لباس اسکی دخترانه و آنچه که باید درباره آن بدانید

0
7431
لباس اسکی دخترانه در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

لباس اسکی دخترانه و آنچه که باید درباره آن بدانید

در مقالات راهنمای خرید لوازم اسکی در خصوص تاریخچه ی اسکی صحبت کردیم، حال باید بگوییم که اسکی از جمله تفریحات و ورزش هایی می باشد که سالیان سال است در میان مردم سراسر دنیا محبوبیت بسیاری کسب نموده است. حداقل هشت هزارسال است که مردم به اسکی روی برف روی آورده اند و نمی توان از حس هیجان و لذتی که به انسان منتقل می نماید گذشت. در ابتدا اسکی تنها جنبه ی تفریحی داشت اما به مرور زمان یعنی از اواسط سال ۱۸۰۰ این تفریح جذاب به یک رشته ی ورزشی نیز تبدیل گرید که از جمله تفریح ها و سرگرمی هایی می باشد که بسیار پرطرفدار بوده و افراد زیادی به آن مشغول می باشند. در ادامه این بحث می خواهیم به بیان نکات مهم این ورزش تفریحی ، لباس های مورد استفاده درآن مخصوصا لباس اسکی دخترانه و ویژگی های جذاب آن بپردازیم.

لباس اسکی دخترانه در ژورنال نوبشو

انواع مختلف ورزش تفریح اسکی که باید با آن ها آشنا شوید:

  • اسکی آلپاین

ورزش اسکی انواع مختلفی دارد اما مهمترین آن را می توان آلپاین دانست که محبوبیت بسیاری دارد. اسکی آلپاین جذابیت و هیجان بالایی دارد و اگر شما دختر میباشید می توانید با پوشیدن لباس اسکی دخترانه به قله کوه رفته و با استفاده از یک صندلی مخصوص اسکی و یا وسایل مکانیکی دیگر به اسکی بر روی برف بپردازید. این نوع اسکی را سرازیری نیز می نامند و که برای انجام آن باید لوازم و پوتین شما نیز مخصوص این ورزش تفریحی یعنی اسکی سرازیری باشد تا بتوانید به راحتی به ورزش و تفریح خود پرداخته و از آن نهایت لذت را ببرید.

  • اسکی های صحرایی

برندهای مختلفی در سراسر دنیا در زمینه ی تولید لوازم اسکی از جمله لباس اسکی دخترانه فعالیت دارند که تاکنون توانسته اند انواع مختلف این لباس های مخصوص را تولید نموده و به بازارعرضه نمایند. اسکی در فضای باز و یا صحرایی نیز دسته ای دیگر از ورزش اسکی می باشد که به شما این امکان را می دهد تا با اسکی های صحرایی به کوه پیمایی پرداخته و از آن لذت ببرید. این نوع ورزش نیز برای دختران لباس اسکی دخترانه ی مخصوصی در نظر گرفته است که می تواند ایمنی آن ها حفظ نموده تا بتوانند با آرامش خیال بیشتری به تفریح و ورزش مورد علاقه ی خود بپردازند.

  • انواع دیگر اسکی :

از دیگر انواع مختلف اسکی می توان به اسکی فری استایل ، اسنوبرد ، اسکی بدون پیست ، اسکی رو به جلو یا تله مارک و اسکی انطباقی اشاره نمود که هر کدام ازآن ها ویژگی های خاص خود را دارند. برای انجام تمام این دسته های مختلف اسکی و لذت بردن ازآن ها باید تمام تجهیزات موردنیاز آن را همراه داشته باشید وگرنه کار برای شما سخت تر و حتی غیرممکن می گردد. درادامه به بیان تجهیزاتی که برای این ورزش تفریحی لازم دارید پرداخته و اطلاعات لازم را در زمینه ی آن دراختیار شما قرار می دهیم.

لباس اسکی دخترانه در ژورنال نوبشو

تجهیزات مورد نیاز برای انجام ورزش اسکی

اسکی نیز از جمله ورزش هایی می باشد که برای انجام آن باید به مجموعه ای از تجهیزات مجهز باشید تا هم سلامت و ایمنی شما تضمین گردد و هم بتوانید از آن نهایت لذت را برده و به راحتی آن را انجام دهید. در زمان های گذشته برای اسکی از تکه چوب هایی استفاده می شد که عمدتاً از چوب گردو بودند. این چوب ها استحکام بالایی داشتند اما به مرور زمان با پیشرفت تکنولوژی جای خود را به بازارهای دیگری دادند. در ۱۹۵۰ بود که سطح های لغزنده ای طراحی گردید که می توانستند سرعت و مقاومت فرد را در زمان اسکی افزایش داده و قابلیت های بیشتری را نیز برای او به همراه داشته باشند.

لباس اسکی دخترانه در ژورنال نوبشو

تاکنون ابزارهای بسیاری در این زمینه تولید شده اند که هر کدام قابلیت های خود را داشتند اما هر سری با تولید یک محصول جدیدتر جای خود را به تولیدات پیشرفته تر می دادند. امروزه پارابولیک ها توانسته اند درمیان ورزشکاران محبوبیت بسیاری کسب نموده و به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گیرند. این دسته از لوازم اسکی دارای تمام استانداردهای لازم برای ورزش اسکی می باشند که می توانند آسایش و سرعت بالایی را برای ورزشکاران به ارمغان آورند.
دسته ای دیگر از لوازم و تجهیزات اسکی لباس اسکی می باشد که لباس اسکی دخترانه نیز خارج از این قاعده نبوده و در انواع مختلفی تولید شده و مورد استفاده دختران قرار می گیرد. در تولید لباس های اسکی از جمله لباس اسکی دخترانه پیشرفت های بسیاری صورت گرفته است و طراحی هایی که برای این لباس ها در نظر گرفته شده است سبب گردیده تا رطوبت را به خود جذب ننمایند تا بتوانید به راحتی آن ها را مورد استفاده قرار دهید. لباس اسکی دخترانه با انواع مختلف خود می تواند بدن شما را گرم نگه داشته و از نفوذ سرما به داخل لباس جلوگیری نماید.

مطالب پیشنهادی
خرید دمبل بدنسازی و فوت و فن هایی که باید بدانید

ژورنال نوبشو

برند سالومون و ویژگی های لباس اسکی دخترانه ی آن

برند سالومون از جمله برندهایی می باشد که در زمینه ی تولید لباس اسکی سالامون از جمله لباس اسکی دخترانه فعالیت دارد. تجهیزات تولید شده توسط این برند قابلیت های خاص خود را دارند و می توانند ایمنی و آرامش شما را در حین ورزش فراهم کنند. نمونه ای از محصولات تولید شده توسط این برند در این زمینه شلوار اسکی سالومون آبی می باشد که از بهترین محصولات طراحی شده توسط این شرکت می باشد. از قابلیت ها و ویژگی های این شلوارهای مخصوص اسکی می توان به تکنولوژی های پیشرفته ای اشاره نمود که می توانند از شما در برابر عواملی همچون باد ،باران و برف محافظت نموده و سلامت شما را تضمین نمایند.

لباس اسکی دخترانه در ژورنال نوبشو

این لباس ها با قابلیت های بی نظیر خود می توانند میزان گرمای لازم برای بدن شما فراهم نمایند تا احساس سرما نکنید. برای این دسته از شلوارهای اسکی ۳ جیب در نظر گرفته شده است که زیپ دار بوده و دارای پدهای مخصوصی حفاظتی می باشند. برند سالومون در زمینه ی تولید ست های کوله پشتی نیز پیشرفت های بسیاری داشته است. این کوله پشتی ها که در دسته ی تجهیزات و لباس اسکی دخترانه قرار دارند می توانند از میزان فشار وارد شده به بدن کم نمایند تا بتوانید با خیال راحتی به اسکی بپردازید. این کوله پشتی ها می توانند به طور کامل اطراف بدن را پوشانده و یک فیت راحت را برای دختران و بانوان فراهم نمایند. برخی از کوله های تولید شده توسط برند سالومون دارای سوت های می باشند که با عنوان سوت ایمنی شناخته می شوند که می توانید در مواقع اضطرار آن ها را مورد استفاده قرار دهید.

ژورنال نوبشو

از دیگر لوازم و لباس اسکی دخترانه می توان به جوراب و کاپشن اشاره نمود که از مهمترین اجزای لباس اسکی دخترانه به شمار می روند و باید حتما آن ها مورد استفاده قرار دهید. در سراسر کشور فروشگاه های بسیاری به عرضه ی لباس اسکی دخترانه می پردازند که از جمله ی آن ها می توان به نوبشو بزرگترین موتور جستجوی کالا اشاره نمود که با عرضه ی محصولاتی با کیفیت از جمله لباس اسکی دخترانه می تواند آرامش خاطر را به شما هدیه نماید.   https://www.nobesho.com

معرفی بهترین لوازم اسکی در نوبشو

شلوار اسکی روسیگنال مدل۰۷

برند:بدون برند
وزن:۱۰۰۰ گرم
وزن بسته بندی:۱۰۰۰ گرم
جنس:Waterproof , Wind Stoper
سایر توضیحات:شلوار اسکی روسیگنال دارای لایه پشم شیشه است و کاملا ضد اب و ضد باد می‌باشد

ماسک اسکی بیته کد ۱۰۴

برند:بدون برند
ابعاد:۱۵ × ۵۶ سانتی متر
وزن:۴۰ گرم
جنس:پلی‌استر
سایر توضیحات:ابعاد کالا در حالت بسته: ۱۵ × ۲۸ سانتی‌متر

کلاه ایمنی اسکی سالیچه مدل Loop antracite

برند:بدون برند
سایر توضیحات:کشور سازنده: ایتالیا قابل تنظیم برای اندازه‌های (دورسر) ۵۴ ۶۱cm

عینک اسکی بچه گانه بلیز سریEDGE Junior مدل ۳۵۰۴۵-۴۱

برند:بلیز
ابعاد:۹*۸*۱۶ سانتی متر
وزن:۱۲۰ گرم
ابعاد بسته بندی:۱۷*۸٫۵*۹٫۵ سانتی متر
وزن بسته بندی:۱۸۰ گرم
جنس:پلی کربنات

کلاه ایمنی اسکی سالیچه مدل Kid Bianco verde

برند:بدون برند
سایر توضیحات:کشور سازنده: ایتالیا قابل تنظیم برای اندازه‌های (دورسر) ۴۸ ۵۲cm & ۵۲ ۵۶cm مناسب برای کودکان

دستکش اسکی روم اس دی اس مدل ۵ camo

برند:روم اس دی اس
ابعاد:۳۰x۱۰x۵ سانتی متر
وزن:۱۵۰ گرم
جنس:پلی استر
سایر توضیحات:سایز: large

دستکش اسکی مدل C3

برند:بدون برند
ابعاد:۴*۱۰*۲۵ سانتی متر
وزن:۱۰۰ گرم
جنس:پلی استر و پلی امید

ماسک اسکی دیساندو کد ۰۱

برند:بدون برند
ابعاد:۵۰*۳۰*۰٫۵ سانتی متر
وزن:۴۰ گرم
جنس:پلی استر و نخ
سایر توضیحات:قابلیت پوشش دادن دهان و گردن ضد حساسیت

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید