معرفی انواع دستگاه های کپی شارپ

0
5711
دستگاه کپی شارپ در نوبشو
5/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید دستگاه فتوکپی شارپ

دستگاه کپی به ماشینی گفته می شود که در زمانی کوتاه و هزینه پایین اسناد و تصاویر را برای شما کپی کند، در گذشته دستگاه ها به صورت تک کاره تولید می شدند، اما امروزه با توجه به پیشرفت چشمگیر در تکنولوژی های فتوکپی این دستگاه در انواع مختلف تولید و روانه بازار مصرف شده، که هرکدام ویژگی خاص خود را دارند، در حال حاضر پرفروش ترین دستگاه کپی شارپ در بازار مدل ایستاده و رومیزی است که از آنها بیشتر در ادارات و منازل استفاده می شود.

دستگاه کپی شارپ

این برند را به جرات می توان یکی از بهترین و معتبر ترین دستگاه کپی در بازار معرفی کرد، با ورود دستگاه کپی شارپ به بازار به دلیل بالا رفتن رقابت با سایر برند ها کیفیت در این برند نیز روز به روز بالا تر رفت، زیرا هر برندی برای بقا در بازار نیازمند داشتن کیفیت بالا است،

برند شارپ با پشتوانه علمی و قوی خود محصولات را به نحوی تولید کرده که با توجه به امکاناتی که ارائه می دهند قیمت پایینی نیز دارند و این مسئله باعث شده تا برند های رقیب توان رقابتی زیادی با شارپ را نداشته باشند دستگاه های کپی برند شارپ به نسبت خدمات و قیمتی که دارند در انواع مدل ساخته شده که در ادامه به معرفی ویژگی هریک از آن ها می پردازیم.

انواع دستگاه کپی شارپ:

به طور کلی شرکت تولید کننده دستگاه کپی شارپ این دستگاه هارا در دو مدل رو میزی و ایستاده ساخته که مدل ایستاده مناسب برای ادارات ومکان های صنعتی می باشد که در روز تعداد بالایی کپی انجام می دهند،در مدل ایستاده چندین سینی برای جای دادن کاغذ تعبیه شده ، اگر یک سینی خالی شود از دیگری استفاده کند، و هر کدام از سینی ها نیز سایز های مختلفی دارند.

اما مدل رومیزی که به دستگاه کپی خانگی نیز معروف اند مناسب برای کسب و کار های کوچک می باشند که نیاز کمی به کپی کردن دارند.اگر انتخاب نوع دستگاه برای شما اهمیت دارد بهتر است با انواع مدل های دستگاه کپی آشنا شوید تا بتوانید انتخاب درستی را انجام دهید.

  • دستگاه کپی شارپ x202

دستگاه کپی شارپ x202 می تواند یک انتخاب ایده آل برای شرکت ها و کسب و کار هایی باشد که می خواهند به صورت همزمان از قابلیت های دیگر نظیر اسکن و چاپ استفاده کنند، بهره گیری از این دستگاه سبب بالا رفتن سرعت در کار های چاپی می شود و از کاغذ A3 و فرمت های گوناگون برای کپی کردن اسناد نیز پشتیبانی می کند حداکثر حافظه آن ۱۹۲ مگابایت است و از معایب آن می توان به عدم چاپ دو طرف اشاره کرد.

  • دستگاه کپی شارپ ۶۰۲۰

دستگاه کپی شارپ در نوبشو

دستگاه کپی شارپ ۶۰۲۰ دستگاهی در سایز A3 است که توانایی انجام پرینت و اسکن را هم در این سایز دارد از این رو انتخاب آن برای استفاده در محیط های اداری یک انتخاب ایده آل می باشد.

دستگاه ۶۰۲۰ می تواند کار کپی و پرینت را با سرعتی معادل ۲۰ صفحه در دقیقه و وضوح ۶۰۰ dpi انجام دهد و در مقایسه با مدل های دیگر میزان متوسطی است یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد آن کپی کردن دو طرف یک کارت شناسایی بدون نیاز به برگرداندن کاغذ است.

  • دستگاه کپی شارپ مدل ar-x202

دستگاه کپی شارپ در ژورنال نوبشو

دستگاه کپی شارپ مدل ar-x202 در سایز A3 است که می تواند پرینت و اسکن را در همین سایز انجام دهد این دستگاه نیز همانند مدل قبلی که گفتیم مناسب برای مصارف اداری و دفتر های فنی است.

مطالب پیشنهادی
معرفی دستگاه کپی کوچک خانگی با کیفیت

و می تواند عمل کپی و پرینت را با سرعت ۲۰ صفحه در دقیقه و وضوح ۶۰۰ dpi انجام دهد از درگاه usb2.0 برای متصل کردن آن به کامپیوتر استفاده می کند ظرفیت سینی این دستگاه ۳۵۰ برگ است و با توجه به قابلیت اسکن و چاپی که دارد به عنوان یک دستگاه چند کاره شناخته می شود.

  • دستگاه کپی شارپ ۵۵۱۶

 ژورنال نوبشو

سرعت چاپ این دستگاه در دقیقه ۱۵ برگ و سایز چاپ آن A6 تا A3 می باشد از ویژگی های آن می توان به دارا بودن برد پرینتر و اسکنر اشاره کرد، دستگاه شارپ ۵۵۱۶ یک مدل رومیزی با امکاناتی بالا می باشد.

برای کار های دفتری طراحی شده و برای یک دفتر اداری به تنهایی جوابگو است یکی دیگر از امتیازات مهم آن وزن سبک و کیفیت در چاپ است با توجه به لیزری بودن آن کیفیت برگ چاپ شده اول با آخر یکی می باشد.

  • دستگاه کپی شارپ x201

دستگاه کپی شارپ x201 همانند مدل های قبلی که توضیح دادیم در سایز A3 توانایی پرینت و اسکن را دارد و برای محیط های اداری از آن استفاده می کنند، این دستگاه می تواند ۲۰ صفحه را در یک دقیقه کپی و پرینت کند و وضوح آن نیز ۶۰۰dpi می باشد.

دستگاه کپی شارپ در ژورنال نوبشو

از توانایی های آن کپی کردن پشت و روی یک کارت شناسایی بدون نیاز به برگرداندن کاغذ است، دستگاه ۶۴ مگابایت حافظه دارد اما می توان آن را تا ۱۹۲ مگابایت افزایش داد، برای اتصال به کامپیوتر نیز ازپورت usb2.0 استفاده می کند.

  • دستگاه کپی شارپ x180

ژورنال نوبشو

دستگاه کپی ۱۸۰x توانایی چاپ و اسکن تمام رنگی در سایز A3 را دارد همچنین سرعت چاپ و کپی در یک دقیقه ۱۸ برگ می باشد یکی از قابلیت های آن مرتب سازی الکترونیکی (E- sort) با نوردهی دیجیتال، خودکار و برای بهینه سازی کیفیت کپی است، همچنین این دستگاه می تواند به صورت خودکار کاغذ (APS) با کپی کردن متوالی ۹۹۹ برگ را انجام دهد.

  • دستگاه کپی شارپ mx202

دستگاه کپی شارپ در نوبشو

دستگاه کپی mx202 کیفیت بالایی در چاپ معادل ۶۰۰ در ۶۰۰ dpi دارد و می تواند به صورت اتوماتیک اسناد را از طریق ADF فید کند همچنین اسکن رنگی روی فلش و پرینتر تحت شبکه نیز جزء دیگر از قابلیت های این دستگاه می باشد mx202 پیشفرض با دو سینی کاغذ و یک سینی دستی روانه بازار شده که توانایی نگه داری ۱۱۰۰ برگ را در اندازه های A5 تا A3 را دارد.

در مقالات راهنمای خرید ماشین های اداری به توضیحات بیشتری در خصوص انواع ماشین اداری می پردازیم . با ما همراه باشین.

 

Originally posted on ۰۶/۲۵/۱۳۹۹ @ ۴:۵۴ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید