فروش مادربرد با کیفیت و اصل در چه فروشگاه هایی انجام می شود

0
6309
فروش مادربرد در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

مادربرد با کیفیت و اصل را باید از چه فروشگاهی خریداری نماییم؟

مادربرد اصلی ترین قطع مورد استفاده و مورد نیاز در یک کامیپیوتر می باشد. فروش مادربرد معمولاً توسط فروشگاه های معتبری صورت می گیرد که دارای سابقه در این امر بوده و محولات با کیفیت را در بازار عرضه می نمایند. بسیاری از افراد که قصد ارتقاء دادن سیستم کامپیوتری خود را دارند با این سوال رو به رو می شوند که مادربرد خود را از چه برندی خریداری نماید و فروش مادربرد در چه فروشگاه و سایت های معتبری انجام می شود.

با توجه به این که مهمترین قسمت یک سیستم کامپیوتری مادربرد آن می باشد، باید به این نکته توجه داشته باشید که در صورت اصل نبودن آن و یا معتبر نبود فروشگاهی که قطعه از آن خریداری شده است، سیستم جدید انتظار شما را برآورده نکند. با توجه به تغییراتی که در ساخت مادربرد های امروزه به وجود آمده است مانند قرار دادن شکاف هایی برای افزایش میزان کارایی و … در بیشتر مواقع امکان ارتقاء دادن جزء خاصی از سیستم وجود دارد.

در صورتی که فرد به یک سیستم قوی تر نیاز داشته باشد بهترین روش تعویض مادربرد می باشد و باید از فروشگاهی که در این زمینه فعالیت دارد و در فروش مادربرد دارای اعتبار است، یک مادربرد متناسب با نیزا خود خریداری نماید. هنگام خرید یک مادربرد سوالات بسیاری در ذهن خریدار به وجود می آید، مانند چه مادربردی خریداری شود تا پاسخگوی نیاز فرد باشد و در آینده بتواند به راحتی آن را ارتقاء دهد؟ و یا مادربرد را از چه فروشگاهی خریداری نماید و چه از چه برندی خرید کند تا از کیفیت بالایی برخوردار باشد؟

ما در این قسمت از مقالات راهنمای خرید مادربرد شما را با با ویژگی های یک مادربرد خوب آشنا خواهیم کرد و همچنین به شما خواهیم گفت که در هنگام خرید مادربرد باید به چه نکاتی توجه داشته باشید.

فروش مادربرد در ژورنال نوبشو

مهمترین ویژگی های مادربرد عبارت اند از:

  • چیپ ست مادربرد:

چیپست یک مادربرد از مهمترین قطعات موجود در مادربرد می باشد. بیشتر فروش مادربرد و قیمت گذاری هر کدام از برند ها با توجه به کیفیت چیپست مادربرد و کیفیت آن مشخص می شود. در مادربرد عملیات بسیار مهمی مانند روتینگ داده و … توسط چیپست انجام می شود. هر چقدر چیپست های مختلف موجود در یک مادربرد با توجه به کارایی آن بیشتر باید مسلماً دارای قیمت بیشتری نیز می باشد و کارایی آن افزایش پیدار خواهد کرد. در سیستم هایی که از یک چیپست استفاده شده محدودیت هایی به وجود می آید، از جمله ی این محدودیت ها می توان به انتخاب نوع و مدل پردازنده و … . اگر مادربرد شما از یک چیپست مشابه استفاده می کند و دارای اطلاعات اولیه ای در ارتباط با دیگر اعصای مادربرد مانند حافظه، کارت گرافیک و … می باشد، کار بسیار راحت تری را در پیش رو دارید. به طور معمول فروش مادربرد در فروشگاه هایی انجام می شود که دارای اعتبار زیادی می باشند و به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت دارند.

سرعت کاری که یک پردازنده می تواند داشته باشد دارای رابطه ی مستقیمی با مادربرد و قیمت آن می باشد. پردازنده باید از نظر سرعت و قدرت پردازش داده ها با سایر اجزاء سیستم که در قیمت مادربرد قرار دارند هماهنگی داشته باشد. در بسیاری از موارد باید پردازنده با مادربرد هنماهنگی داشته باشد به عنوان مثال نوع پردازنه ی P4 متناسب با سوکت ۴۷۸ می باشد و در جهت استفاده از آن بر روی برد اصلی نصب می شود.

مطالب پیشنهادی
راهنمای خرید سرور hp نو و استوک

فروش مادربرد در ژورنال نوبشو

  • میزان حافظه مادربرد:

در فروش مادربرد همواره هماهنگی بین حافظه و سایر اجزاء برد مورد بررسی قرار داده می شود. اگر قصد خرید مادربرد و یا ارتقاء سیستم خود را دارید، بهتر است به این نکته نیز توجه فراوانی را داشته باشید. در بیشتر مادربرد های تولید شده در سال های اخیر از حافطه ی SDRAM DDR) Double Data Rate) استفاده می شود.

البته در بعضی از مادربرد ها نوع های قدیمی تر حافظه نیز استفاده می شود که به نسبت این نوع حافظه دارای ظرفیت پایین تر و سرعت کمتری می باشد. فروشندگانی که به فعالیت فروش مادربرد مشغول اند در هنگام فروش مادربرد به خریدار متذکر می شند که یک حافظه ای که از نوع RDRAM باشد نسبت به حافظه ای که از نوع DDR  باشد دارای سرعت بالاتری می باشد در موازات این افزایش سرعت و میزان ظرفیت حافظه، افزایش قیمت نیز وجود دارد.

  • صدا:

امروزه در بیشتر مادربردها از کارت صدا استفاده می شود. هنگام خرید مادربرد به کارت صدا و میزان قابلیت آن توجه فراوانی را داشته باشید. برای مادربردهایی که مورد استفاده برای بازی ها و کارهای گرافیکی و … می باشد، از کارت صداهایی استفاده می شود که به صورت ۶ کاناله می باشند. البته امکان نصب کارت صدا را برای افزایش میزان قدرت سیستم و یا افزایش میزان کیفیت صدا وجود دارد که این کار با استفاده از Jumper  و یا BIOS  صورت می گیرد. فروش مادربرد باید توسط یک فروشنده ای صورت بگیرد که در این ارتباط دارای اطلاعات بالایی باشد و بتواند خریدار را به راحتی و به بهترین شکل ممکن راهنمایی کند.

فروش مادربرد در ژورنال نوبشو

در این قسمت سعی داریم شما را با تعدادی از مادربرد ها موجود و معتبر آشنا کنیم. اگر قصد خرید مادربرد و یا ارتقاء آن را دارید می توانید با مراجعه به فروشندگان حاضر در نوبشو با آدرس http://www.nobesho.com و بررسی مدل های مختلف و برتر مادربرد، اقدام به خرید یک محصول با کیفیت نمایید و از داشتن یک سیستم کامپیوتری قوی لذت ببرید. فروش مادربرد معمولاً توسط فروشگاه و سایت های برتر صورت می گیرد و افراد باید در هنگام خرید به نکاتی که مورد بررسی قرارگرفت دقت بیشتری داشته باشند.

  • Z390 Aorus Pro Wifi :

این مادر برد مربوط به شرکت اینتل می باشد که از جهات مختلف برتری خاصی را نسبت با سایر مادربرد ها دارد و همچنین فروش مادربرد از این مدل تنها توسط فروشگاه و سایت های معتبری مانند نوبشو انجام می شود. مهمترین مزیت های موجود در این مادربرد مربوط به قسمتی است که به کار گیمرها می آید. در این مادربرد از چیپست اینتل Z390  استفاده شده است و دارای ۴ عدد رم از نوع DIMM  است.

این مادربرد از گرافیک بسیار بالایی پششتیبانی می کند و همچنین دارای گرافیک Nvidia 2- and 4-way GPU SLI, AMD 2-, 3- and 4-way CrossFire است.

  • Asus ROG Strix Z390-I Gaming :

  این مادربرد از نظر اندازه جزء مادربرد های کوچک محسوب می شود و در فروش مادربرد، در سطح های بالایی قرار دارد. این مادربرد قابیلت پشتیبانی از ۲ رم ۶۴ گیگابایتی را به صورت همزمان دارد و از مهمترین ویژگی های این مدل می توان به قیمت بسیار بالای این مادربرد اشاره کرد.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید