لوازم آشپز خانه عروس را بر اساس بهترین ها انتخاب کنید

0
6503
لوازم آشپزخانه عروس در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید جهیزیه ( لوازم آشپزخانه )

بی شک مهم ترین بخش خرید های مربوط به عروسی بخش خرید لوازم آشپزخانه عروس است. خرید وسایلی که باید از همه جهات با هم همخوانی داشته باشند کمی سخت است به علاوه باید در ابتدا لیستی از تمامی لوازم مورد نیاز آشپزخانه را تهیه کرد تا بتوان بدون کم و کسر جهیزیه کامل و بی نقصی خریداری کنید. بهترین راه برای انتخاب و خرید درست و بهینه این است که در لیست لوازم به تفکیک وسایل ضروری بپردازید.

لوازم آشپزخانه عروس در ژورنال نوبشو

در این روش تنها لوازمی که حضور آن در آشپزخانه ضروری است را لیست برداری کنید. برای انجام این کار نیاز است با یک راهنمای خوب مشورت داشته باشید، پیشنهاد ما در این قسمت مراجعه به نوبشو ( موتور جستجوی کالا ) است تا بهترین انتخاب ها را پیش روی شما بگذارد.

http://www.nobesho.com

در زمان خرید لوازم آشپزخانه عروس باید به چه نکاتی دقت کرد؟

پیشرفت تکنولوژی در ساخت لوازم آشپزخانه مدرن و هوشمند سبب شده که امروزه خرید این بخش از جهیزیه عروس هزینه های زیادی به دنبال داشته باشد چرا که حتی کوچک ترین اقلام نیز دارای یک نمونه هوشمند و اتوماتیک هستند و معمولاً عروس خانم ها دوست دارند در ابتدای زندگی بهترین ها را داشته باشند پس برای بهترین بودن باید نکاتی را مورد توجه قرار دهند.

  • برند های مختلف

با ورود برندهای مختلف لوازم برقی و گاز سوز به دنیای آشپزخانه لازم است در خریدهای خود نهایت دقت را داشته باشید. خرید یک وسیله با کیفیت و قیمت بالاتر بهتر و مقرون به صرفه تر از خرید لوازمی ارزان اما بی کیفیت است که بعد از چند ماه باید تعویض شود.

  • رنگ لوازم آشپزخانه

یکی از نکاتی که در چند سال اخیر بیشتر مورد توجه خانم ها قرار گرفته، همخوانی رنگ تمامی لوازم آشپزخانه است به طوری که می خواهند همه وسایل را با هم ست کنند. برای انجام این کار نیازی به پرداخت هزینه های زیادی نیست تنها لازم است کمی بیشتر وقت بگذارید و از ترکیب های رنگی استفاده کنید. ترکیب دو یا سه رنگ در لوازم آشپزخانه تضاد جالبی به محیط می دهد و با این روش می توان به سادگی لوازم آشپزخانه عروس را خریداری کنید

  • دکوراسیون

انتخاب کابینت ها، لوازم برقی، ظروف غذا خوری، سرویس های قابلمه و…. از مواردی است که در تعیین دکوراسیون آشپزخانه نقش دارند. برای خرید تمامی لوازم آشپزخانه عروس ممکن است دچار کمی سر در گمی شوید و دلیل آن هم عدم تصمیم گیری در رابطه با شناخت برند های خاص است. کسب اطلاعات در رابطه با ویژگی ها و امکانات به کار رفته در هر یکی وسایل بی شک نقش پر رنگی در انتخاب شما دارد.

انتخاب بهتر با استفاده از فوت و فن های مخصوص:

برای اینکه بتوانید لوازم آشپز خانه عروس را به بهترین شکل ممکن خریداری کنید باید با فوت و فن های این قضیه آشنا باشید تا در کنار داشتن کیفیت های برتر، مقرون به صرفه تر خرید کنید.

لوازم آشپزخانه عروس در ژورنال نوبشو

از خرید دیگران استفاده کنید:

برای اینکه بتوانید بهترین لوازم آشپزخانه را داشته باشید تنها لازم است از تجربیات دیگران در خرید خود استفاده کنید. با توجه به تنوع مدل و برند لازم است

حق تقدم را رعایت کنی:

نکته مهم در زمان خرید لوازم آشپزخانه عروس این است که سعی کنید در ابتدا لوازم بزرگ و مهم برقی را خریداری کنید . سپس به دنبال خرید های فرعی بروید چرا که بی شک خرید یخچال مهمتر از خرید یک مایکروویو است به علاوه می توانید پس از خرید ظروف غذاخوری ، سرویس پلاستیک را زیر نظر داشته باشی. برای اینکه خریدی برنامه ریزی شده داشته باشید تنها لازم است در زمان لیست برداری از لوازم آشپزخانه اولویت بندی قائل شوید.

مطالب پیشنهادی
اساسی ترین کالاهای آرايشی بهداشتي عروس و داماد کدامند

یخچال و گاز را برحسب کیفیت بخرید نه ظاهر:

در زمان خرید این دو کالای مهم در آشپز خانه ابتدا می بایست میزان بودجه ای که اختصاص داده اید مشخص باشد تا بر حسب آن بتوان کالایی را با مشخصات زیر خریداری کرد.

یخچال:

اگر آشپزخانه شما کوچک است بی خیال ساید بای ساید شوید، کارایی بالای فریزر، شیشه نشکن و طبقات فلزی، عدم یخ زدگی و برفک، لاستیک ها محافظ ضد باکتری از حداقل امکاناتی است که یک یخچال خوب می بایست داشته باشد.

اجاق گاز:

در سال های اخیر گاز های صفحه ای در دکوراسیون ثابت آشپزخانه ها سبب شده ای محصول جایی در لیست لوازم آشپزخانه عروس نداشته باشد. اما در صورتی که نیاز به خرید باشد می بایست همچون یخجال حداقل امکانات را که شامل، جا به جایی آسان، داشتن سوپاپ اطمینان برای قطع شدت گاز و فر دار بودن برای جلوگیری از خرید مایکروفر به صورت جدا گانه، داشته باشد.

تمام لوازم برقی را نخرید:

عمر مفید لوازم برقی آشپزخانه هیچ گاه کمتر از ۱۰ سال نیست پس توجه داشته باشید که با نخریدن لوازم غیر ضروری می توانید لوازم ضرووی با کیفیت تر در آشپز خانه داشته باشید.

کورکورانه نخرید:

خرید لوازم آشپزخانه عروس باید برحسب نیاز انجام شود. متأسفانه در زمان خرید ممکن است به دلیل چشم و هم چشمی لوازمی خریداری شود که تا چندین سال نیاز به آن احساس نشود، توجه داشته باشید که بر حسب تجربیات افراد پس از گذشت زمان از خرید های کورکورانه و بی دلیل خود پشیمان شده اند.

تکنولوژی را به محیط آشپزخانه بیاورید:

استفاده از لوازم برقی تک کاره فقط باعث شلوغی بیش از حد آشپزخانه می شود. می توانید با داشتن یک وسیله برقی چهار کاره، علاوه بر ظاهر زیبا تری که به آشپزخانه می دهید از شلوغی و به هم ریختگی جلوگیری کنید. تعداد کمتر لوازم سبب میشود هیچ گاه در پیدا کردن وسیله ای دچار سر در گمی نشوید.

به سرویس قابلمه نگاه ویژه ای داشته باشید:

بخش اصلی خورد و خوراک ما ارتباط مستقیمی با قابلمه ها دارد، استفاده از کالای بی کیفیت سبب بروز امراض و بیماری می شود. به علاوه با توجه به میزان واکنش پذیری جنس قابلمه در زمان برخورد با حرارت و تاثیر مستقیم در مفید و مضر بودن نحوه غذا لازم است در زمان خرید قابلمه، قیمت گزینه ی آخر برای توجه کردن باشد چرا که جنس قابلمه به نحوی سلامتی شما را تضمین می کند.

لوازم آشپزخانه عروس در ژورنال نوبشو

حبوبات، ادویه ها را بهتر ببینید:

انتخاب ظرف هایی برای نگهداری انواع خوراکی ها یکی دیگر از موارد مهمی است که باید به آن توجه کنید و ظرفی را برای نگهداری حبوبات و ادویه انتخاب کنید به خوبی بیانگر محتویات آن باشد و هر بار برای پیدا کردن نمک مجبور به بازو بستن درب آن ها نشوید.

 

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید