بهترین دوربین مدار بسته چه ویژگی های منحصر به فردی دارد

0
3921
بهترین دوربین مدار بسته در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

بهترین دوربین مدار بسته

با پیشرفت فناوری در سال های اخیر تولید کنند گان همیشه سعی در ساخت لوازم و وسایلی داشته اند که بتوانند به واسطه آن ها علاوه بر رفع نیازهای مشتریان، شرایطی را فراهم سازند که افراد در رفاه و آسایش بیشتری باشند و در مقابل خود به سود دلخواه برسند. همین امر سبب شد که با ساخت و تولید بهترین دوربین مدار بسته آسایش و امنیت را به مشتریان هدیه کنند. قیمت دوربین مدار بسته بر اساس تکنولوژی های به کار رفته متفاوت است و در زمان خرید این محصول لازم است به آن توجه داشته باشید.

بهترین دوربین مدار بسته در ژورنال نوبشو

سیستم مدار بسته در مدل های متنوعی تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرند همین امر سبب شده افراد با در نظر گرفتن برخی موارد می توانند بهترین خرید را داشته باشند. در زمان خرید دوربین مدار بسته داشتن اطلاعات کامل و جامع در رابطه با انواع مدل های دوربین مدار بسته و ویژگی های برتر آن می تواند نقش موثری در انتخاب شما ایفا کند، برای کسب اطلاعات بیشتر در سری مقالات راهنمای خرید دوربین مدار بسته به آنها می پردازیم. بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

https://www.nobesho.com

چرا باید دوربین مدار بسته را خریداری نماییم؟

تأمین امنیت برای محل زندگی و محیط کار از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل از دیرباز تولید کنندگان در صدد ساخت تجهیزاتی به منظور تأمین امنیت انسان بوده اند تا بتوانند با استفاده از آن علاوه بر رفع نیاز مشتریان، بتوانند به سود بیشتری برسند. دوربین مدار بسته شرایطی را فراهم می سازد که بتوانید مدت زیادی را به علل مختلف دور از خانه بمانید و هیچ نگرانی از بابت امنیت محل زندگی خود نداشته باشید.

استفاده از ویژگی های برتر و آخرین فناوری های روز دنیا در تولید سیستم مدار بسته سبب شده که کمی انتخاب سخت باشد و البته نداشتن اطلاعات کافی منجر به سوء استفاده های مالی شده و شما در برابر دریافت اجناس بی کیفیت هزینه هنگفتی را متقبل می شوید.

بهترین دوربین مدار بسته چه ویژگی هایی دارد؟

در پاسخ به سوال فوق می توان به طور کلی اینگونه بیان کرد که بهترین دوربین مدار بسته باید شامل درصد زیادی از تکنولوژی های برتر دنیا باشد به علاوه عمر مفید این محصول نیز در اهمیت سیستم مدار بسته و برتر بودن آن نقش اساسی خواهد داشت. اجازه دهید کمی تخصصی تر در این رابطه صحبت کنیم و با ویژگی هایی که سبب برتری برخی دوربین های مدار بسته نسبت به محصولات مشابه می شود مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم.

از نکاتی که سبب برتری برخی محصولات می شود کیفیت وضوح تصاویر ضبط شده می باشد. در ابتدای ورود سیستم های مدار بسته به بازار دوربین ها با کیفیت ۱ مگاپیکسلی در اختیار مشتریان قرار می گیرفت که البته مورد قبول بودند اما در ادامه و با توجه پیشرفت فناوری های برتر دنیا، تقاضای بازار به سمت کیفیت های برتر سوق داده شد به گونه ای که در آخرین نمونه های ساخته شده کیفیت تصاویر به ۸ مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده و البته لازم به ذکر است که در آینده نه چندان دور تغییرات بیشتری را در این زمینه خواهیم دید.

  • ثبت تصاویر در شب:

اگر به فکر تأمین امنیت محل زندگی خود هستید لازم است از سیستمی استفاده نمایید که قابلیت ضبط تصاویر را در شب داشته باشد. دوربین مدار بسته دید در شب شرایطی را فراهم می نمایند که بتوان به سادگی امنیت محل مورد نظر را تأمین نمایید چرا که در بهترین دوربین مدار بسته امکان ثبت تصاویر در شب با فاصله حداقلی بیست متر امکان پذیر می باشد.

مطالب پیشنهادی
راهنمای خرید دوربین مدار بسته ، حس امنیت را تجربه کنید

بهترین دوربین مدار بسته در ژورنال نوبشو

  • کیفیت یکسان تصاویر :

یکی از مشکلات عمده ای که در سیستم مدار بسته وجود دارد عدم تطابق کیفیت تصاویر دوربین و تصاویر ضبط شده می باشد، شما در زمان خرید محصولی با دوربین با کیفیت خریداری می کنید اما در زمان ارائه تصاویر ضبط شده شاهد ویدئوهای بی کیفیت خواهید بود. در بهترین دوربین مدار بسته شرایطی فراهم شده که مشکل مذکور به وجود نیاید به علاوه تصاویر باکیفیت را با حجم کم در اختیار شما قرار می دهد.

  • مقاومت بالا:

دوربین های مدار بسته به دو حالت تو کار و رو کار در اختیار مشتریان قرار می گیرند و بسته به نیاز مشتریان از آن ها استفاده می شود که در نهایت هر دو مدل باید در برابر برخی عوامل محیطی همچون گرد و خاک و باران و برف مقاومت بالایی داشته باشند.

  • کمپانی برتر، کیفیت بهتر:

یک راه ساده برای انتخاب دوربین مدار بسته توجه به سابقه کمپانی سازنده آن می باشد. شما می توانید به واسطه جستجو کوتاه در رابطه با میزان موفقیت کمپانی تولید کننده از کیفیت محصول خریداری شده خود اطمینان حاصل کنید.

بهترین دوربین مدار بسته در ژورنال نوبشو

انتظارات خود را مشخص کنید

بی شک پیشرفت تکنولوژی نقش مهمی در کیفیت تصاویر ضبط شده ایفا می کند اما این کیفیت به اندازه انتظارات شما نمی تواند شفاف و واضح باشد پس در ابتدا با واقعیت کیفیت تصاویر کنار بیاید تا پس از مواجهه با تصاویر ضبط شده محصول خریداری شده را بی کیفیت تلقی نکنید البته لازم است بدانید که بر اساس آخرین فناوری ها بهترین دوربین مدار بسته ساخته شده در دنیا قابلیت پوشش دهی ۳۶۰ درجه ای محیط را دارد که این خود یک مزیت و نقطه عطف می باشد.

لنز ها را بر اساس محیط انتخاب کنید

بهترین دوربین مدار بسته را می توان براساس نیاز خود انتخاب کنید و چنانچه انتخاب شما اشتباه باشد فناوری های برتر دنیا نیز نمی توانند به خوبی عمل کنند به عنوان مثال اگر شما قصد دارید برای محیطی با زاویه ۶۰ درجه دوربین نصب کنید و از دوربین مدار بسته با لنز ۴ میلی متر استفاده کنید، ممکن است کیفیت تصاویر ارائه شده از وضوح خوبی برخوردار باشد و تصاویر ضبط شده در روبروی دوربین به همان اندازه انتظارات مشتریان را برطرف سازد اما هیچ توانایی در ضبط محیط اطراف خود در سمت و سوی متفاوت را ندارد و شما تنها تصاویر را در محدوده ۴ متر به خوبی می بینید.

انتقال سریع:

دوربین های مدار بسته قابلیت انتقال سریع تصاویر را از طریق آی پی دارند. بدین منظور شما با داشتن یک اتصال رادیو، ADSL و یا GSM می توانید به شبکه های خانگی متصل شده و تصاویر را منتقل کنید. البته این امکانات برای دوربین های HD کمی مجهزتر هستند چرا که تصاویر چنین تکنولوژی حجم بیشتری را به خود اختصاص می دهند و شما برای ذخیره سازی و انتقال آن ها نیاز به یک هارد و فضای ذخیره سازی دارید.

ژورنال نوبشو

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید