل های خانگی خود استفاده خواهند کرد؟ این تحقیقات ثابت کرد که بیش از ۵۰ درصد کاربران پس از خرید تردمیل از آن استفاده نمی کنند و بعد از مدتی آن را به فروش می رسانند. به همین منظور اگر تصور می کنید که یک برنامه کامل ورزشی برای آینده خود در نظر دارید، خرید یک تردمیل دست دوم می تواند برای شما مناسب باشد.

تردمیل دست دوم در ژورنال نوبشو

تردمیل های کارکرده را بر چه اساس دسته بندی می کنند:

همان گونه که می دانید امروزه کارتن هر محصولی را که باز کنید هر چند از آن استفاده نکرده باشید، به عنوان دست دوم محسوب خواهد شد. قاعدتاً تجهیزات ورزشی از جمله تردمیل نیز از این قاعده مستثنا نیستند. با این حال می توان گفت که انواع تردمیل های کار کرده به چند دسته متفاوت تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • بدون استفاده:

این دسته از تردمیل ها تنها از کارتن بیرون کشیده شده، اما هیچ گونه کارکردی نداشته اند.

  • کم استفاده:

همان گونه که از اسم آن مشخص است این نوع از تردمیل ها مدت زمان کوتاهی مورد استفاده قرار گرفته اند.

  • کارکرد بالا:

معمولا تردمیل هایی که در فضای ورزشی مورد استفاده قرار می گیرند، به نسبت دسته های دیگر بیشتر مورد بهره گیری قرار خواهند گرفت.

یکی از اصلی ترین مزایایی که تردمیل های کار کرده می توانند داشته باشند، صرفه جویی در بحث هزینه مصرفی برای خرید آن است. در صورتی که پیگیر خرید این نوع از تردمیل ها بوده باشید، می دانید که ممکن است بتوانید تردمیل دست دوم خود را حتی با نصف قیمت بازار خریداری نمایید. در واقع قیمت گذاری در این تجهیزات بر اساس برند، سال خرید و میزان استفاده از آن است.

تردمیل دست دوم در ژورنال نوبشو

 

نکات اساسی در خرید تردمیل دست دوم:

علاوه بر قیمت محصول، موارد متفاوتی را باید مورد توجه قرار دهید که از جمله آن شامل:

  • وضعیت کلی:

یکی از مسائل بسیار مهمی که قبل از خرید این تجهیزات باید مورد نظر قرار دهید، موضوع وضعیت و ساخت تردمیل مورد نظر است. گاهاً می بینیم که شرایط کلی دستگاه در وضعیت نامناسبی بوده، در چنین موردی نیاز نیست که پول خود را صرف خرید یک محصول ضعیف کنید. همان گونه که می دانید تردمیل باید کاملا سالم باشد.

در صورتی که قصد چک کردن تردمیل دست دوم را دارید بهترین راهکار، استفاده از آن است. در واقع می توانید هنگام خرید برای مدت کوتاهی آن را روشن کرده و از سالم بودن تمام قطعاتش اطمینان حاصل کنید.

ژورنال نوبشو

  • کابل:

یکی از اصلی ترین لوازم مورد استفاده در تردمیل، کابل است. همان گونه که می دانید سلامت کابل مورد استفاده در تمامی تجهیزات موجود در منزل مهم ترین مسئله ای است که کاربر باید به آن توجه داشته باشد. چنانچه آن ها در حالت شکسته یا ضعیف باشند، می تواند اتفاقات ناگواری را به وجود بیاورد و شما را با خطراتی همچون آتش سوزی روبرو کند.

پیش از این که تردمیل دست دوم مورد نظر خود را خریداری کنید بهتر است تا کابل موجود در آن را بررسی کرده و در صورتی که عملکرد درستی از خود به نمایش گذاشت، برای خرید آن اقدام به پرداخت هزینه کنید.

  • برنامه و عملکرد:

تردمیل های تولید شده در هر کمپانی ممکن است بر اساس سال ساخت یا برند مورد نظر، هر کدام دارای برنامه و تجهیزات متفاوتی باشند. با این حال برنامه های پیش فرضی که اغلب این دستگاه ها از آن بهره مند هستند شامل ضربان قلب، شیب، کالری شمار، زمان، سرعت و … می باشد. هنگام خرید بهتر است تمامی برنامه های پیش فرض را چک کرده و از عملکرد صحیح آن ها مطمئن شوید.

مطالب پیشنهادی
راهنمای فروش تردمیل مناسب خانگی و یا باشگاهی

تردمیل دست دوم در ژورنال نوبشو

بررسی میزان کارکرد تردمیل کارکرده:

در حالت کلی باید هنگام بازدید از دستگاه، تمامی موارد مربوط به سلامت و عملکرد محصول را چک کرده و سپس نسبت به خرید آن اقدام نمایید. با این حال بهتر است که سن دستگاه را در نظر بگیرید، تردمیل دست دوم نباید بیش از یک سال مورد استفاده قرار گرفته باشد.

ممکن است تردمیل هایی که بیش از یک سال مورد بهره گیری قرار گرفته باشند، فاقد ضمانت نامه بوده و در صورت بروز هر مشکل مکانیکی، باید هزینه تعمیر آن را شما متقبل شوید. علاوه بر آن مهم است که محصول خود را از چه فروشگاهی خریداری می کنید. مراکزی را انتخاب کنید که نام تجاری معتبری داشته و مورد اعتماد باشند.

همان گونه که می دانید برند تولید کننده و سال خرید، دو مبحثی است که می توان به سادگی و تنها با یک سرچ کوتاه در گوگل، آن را مشخص نمود. اما علاوه بر این موارد، فاکتورهای مهم دیگری نیز همچون مدت و مقدار استفاده وجود دارند که باید مورد نظر قرار دهید.

حتی اگر تردمیل دست دوم مورد نظر شما دارای ظاهر کلی سالم و شرایط مناسبی باشد، بهتر است تا قبل از خرید محصولی را انتخاب کنید که صاحبان متعددی نداشته باشد. در حالت کلی بهتر است ظاهر تردمیل، بدنه، سلامت، ال سی دی، نحوه کارکرد و موتور دستگاه را مورد نظر قرار دهید.

 ژورنال نوبشو

ایده آل ترین شرایط و حالات برای خرید تردمیل کار کرده:

همان گونه که می دانید بهترین حالتی که تمامی محصولات دست دوم می توانند هنگام خرید داشته باشند، عدم استفاده از آن است. در واقع اگر دستگاه مورد نظر شما در دسته بدون استفاده قرار گرفته باشد، می تواند سالم ترین نوع آن بوده و بیشترین ارزش پرداخت هزینه را خواهد داشت. در چنین مواردی باید توجه داشته باشید که دلیل عدم استفاده از دستگاه چندان مهم نیست و نیاز نیست که خیلی به چنین موضوعی اهمیت بدهید.

یکی دیگر از موارد مهمی که می تواند نشان دهنده شرایط ایده آل برای خرید تردمیل دست دوم باشد، موضوع استفاده از آن است. در حقیقت بهتر است که هنگام خرید تردمیل، نمونه هایی را انتخاب کنید که بیشتر برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار گرفته اند. کارکرد دستگاه های موجود در باشگاه بسیار بالا بوده و ممکن است محصول را معدوم ساخته باشد.

خرید تردمیل دست دوم از نوبشو

علاوه بر موارد ذکر شده، برند تولیدی تردمیل های کارکرده نیز می تواند یکی دیگر از موارد مهمی باشد که در این بخش از سری مقالات راهنمای خرید تردمیل به شمار بیاید. در صورتی که قصد خرید این نوع محصولات را دارید بهتر است برند معتبری را انتخاب نمایید. مدل های تولیدی در ۵ سال اخیر، از برنامه ها و مشخصات متنوعی پشتیبانی می کنند، به همین منظور بهترین گزینه برای خرید به حساب می آیند.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که در صورت عدم اطلاعات کافی را در این زمینه بهتر است تا حتی المقدور تردمیل دست دوم خود را از افراد آشنا خریداری کنید و علاوه بر آن وجود ضمانت نامه معتبر می تواند خیال شما را از بابت سلامت دستگاه راحت کند.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید