بهترین هتل های استانبول کدامند؟

0
3384
نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

بهترین هتل های استانبول کدامند؟

امروز می خواهیم به بررسی بهترین هتل های استانبول در سری مقالات راهمای رزرو هتل بپردازیم با ما همراه باشید .

باتوجه به سفر ایرنی ها از گدشته تا امروز و همچنین ارتباط نزدیکی که میان فرهنگ مردمان ایران و استانبول وجود دارد این شهر از کشور ترکیه به مقصد خوبی برای سفر ایرانی ها تبدیل شده است .

اقامت کردن در هتل یکی از موضوعات مهم در سفر است ، هتل های استانبول بسیار متنوع هستند شما باید اطلاعات کافی در مورد هتل های استانبول داشته باشید که بتوانید هتلی با کیفیت همچنین بر اساس بودجه خود آن را انتخاب کنید .

در این مقاله می خواهیم برخی از بهترین هتل های استانبول و همچنین هتل های که از نظر اشخاص بهترین هستند را برای شما عزیزان معرفی کنیم.

ابتدا به سراغ برخی از بهترین هتل های استانبول میرویم :

۱.هتل الیت ورلد استانبول :

از بهترین هتل های استانبول که دارای ۵ ستاره است هتل الیت ورلد استانبول می باشد . این هتل در منطقه ی بی اوغلو واقع شده است . دارای اتاق های بسیار راحت و شیک می باشد که به سبک نئوکلاسیک ساخته شده است . اتاق ها دارای حمام خصوصی که درون حمام وسایل بهداشتی و آرایشی را قرار داده اند همچنین میتوانید به راحتی به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کنید و منظره شهر را به خوبی ببینید .

هتل الیت ورلد ۶ رستوران و کافه جدا از هم دارد که منوی آن ها شامل غذا ها و نوشیدنی های ترکی و بین المللی است این هتل شامل خدمات اجاره ی ماشین ، ویلچر ، خدمات شاتل ، استخر ، خدمات بیزینس است .

هتل های استانبول درنوبشو

۲.هتل گرند جواهر :

یکی دیگر از بهترین هتل استانبول که دارای ۵ ستاره است هتل گرند جواهر استانبول است . این هتل در منطقه آرام به نام شیشلی قرار دارد .هتل گرند جواهر استانبول ۳۲۳ اتاق دارد این اتاق ها شامل نشیمن زیبا است و همچنین دارای سرویس خواب است .

هتل گرند جواهر ۲ کافه و ۲ رستوران داردکه غذاها و نوشیدنی های مدیترانه ای و ترکی در منو خود قرارداده است همچنین اشخاصی که در هتل اقامت دارند و کسانی که بیرون از هتل هستند می توانند از این کافه و رستوران استفاده کنند. این هتل دارای پارکینگ ، سوئیت عروس و داماد ، باغ اختصاصی ،تلوزیون کودک است .

هتل های استانبول درنوبشو

۳.یکی از بهترین هتل ها ،مرکور استانبول بومونتی است :

هتل مرکور استانبول بومونتی یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره واقع در استانبول است . این هتل در مرکز شهر قراردارد . هتل مرکور استانبول بومونتی دارای اتاق های ساده و شیک است و تمام دیوارهای آن عایق صدا هستند همچنین درون اتاق دارای گاو صندوق است .

این هتل دارای ۲ رستوران است که غذاهای آمریکایی ، چینی ، هلندی ، آسیایی ، مکزیکی ، فرانسوی و ترکی را یه صورت سلف سرویس سرو می کند همچنین دارای استخر ، انبار چمدان ، صرافی ، میز تور ، خود پرداز ، اینترنت پرسرعت ، خود پردازو سالن ورزشی است .

در ژورنال نوبشو

۴.هتل تایتانیک کامفورت :

این هتل در میان بهترین هتل استانبول قرار گرفته است این هتل دارای ۳ ستاره است و برای کسانی که میخواهند هزینه کمتری بابت هتل بدهند اما دارای کیفیت باشد هتل تایتانیک کامفورت را پیشنهاد می دهیم . دارای ۱ رستوران و ۱ کافه است که در محیط هتل قرار گرفته است . اتاق های این هتل دارای حمام خصوصی که این حمام وسایل بهداشتی و آرایشی را دارد .

هتل تایتانیک کامفورت دارای صرافی ،اینترنت پرسرعت ، خدمات اتوکشی و حمل و جابه جایی است .این هتل در منطقه ی شیشلی واقع شده است .

هتل های استانبول در ژورنال نوبشو

۵.هتل دیوان استانبول :

یکی دیگر از بهترین هتل ها میتوان هتل دیوان استانبول را معرفی کرد . این هتل ۵ ستاره و مدرن است .همچنین رفتن به این هتل راحت است چون در نزدیکی خیابان های شلوغ استانبول قرار دارد .

برخی از خدمات این هتل شامل : صندوق امانت ، آرایشگاه ، پارکینگ اختصاصی ، خدمات بلیط و فروشگاه سوغاتی است .

هتل دیوان استانبول دارای استخر سرپوشیده المپیکی است که میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید .

ژورنال نوبشو

۶.هتل رادیسون بلو :

یکی از بهترین هتل ها ، رادیسون بلو استانبول است ،این هتل نهایت تلاش خود را کرده است که برای آسایش و راحتی مسافران خود امکانت و خدماتی را فراهم کند . این هتل دارای تراس آفتاب ، صرافی ، آرایشگاه ، اتاق های عایق صدا ، دستگاه خود پرداز و خدمات خشکشویی است .

این هتل دارای رستورانی است که غذاهای حاضری ، ساندویچ ها همچنین فینگر فود ها خوشمزه ای دارد .

هتل های استانبول در ژورنال نوبشو

۷. بایوتل استانبول:

این هتل جز بهترین هتل استانبول قرار دارد چون می توان به ساحل به راحتی دسترسی پیدا کنید .

این هتل در منطقه آسیایی استانبول در منطقه کوزتاگی و در نزدیکی ساحل واقع شده است این هتل دارای امکانت تفریحی بسیاری است برخی از این امکانت شامل :سولاریوم ، دارای باشگاه ، زمین بازی کودکان ، دارای رستوران و کافی شاپ است

و همچنین دارای خدمات ،اجاره ی ماشین ، صرافی ، میز تور ، آرایشگاه ، پارکینگ خصوصی و گاو صندوق الکترونیک است .

ژورنال نوبشو

برای شما عزیزان برخی از بهترین هتل های استانبول را معرفی کردیم حال به سراغ برخی از بهترین هتل ها از دیدگاه افراد می رویم :

هتل رافلز : این هتل را گردشگرانی را که از استانبول برگشته اند به عنوان یکی از بهترین هتل ها معرفی کرده اند این هتل ، یکی از هتل های ۵ ستاره است .

۸.هتل هیلتون گاردن این استانبول :

این هتل ۴ ستاره در میان بهترین هتل ها قرار گرفته است .

۹.هتل شانگری لابوسفوروس استانبول:

یکی دیگر از بهترین هتل هایی که مورد قبول گردشگران واقع شده است هتل شانگری لابوسفوروس می باشد این هتل دارای ۵ ستاره می باشد .

۱۰.هتل تام‌تام سوئیت استانبول:

این هتل در میان گردشگران امتیاز بالایی دارد به همین علت یکی دیگر از بهترین هتل استانبول است .این هتل ۵ ستاره می باشد و دارای رستورانی با دیواره شیشه ای است .

هتل های استانبول در ژورنال نوبشو

از شما عزیزان سپاس گذاریم که همراه ما بودید .امیدواریم که این مقاله دارای اطلاعات مفیدی برای شما بوده باشد .

 

Originally posted on ۰۶/۳۰/۱۳۹۹ @ ۴:۳۴ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید