دانستنی هایی که باید در مورد پاوربانک mi قبل از خرید بدانید

0
4401
پاوربانک mi در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

آنچه درمورد راهنمای خرید پاوربانک mi باید بدانیم؟

ایده ساخت و تولید پاوربانک از زمانی به ذهن شرکت های مختلف از جمله شیائومی رسید که کاربران با استفاده از تلفن همراه هوشمند، در طول روز بارها باید گوشی خود را به شارژ متصل کنند. قابلیت منحصر به فرد پاوربانک mi منجر به استفاده روز افزون کاربران از این وسیله کاربردی شد. پاوربانک این قابلیت را دارد که بدون نیاز به برق و پریز، چند گوشی را همزمان شارژ کند پاور بانک mi قابل حمل دارای یک باطری ویژه در محفظه ی ویژه به همراه یک مدار کاربردی برای کنترل جریان برق می باشد. پاوربانک mi این امکان را دارد که انرژی ذخیره شده در خود را برای شارژ کردن گوشی هوشمند قرار دهد. با استفاده از پاوربانک mi می توانید یک پشتیبان باطری داشته و زمانی که به پریز برق دسترسی ندارید از این وسیله استفاده کنید برای شارژ گوشی هوشمند به وسیله پاوربانک نیاز به یک USB برای هر عدد گوشی می باشد.

همانطور که می دانید پاوربانک دارای یک سوکت ورودی اختصاصی برای دریافت برق می باشد. پاوربانک های برای شارژ کردن از USB و برای شارژ شدن از Micro USB استفاده می کنند. بیشتر پاوربانک های mi دارای چراغ LED برای نمایش میزان ظرفیت شارژ باقی مانده در اختیار دارند و همچنین دارای یک قطع کننده برای جلوگیری از شارژدهی بیش از حد می باشد.

پاوربانک mi در ژورنال نوبشو

  • کیفیت پاوربانک:

تعداد دفعاتی که یک پاوربانک mi می تواند شارژ در طول عمرش انجام دهد و زمانی که استفاده نمی شود تا چه مدت می تواند شارژ را نگه دارد مسئله های مهمی هستند که قبل از خرید باید به آنها توجه کرد. پاسخ سئوال اول برای پاوربانک های مختلف، ممکن است اجزا و کیفیت ساختشان متفاوت باشد. پاوربانک mi مقرون به صرفه تر و دارای ماندگاری بیشتری می باشد در صورتیکه پاوربانک های ارزان بسته به نوع ساختارشان ممکن است شارژ سریعتر خالی کنند و در پاسخ به سئوال دوم به کیفیت سلول های باطری و مدارهای کنترلر بستگی دارد یک پاوربانک mi ایده آل قادر خواهد بود که مدت زمان بین ۴ تا ۷ ماه شارژ با تلفات حداقل نگهداری کند و همچنین پاوربانک های ضعیف تر ممکن است بین ۳ تا ۶ هفته شارژ نگه دارند. قطعاً هر چه بیشتر هزینه کنید از کیفیت و خدمات بیشتری برخوردار خواهید بود. اگر شما به شارژدهی پاوربانک mi با مدت زمان بالا نیاز دارید پیشنهاد ما این است که بودجه تان را برای خرید یک پاوربانک mi خوب افزایش دهید. بیشتر پاوربانک ها در گذشت زمان به آرامی شارژ خالی می کنند که تأثیر نگهداری و مراقبت از پاوربانک بر این امر اثر می گذارد. به طوری که اگر پاوربانک را در فضایی با دمای بالا قرار دهید طول عمرش به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

  • باطری پاوربانک:

باطری های موجود در پاوربانک mi بر اساس آمپر سنجیده و بر حسب میلی آمپر اندازه گیری می شود. باطری های لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری از معروف ترین باطری های قابل شارژی می باشند که در پاوربانک mi استفاده می شوند. باطری لیتیوم یونی نسبت به لیتیوم پلیمری ارزان تر بوده و از نظر ظرفیت بر حسب میلی آمپر ساعت محدود می باشند. البته که باطری های لیتیوم پلیمری می توانند از لیتیوم پلیمری بزرگتر باشد.

شرکت شیائومی پاوربانک های با قیمت مناسب و جذابی تولید کرده و طرفداران زیادی در مدت کوتاهی به این محصول روی آورده اند. کمپانی شیائومی سالیانه بیش از ۱۰ میلیون پاوربانک mi 10400 میلی آمپر را به فروش رسانده است. از مزایای پاوربانک mi این است که با هر نوع برند موبایلی قابل استفاده می باشد و در شش مدل و هفت رنگ به بازار عرضه می شود پاوربانک mi معمولا در تمام کشورها به فروش می رسد.

مطالب پیشنهادی
نکات مهم افزایش طول عمر شارژر آیفون

پاوربانک یا شارژر همراه شیائومی از بهترین و با کیفیت ترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین پاوربانک های موجود در بازار می باشد. با توجه به گستردگی تولید پاوربانک mi از لحاظ کیفیت و قیمت عالی بوده و می توان گفت پاوربانک mi از عملکرد بالایی برخوردار بوده است.

پاوربانک mi در ژورنال نوبشو

خرابی پاوربانک از دلایل مراقبت نکردن درست از این محصول می باشد. شارژ نشدن و شارژ نکردن پاوربانک دو مشکل اصلی است که دلیل به وجود آمدن این مشکلات ضربه خوردن پاوربانک، خیس شدن و بی احتیاطی از عوامل خرابی پاوربانک می باشد. با توجه به اینکه بدنه پاوربانک mi از جنس پلاستیک می باشد مقاومتی در برابر ضربه ندارد اصلی ترین علت شارژ نشدن پاوربانک mi همین دلیل می باشد. اما در برخی مواقع علت چیز دیگری است و پاوربانک مشکلی ندارد و صحیح و سالم کار می کند در این مواقع به احتمال زیاد مشکل از کابل USB می باشد. هنگامی که شارژر پاوربانک mi در سوکت قرار دارد یک فشار خیلی کم کافی است که سوکت را از پاوربانک جدا کنیم. بعضی از مواقع مشکلات عجیبی مانند شارژ نشدن پاوربانک که تازه خریداری کرده اید ممکن است رخ بدهد که علت آن نقص در ساخت پاوربانک می باشد اگر پاوربانک دارای گارانتی باشد و یا از مراکز معتبر خریداری کرده باشید را می توان مرجوع کرد دلیل اصلی اصرار برای خرید لوازم جانبی از مراکز معتبر همین دلیل می باشد.

نحوه نگهداری از پاوربانک

نحوه نگهداری از پاوربانک یکی از مشکلاتی است که کاربران با آن رو به رو هستند کاهش طول عمر باطری پاوربانک بعد از مدتی استفاده بستگی به نوع مراقبت و نگهداری ما از پاوربانک کوتاه و یا بلند مدت می باشد. بعضی از پاوربانک های mi موجود در بازار از نوع لیتیومی می باشد و دارای ساختار سلولی بوده و شرایط محیط گرما و یا سرما بر روی سلول های باطری اثر می گذارد و به آنها آسیب جدی می زند بنابراین برای پاوربانک mi خود یک تهویه مناسب ایجاد کنید. بعضی از افراد ممکن است هنگامی که گوشی از طریق پاوربانک در حال شارژ می باشد را درون کیف خود قرار دهند در این صورت پاوربانک تهویه مناسبی ندارد و داغ می شود و نهایتاً باعث کاهش طول عمر باطری پاوربانک می شود وقتی که پاوربانک در حال شارژ می باشد از آن استفاده نکنید. نکته ی مهم دیگری که باعث افزایش عمر باطری پاوربانک mi می شود این است که آن را به طور کامل شارژ نکنید و میزان شارژ پاوربانک را تا ۸۵ درصد شارژ کنید این دستورالعمل باعث افزایش عمر باطری پاوربانک می شود. احتمالاً برایتان اتفاق افتاده است که وقتی در حال فیلم دیدن و یا بازی کردن با گوشی هستید و گوشی شما در شارژ می باشد در مدت کوتاهی داغ می شود این مسئله درباره ی پاوربانک هم همین است و احتمال انفجار در زمان شارژ به شدت بالا می رود بنابراین به هیچ عنوان در طول زمان شارژ گوشی و پاوربانک از آنها استفاده نکنید این توضیحات نحوه نگهداری از پاوربانک می باشد که باید این نکات را رعایت کرد.

پاوربانک mi در ژورنال نوبشو

در مقالات بعد می پردازیم به موضوع راهنمای خرید انواع پاوربانک اپل و انکر و پاوربانکهای خورشیدی . با ما همراه باشید.

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید