پیش از خرید لوازم آرایشی آنلاین به چه نکاتی باید توجه کنیم

0
5918
خرید لوازم آرایشی آنلاین در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید لوازم آرایشی آنلاین

در این مطلب با دانستنی‌های خرید لوازم آرایشی آنلاین با شما هستیم. لوازم آرایشی یکی از پرکاربردترین محصولات در بین خانوم ها است. مخصوصاً در کشور ایران که دومین رتبه مصرف محصولات آرایشی در خاورمیانه را دارد. خرید لوازم آرایشی آنلاین ممکن است در ابتدا قدری هراس آور باشد چرا که خریدی از راه دور است و از آنجا که معمولا این لوازم قیمت بالایی دارند انتخاب اشتباه می‌تواند ضرر نسبتا زیادی به ما بزند. اما با در نظر گرفتن نکاتی که در ادامه به آن می پردازیم می‌توانیم با خیال راحت خرید اینترنتی خود را انجام دهیم.

علاوه بر مطالب ذکر شده در این مقاله شما را به مشاهده سایت نوبشو جهت به دست آوردن اطلاعات مفید در جهت خرید لوازم آرایشی آنلاین دعوت می کنیم: http://www.nobesho.com

خرید لوازم آرایشی آنلاین در ژورنال نوبشو

متناسب با چهره و نوع پوست خود خرید کنید

قبل از خرید لوازم آرایشی نیاز است که در مورد چهره و پوست خود اطلاعات داشته باشید و متناسب با آن اقدام به خرید لوازم آرایشی کنید. به عنوان مثال چه تناژ رنگی سایه، رژگونه یا رژلب برای رنگ پوست شما مناسب است؟ پوست شما خشک یا چرب یا میانه است؟ آیا به مواد خاصی آلرژی دارید؟

البته در خرید لوازم آرایشی آنلاین که انتخاب رنگ در آن‌ها مهم است توصیه می‌کنیم رنگ‌هایی را انتخاب کنید که قبلا از آن‌ها استفاده کرده‌اید و می‌دانید که برای چهره شما مناسب است چرا که رنگ‌های جدید ممکن است آنچه تصور می کرده اید نباشند.

برای پوست‌های چرب استفاده از کرم‌هایی که رطوبت رسان هستند اشتباه است زیرا با افزایش رطوبت پوست باعث می‌شود آرایش به خوبی روی پوست ننشیند. در مقابل استفاده از لوازم آرایشی که ساختار خشک دارند برای افرادی که پوستی خشک دارند، توصیه نمی‌شود و موجب تشدید خشکی پوست آن‌ها می‌شود.

خرید لوازم آرایشی آنلاین در ژورنال نوبشو

مواد تشکیل دهنده لوازم آرایش را مطالعه کنید

اینکار به شما کمک می‌کند اگر به ماده شیمیایی خاصی آلرژی دارید بدانید که در کدام محصول از آن استفاده شده و از خرید آن اجتناب کنید. علاوه بر آن می‌توانید از عدم وجود مواد شیمیایی مضر در آن‌ها آگاه شده و مطمئن باشید که برای سلامتی شما ضرری نخواهند داشت.

یکی از مزایایی که در خرید لوازم آرایشی آنلاین وجود دارد این است که معمولا در فروشگاه‌های اینترنتی بخش مشخصات محصول وجود دارد که توصیه می‌شود پیش از خرید حتماً به آن مراجعه کنید و در همان لحظه آن ترکیبات را در اینترنت جستجو کرده و از اینکه برای سلامت شما خطری ندارد اطمینان حاصل کنید.

در مورد استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی لازم به تذکر است که می‌تواند عوارض جبران ناپذیری مانند عفونت چشم، حساسیت‌ های پوستی، لب های متورم و پف کرده، پوست قرمز و ملتهب و آکنه داشته باشد. این عوارض گاهی طولانی مدت و به صورت دائم هستند مانند فشار خون بالا ناباروری و حتی سرطان. البته این عوارض گاهی پس از چند سال استفاده رخ می‌دهند. متاسفانه این محصولات به دلیل ارزان بودن مورد استقبال از طرف مصرف کنندگان قرار می‌گیرند. از آن جا که این محصولات تقلبی از مرجع مشخصی وارد کشور نمی‌شوند و مجوزهای مربوطه را ندارند، نمی توان از صحت مواد اولیه و شرایط تولید و نگهداری آن‌ها مطمئن بود.

مطالب پیشنهادی
ست برس(براش) چه کاربرد و ویژگی در آرایش خانم ها دارد؟

پس توصیه می‌کنیم که برای خرید محصولات ارزان‌تر سلامت خود را به خطر نیاندازید!

ژورنال نوبشو

عوارض استفاده از لوازم آرایشی تقلبی

لوازم آرایشی اصلی را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر خریداری کنید. مزیت دیگر خرید لوازم آرایشی آنلاین این است که شما با مراجعه به سایت‌های معتبر می‌توانید از اصل بودن کالا اطمینان داشته باشید چرا که سایت‌های معتبر از برندهای اصلی استفاده می‌کنند و کالاهای آن‌ها دارای تأییدیه سازمان وزارت بهداشت هستند.

درست است که مطالعه ترکیبات لوازم آرایشی مسئله مهمی است اما این در مورد محصولات تقلبی صدق نمی‌کند زیرا به احتمال زیاد شرکت‌های سازنده آن در این مورد هم صادق نبوده‌اند. پس نیاز است که حتماً از اصل بودن لوازم آرایشی اطمینان حاصل کنیم.

خرید لوازم آرایشی آنلاین در ژورنال نوبشو

لوازم آرایشی با کیفیت را بشناسیم

بدانید که به چه لوازم آرایشی نیاز دارید و برای آن برنامه ریزی کنید. اگر لوازم آرایشی هست که مورد استفاده روزانه شما نیست و در هفته شاید کمتر از دوبار از آن استفاده کنید پس نیازی به خرید آن ندارید. اگر لوازمی که مورد استفاده شما نیستند خریداری کنید طبیعتاً پس از مدتی تاریخ انقضای آن‌ها گذشته و مجبور می‌شوید آن‌ها را دور بیاندازید. در واقع پول خود را دور انداخته‌اید!

قبل از خرید لوازم آرایشی ابتدا ببینید به چه لوازمی نیاز دارید سپس آن‌ها را متناسب با بودجه خود خریداری کنید. برای بعضی لوازم آرایشی بهتر است هزینه بیشتری در نظر بگیرید زیرا کیفیت آن‌ها مهم است. به عنوان مثال لوازم آرایشی که برای چشم استفاده می‌شوند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند چون چشم عضو حساسی از بدن است.

در خرید لوازم آرایشی اصل هماهنگی را رعایت کنید

در یک آرایش استاندارد و مناسب باید رنگ‌هایی که در لوازم آرایش انتخاب می‌شوند با یکدیگر هماهنگی داشته باشند تا چهره شما زیبا به نظر برسد. بنابراین هنگامی که می خواهید خرید آنلاین لوازم آرایشی انجام دهید باید در خرید خود این هماهنگی را رعایت کنید تا لوازم آرایشی شما بلا استفاده نماند.

از تجربه دیگران استفاده کنید

استفاده از تجربه دیگران همیشه و در همه زمینه‌ها بسیار مفید است. در خرید لوازم آرایشی آنلاین نیز شما می‌توانید این تجربه را از طریق مطالعه بخش نظرات کاربران به دست آورید. با مطالعه این قسمت شما مستقیماً از نظرات اشخاصی که قبلا این محصول را تهیه کرده‌اند آگاه می‌شوید و با مزیت‌ها و معایب آن محصول از دید مصرف کنندگان آشنا می‌شوید و با خیال راحت تری نسبت به خرید آن اقدام می‌کنید.

البته باید در نظر داشته باشید که به همه نظرات آنلاین نمی توان اعتماد کرد پس سعی کنید بر اساس اکثریت نظر کاربران تصمیم گیری کنید.

 ژورنال نوبشو

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید