بهترین سایت های خارجی فروش لوازم آرایشی کدامند؟

0
7310
فروش لوازم آرایشی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

سایت های خارجی فروش لوازم آرایشی کدامند؟

با توجه به گرایش زیاد خانم ها به آرایش در سراسر دنیا، برندهای برتر زیادی وجود دارند که اقدام به تولید و فروش لوازم آرایشی می نمایند. امروزه بسیاری از خرید ها به صورت اینترنتی صورت می گیرد و به همین دلیل سایت های زیادی برای فروش لوازم آرایش مشغول به فعالیت می باشند. در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید لوازم آرایشی، سعی داری شما را با سایت های برتر فروش لوازم آرایشی در سراسر دنیا آشنا کنیم، لطفا با ما همراه باشید.

معمولاً هر برندی دارای یک سایت فروش محصولات آرایشی است که با استفاده از آن محصولات خود را به استفاده کننده ها و طرفرداران خود در سراسر جهان عرضه می کند، البته سایت های زیادی وجود دارند که متلق به یک برند خاص نیستند اما در زمینه فروش لوازم و محصولات آرایشی برندهای معتبر جهانی فعالیت خوبی را داشته و تعداد بازدید کنندگان و مشتریان بالایی نیز دارند.

تعدادی از سایت های معتبر جهانی که در زمینه فروش لوام آرایشی فعالیت دارند عبارت اند از:

  • سایت لوازم آرایشی رولوشن (Revolution):

با توجه به وجود برندهای مختلف لوازم آرایش در سراسر دنیا، معرفی یک برند تازه و شناساندن کیفیت محصولات آن برند به استفاده کننده کار بسیار دشواری می باشد. یکی از برترین برندهای موجود در تولید محصولات آرایشی، برند رولوشن می باشد. سایت رولوشن با ارائه و فروش لوازم آرایشی این برند طی چندیدن سال توانسته اعتماد طرفداران و مصرف کنندگان خود را جلب کند. برند رولوشن یک برند انگلیسی می باشد که توسط یک کارآفرین تأسیس شد و محصولات این برند توسط سایت معروف فروش لوازم آرایشی رولوشن عضه می گردد.

فروش لوازم آرایشی در ژورنال نوبشو

  • سایت لوازم آرایشی لاش (Lush.com):

برند لاش یکی از برترین برندهای تولید کننده محصولات آرایشی در سراس دنیا است که شهرتی جهانی دارد. این برند در سال ۲۰۱۲ تاسیس شد. نکته ای که در ارتباط با محصولات برند لاش وجود دارد این است که تمام محصولات تولید شده توسط این شرکت از مواد اولیه ی طبیعی مانند تخم مرغ، آب گریپ فروت، وانیل، کره آووکادو، روغن رزماری و نارگیل استفاده می کند به همین دلیل یکی از برترین برندها و محبوب ترین ها در برندهای لوازم آرایش دنیا تبدیل شده است. از جمله محصولات این برند که در سایت فروش لوازم آرایشی خود نیز قرار دارد و استفاده کنندگان می تواند جهت تهیه به آن مراجعه نمایند عبارت اند از: کرم های متناسب با پوست های مختلف، انواع ماسک ها، شامپو ها، ژل ها و …. . در ساخت محصولات این برند از فرمولاسیون های طبیعی استفاده می شود. سایت لاش یکی از پرفروش ترین سایت های فروش لوازم آرایشی می باشد.

فروش لوازم آرایشی در ژورنال نوبشو

  • سایت ویرجین مگااسور ( Virgin Megastore):

از دیگر سایت های معروف فروش لوازم آرایشی، سایت ویرجین مگااستور می باشد. ورجین مگااستور در سال ۱۹۷۶ میلادی تاسیس شد. این سایت یک سایت معتبر در فروش محصولات آرایشی می باشد که علاوه بر فروش لوازم و محصولات آرایشی در فروش محصولات دیگری مانند لوازم الکترونیکی نیز اعتبار زیادی را در سطح جهانی دارد.

  • سایت کایلی کازمتیکس (Kylie Cosmetics):

شاید نام شرکت کایلی کازمتیکس برای شما هم آشنا باشد. این شرکت در سال ۲۰۱۵ میلادی در کشور آمریکا تاسیس شد و هدف اصلی خود را ارائه ی محصولات آرایشی و فروش آن ها در سراسر دنیا قرار داد. این شرکت طی مدت زمان بسیار کوتاهی حدود ۴ سال توانست به یکی از بزرگ ترین و برترین برند های تولید کننده و فروش لوازم آرایشی با کیفیت تبدیل شود. وبسایت مربوط به این شرکت سالانه چندیدی میلیون دلار از فروش محصولات را انجام می دهد و عموم مردم با اعتماد زیاد اقدام به خریداری محصولات آرایشی ارزان مورد نظر خود از این سایت می نمایند.

مطالب پیشنهادی
اندر حکایت کرم مرطوب کننده آبرسان بی کیفیت

فروش لوازم آرایشی در ژورنال نوبشو

  • سایت اسمش باکس (SmashBox.com):

با توجه به میزان مصرف بالایی که ایرانیان در لوازم آرایشی با کیفیت دارند و میزان کیفیت بالایی که محصولات سایت اسمش باکس ارائه می نماید، بهتر است با این سایت معتبر در زمینه فروش لوازم آرایشی در سراسر دنیا آشنا شوند. محصولاتی که توسط برند اسمش باکس تولید و عرضه می شوند از جدیدترین و محبوب ترین محصولات لوازم آرایشی می باشند که طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا دارد.

 ژورنال نوبشو

مهم ترین ویژگی های سایت هدا بیوتی (Huda Beauty) کدام اند؟

  • شاید شما هم با نام و آوازه ی برند معروف هدا بیوتی آشنایی دارید. یکی از برترین و معروف ترین برندهای تولید کننده لوازم آرایشی باکیفیت می باشد که بیشترین فعالیت خود را در کشورهای خاورمیانه دارد. مدیریت این برند اعلام داشته است که مشتریان به آسان ترین شیوه و با مراجعه به وبسایت این برند می توانند محصول مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایند.

ژورنال نوبشو

برای انتخاب یک سایت فروش لوازم آرایشی خوب چه معیارهایی باید مد نظر قرار گرفته شود؟

مهمترین معیارهایی که برای انتخاب سایت مناسب جهت خرید لوازم آرایشی باید مد نظر قرار داده شود عبارت اند از:

  • تنوع محصولات:

یکی از مهمترین ویژگی های یک سایت خوب فروش لوازم و محصولات آرایشی، دارا بودن محصولات در طیف وسیع می باشد تا افراد با سلیقه های متفاوت بتوانند خرید ایده آل خود را انجام دهند.

  • قابلیت جستجوی آسان:

به طور کلی طراحی یک سایت باید به گونه ای باشد که هر فردی به راحتی بتواند محصول و محتوای خود را جستجو کرده و دریافت نماید و برای دارا بودن چنین قابلیتی باید از فیلترهای مختلفی استفاده می شود.

  • دارا بودن اطلاعات کامل:

برای هر محصول باید تمام اطلاعات مربوط قرار داده شود تا خریدار بتواند به راحتی محصولات را با هم مقایسه نموده و تصمیم خود را برای خرید بگیرد.

  • تخفیف:

یک سایت برای داشتن دیدی مشتری پسند باید یک سری تخفیفات را در قیمت محصول قرار دهد.

  • بازخوردهای مشتریان:

با استفاده از خواندن دیدگاه های مشتریان در ارتباط با محصولات و … یک سایت به راحتی می توان در ارتباط با آن سایت نظر داد.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید