تجربه برترین ها با خرید اینترنتی پاوربانک

0
3788
خرید اینترنتی پاوربانک در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید پاوربانک به صورت اینترنتی

همان گونه که می دانید استفاده از دیوایس های الکترونیکی همچون گوشی موبایل، تبلت، دوربین، لپ تاپ و … امروزه به یک امر غیر قابل انکار تبدیل شده است، تا جایی که ممکن است رابطه مستقیمی با کسب درآمد بسیاری از افراد داشته باشد. حال تصور کنید که برای کسب و کار خود مجبور به استفاده روزانه از گوشی همراهتان باشید، اما متوجه شوید که باتری تلفن شما خالی است. در صورتی که دسترسی به منابع برق نداشته باشید، این مشکل به ظاهر ساده می تواند ضربه مالی بزرگی را به شما وارد کند. در چنین حالتی وجود یک پاوربانک می تواند کمک شایانی به شما کند. امروزه به دلیل استقبال فراوان مردم از این ابزار، شرکت های تولیدی تنوع محصولات خود را افزایش داده تا بتوانند رضایت همه را جلب کنند. اما این تنوع می تواند بسیاری از خریداران را سردرگم کند و موجب انتخاب اشتباه گردد. در چنین حالتی بهترین راهکار خرید اینترنتی پاوربانک است که در وبسایت مورد نظر شما خریدار تمامی محصولات خود را معرفی و امکان مقایسه را برای کاربر فراهم می آورد.

خرید اینترنتی پاوربانک در ژورنال نوبشو

معرفی پاوربانک و کاربرد های آن:

در حقیقت می توان گفت که پاوربانک یک باتری اضافه و قابل حمل است که هنگام خالی شدن باتری دیوایس الکترونیکی مورد نظر می توان از آن برای شارژ مجدد دستگاه الکترونیکی استفاده کرد. بسیاری از افراد این ابزار را با نام شارژر همراه می شناسند.

امروزه کمپانی های تولید کننده دیوایس ها در تلاشند که با بهره گیری از فناوری های به روز دنیا، میزان شارژ دهی دستگاه های خود را به نسبت گذشته افزایش دهند. اما با این حال به دلیل کاربرد فراوان استفاده کنندگان از این دستگاه ها، همچون گذشته مشکل خالی شدن شارژ باتری یکی از معضلات همیشگی محسوب می شود. به همین منظور است که نیاز به خرید پاوربانک نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه بازار فروش خوبی دارد.

خرید اینترنتی پاوربانک در ژورنال نوبشو

چرا خرید اینترنتی پاوربانک بهتر از حضوری است:

به همان شکل که در خرید حضوری کالای مورد نیاز را پیش روی مشتری قرار می دهند در خرید اینترنتی پاوربانک نیز انواع مختلف پاوربانک ها را پیش روی شما قرار خواهند داد. اما با این حال می توان گفت تنوع محصولاتی که به صورت اینترنتی به فروش می رسند، بیشتر از نمونه حضوری آن است.

یکی دیگر از مهم ترین دلایلی که می تواند کاربر را ترغیب کند که خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهد، صرف نیروی بدنی و زمان است. در حقیقت برای خرید اینترنتی پاوربانک می توانید در هر زمان از شبانه روز و هر مکانی که حضور دارید تنها با استفاده از تلفن همراه، بدون فوت وقت خرید خود را انجام دهید.

یکی از امکاناتی که خرید اینترنتی پاوربانک می تواند برای مشتری فراهم بیاورد، امکان مقایسه محصول مورد نظر با نمونه های مشابه است. وبسایت هایی که چنین محصولاتی را به فروش می گذارند با قرار دادن اطلاعات کامل و مشاوره رایگان می توانند کمک شایانی را به خریدار کنند.

 ژورنال نوبشو

انواع مختلف پاوربانک:

کمپانی های سازنده پاوربانک، این محصول را در انواع متفاوتی به عرصه تولید رسانده اند اما با این حال می توان گفت که تقریباً عملکرد تمامی نمونه های آن مشابه است و تنها نیاز مشتری آن ها را از یکدیگر تفکیک می سازد.

در صورتی که قصد خرید اینترنتی پاوربانک را دارید بهتر است قبل از انتخاب با انواع نمونه های آن آشنا شوید. در حقیقت این محصول از نظر کاربرد و فناوری مورد استفاده در تولید، به چند بخش تقسیم می شودند:

  • پاوربانک مختص به گوشی همراه و تبلت:

میزان جریان و ولتاژ این دسته از ابزار بر اساس نوع استفاده آن مشخص شده است. در حقیقت سیستم طراحی آن به نحوی صورت گرفته که قادر به شارژ کردن تلفن همراه و تبلت در ظرفیت های مختلف خواهد بود. این پاوربانک نمی تواند گزینه مناسبی برای شارژ کردن دیوایس های قوی همچون لپ تاپ به حساب بیاید و در صورت استفاده، عملکرد آن مختل می شود.

مطالب پیشنهادی
خرید هندزفري نامرئي

ژورنال نوبشو

  • پاوربانک مختص به لپ تاپ:

در این نوع از پاوربانک ها، طراحی سیستم به نحوی انجام شده است که دستگاه بتواند جواب گوی باتری حجیم و ولتاژ بالای لپ تاپ باشد. بیشتر پاوربانک های موجود در بازار دارای ولتاژ ۵ ولت هستند، در صورتی که برای شارژ باتری لپ تاپ نیازمند خرید پاوربانک با ولتاژ ۱۶ تا ۲۰ ولت هستید. به همین منظور خرید اینترنتی پاوربانک می تواند امن ترین و معتبر ترین نوع خرید برای شما به حساب بیاید.

  • پاوربانک سولار:

در این نوع از پاوربانک، به جای استفاده از نیروی برق می توان از نیروی خورشید برای شارژ کردن آن استفاده کرد که در اصطلاح به آن پاوربانک خورشیدی نیز می گویند. در صورتی که بخش زیادی از زمان خود را در فضاهایی سپری می کنید که دسترسی به برق شهری ندارند، استفاده از پاوربانک سولار می تواند گزینه مناسبی برای شما به حساب بیاید.

پاوربانک خورشیدی در ژورنال نوبشو

  • پاوربانک هوشمند:

این نوع از پاوربانک ها را می توان برای تمامی دیوایس های الکترونیکی مورد استفاده قرار داد. در حقیقت پاوربانک هوشمند قادر است تا خروجی ولتاژ دستگاهی که به آن متصل می شود را مشخص کند و شدت جریان مناسب باتری مورد نظر را تامین نماید.

این سیستم تا اندازه قابل توجهی ایمن تر از نمونه های مشابه خود بوده اما به طبع از قیمت فروش بالاتری نیز برخوردار است.

منظور از ظرفیت واقعی و ظرفیت اسمی پاوربانک چیست:

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از خرید اینترنتی پاوربانک باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، ظرفیت دستگاه مورد نظر است. در حقیقت ظرفیت پاوربانک می تواند اولین و مهمترین مشخصه این محصول باشد که با استفاده از واحد میلی آمپر ساعت بیان خواهد شد. به بیان ساده ظرفیت پاوربانک می تواند به کاربر تعداد دفعات شارژ باتری دیوایس مورد نظر را نشان دهد.

چنانچه به کارتن پاوربانک مورد نظر خود دقت کنید می بینید که کمپانی سازنده ظرفیت مشخصی را بر روی جعبه درج کرده است که به آن ظرفیت اسمی پاوربانک می گویند. اما در صورتی که از این دستگاه استفاده کرده باشید، می بینید که بخشی از نیروی الکتریکی موجود در پاوربانک تبدیل به نیروهای دیگری همچون گرما خواهد شد.

ژورنال نوبشو

در حقیقت ظرفیت واقعی یک پاوربانک حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد کمتر از عدد درج شده بر روی کارتن آن است. پس در صورتی که ظرفیت گوشی همراه شما ۳۰۰۰ میلی آمپر باشد، با استفاده از پاوربانک ۳۰۰۰ میلی آمپری نمی توان گوشی موبایل را به صورت صد در صد شارژ کرد.

همان گونه که گفته شد در صورتی که قصد دارید از پاوربانک خود برای شارژ کردن گوشی موبایلتان استفاده کنید، در حقیقت نیاز شما با شخصی که قصد دارد گوشی و ساعت هوشمند خود را شارژ کند متفاوت است. قبل از این که نسبت به خرید اینترنتی پاوربانک مورد نظر خود اقدام نمایید باید دقیقا بدانید که پاوربانک شما وظیفه شارژ کردن چند دستگاه را بر عهده دارد و به پاوربانک با چه ظرفیتی احتیاج دارید.

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید