چه ویژگی هایی باعث بالا رفتن فروش رژ لب زیبا می شود

0
3978
فروش رژ لب زیبا در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

ویژگی ها و راهنمای خرید رژ لب 

رژ لب جلوه خاص و بی نظیر به آرایش و میکاپ شما می دهد به نحوی که برخی خانم ها تنها رژ لب را تکمیل کننده آرایش می دانند. البته در زمان خرید رژ لب ممکن است محصولی را انتخاب کرده اما پس از خرید و چند بار استفاده به این باور می رسند که می توانستند رنگ بهتری انتخاب کنند.                                                                                                                                                                    تنوع رنگ، کیفیت محصول، برند و کمپانی سازنده و عوامل دیگر از مهمترین عواملی هستند که در فروش رژ لب زیبا ایفای نقش می کنند. برای کسب اطلاعات در رابطه با نمونه های متنوع محصول و نکاتی که در زمان خرید یا فروش رژ لب زیبا باید به آن توجه کرد می توانید کلیک بر روی لینک زیر وارد دنیای هزار رنگ نوبشو شوید. http://www.nobesho.com

فروش رژ لب زیبا در ژورنال نوبشو

تنوع رنگی رژ لب

رژلب، محصولی فوق العاده که جذابیت خاصی به میکاپ شما خواهد داد، بدون شک شما هم با داشتن رنگ های متنوع از این محصول باز با دیدن رنگ هایی جذاب و خاص هوس خرید رژ لب می کنید، میزان فروش رژ لب زیبا با این دلیل کوچک بالا می رود، پس نیاز است ویترین لوازم آرایشی بهداشتی شما همیشه مملو از رژ لب های رنگارنگ و جذاب باشد.

در زمان فروش رژ لب چه توصیه هایی به خریداران دارید؟

برای بالا بردن میزان فروش رژ لب زیبا لازم است در وهله ای اول تمامی اطلاعات دقیق در رابطه با نوع رژ لب، کمپانی سازنده، مدت ماندگاری و… را در اختیار خانم ها قرار دهید. این کار علاوه بر بالا رفتن میزان فروش بلکه سبب جلب نظر مشتری و کسب مشتریان بیشتر خواهد شد. اگر قصد دارید راهنمای خوبی برای مشتریان رژ لب بایشید می توانید با بیان نکات زیر وظیفه خود را به درستی انجام دهید.

فروش رژ لب زیبا در ژورنال نوبشو

تناژ رنگی رژ لب :

یکی از نکاتی که سبب تعویض رژ لب ها پس از یک یا دو بار استفاده می شود عدم رضایت خانم ها از تناژ رنگی آن است. ممکن است در زمان خرید و در نگاه اول تناژ رنگی آن بسیار زیبا باشد اما پس از چند بار استفاده انتظار شما از رنگ آن برآورده نشود، این یکی از مهمترین نکاتی است که فروشندگان در زمان فروش رژ لب زیبا باید به آن دقت داشته باشند و با راهنمایی های لازم بهترین تناژ رنگی برای رژ لب را به مشتریان توصیه کنند. اما از چه روش هایی به منظور تشخیص تناژ رنگی مناسب برای رژ لب می توان به کار برد؟

ژورنال نوبشو

رگ های مچ بهترین راه برای شناسایی رنگ مورد نظر است. می توانید در زمانی فروش رژ لب زیبا از مشتریان بخواهید که رنگ رگ های مچ دست را به شما نشان دهند. آبی و بنفش، سبز، آبی و سبز این سه رنگ تعیین کننده تناژ مناسب برای رژ لب است.

مطالب پیشنهادی
آیا می دانید مهمترین فواید کرم آبرسان صورت کدام اند؟

۱)آبی بنفش:

این افراد پوست سرد دارند پس بهتر است رژ لب هایی با تناژ رنگی صورتی رزی، صورتی جیغ با تناژ آبی، سرخابی، اسطوخودوسی و صورتی با تناژ بنفش انتخاب کنند. البته این رنگ ها برای افراد با تناژ پوستی سرد هستند که این افراد در سه دسته قرار می گیرند. فروشندگان در زمان مواجهه شدن با این افراد برای فروش رژ لب زیبا لازم است به رنگ پوست آن ها دقت کنند.

  • روشن: به خانم هایی با پوست سرد و روشن رژ لب قرمز تمشکی با موکا را پیشنهاد بدهید.
  • متوسط: این افراد می توانند به توصیه شما رنگ هایی در طیف رنگی صورتی و قرمز کربنی را انتخاب کنند.
  • تیره: قرمز یاقوتی و شرابی پر رنگ ایده بسیار جالب برای رژ لب این افراد است.

ژورنال نوبشو

۲)سبز:

رگ های سبز مچ بیانگر گرمی تناژ رنگ پوست است این افراد می توانند از رنگ صورتی هلویی، صورتی با تناژ نارنجی، مرجانی، صورتی رنگ لب استفاده کنند این رنگ ها می تواند شادابی خاصی به پوست صورت بدهد. اما این رنگ ها در سه دسته و برای افرادی با رنگ پوست مختلف تقسیم می شوند.

  • روشن: خانم هایی که پوست روشن و گرم دارند می توانند به توصیه فروشندگان رژ لب های صورتی کم رنگ یا هلویی کمرنگ را انتخاب کنند.
  • متوسط: بیشترین گزینه های رژ لب برای این نوع از پوست ها در نظر گرفته شده است و فروشندگان می توانند با دست بازتر برای فروش رژ لب تبلیغ کنند. قرمز گیلاسی، و رزی، بنفش ارغوانی، مرجانی، مسی و برنزی تناژ رنگی است که می توان برای این دسته از خانم ها در نظر گرفت.
  • تیره: برای بالا بردن میزان فروش رژ لب زیبا، فروشندگان می توانند به خانم هایی که رنگ پوست گرم و تیره دارند تناژ مسی، برنزی، بنفش، کاراملی و شرابی را پیشنهاد دهند، این رنگ ها جلوه خاصی به صورت های گرم و تیره می دهد و به نحوی می توانند نقطه عطف میکاپ آن ها باشند.

فروش رژ لب زیبا در ژورنال نوبشو

۳)آبی و سبز:

خانم هایی که رگ مچ دست آن ها ترکیبی از رنگ سبز و آبی است جزو خانم هایی با پوست خنثی هستند این افراد برای انتخاب رژ لب می بایست در میان رنگ های پیشنهادی برای پوست های گرم سرد انتخاب هایی داشته باشند. افرادی که پوست خنثی دارند می توانند بر اساس تیره و روشنی پوست رژ لب مورد نظر را انتخاب نمایند.

خانم های با پوست خنثی و تیره بهتر است تناژ رژ لب انتخابی آن ها به سمت پوست های گرم برود این در حالی است که افرادی با پوست خنثی و روشن می توانند با انتخاب تناژ روژ لب دسته اول زیبایی شگفت انگیزی به میکاپ خود بدهند.

Originally posted on ۰۵/۰۶/۱۳۹۹ @ ۷:۱۰ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید