بهترین مدل لباسشویی بوش چه ویژگی هایی دارد؟

0
4285
🎁ماشین لباسشویی بوش BOSCH مدل WAW2849DE 😍 فروشگاه اینترنتی لوترا
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش :

در دنیای پیشرفته این روزها به ندرت می توان آشپزخانه هایی را پیدا کرد که لوازم خانگی قدیمی را در خود جای داده باشد. استفاده از تکنولوژی های برتر و امکانات پیشرفته در برند های مختلف سبب شده که تقاضای مشتریان برای خرید محصولاتی با کیفیت های برتر بالا رود. بهترین مدل لباسشویی بوش بر اساس تقاضای مشتریان از بازار دارای کیفیت های قابل توجهی می باشد. ماشین لباسشویی بوش برای این که بهترین باشد علاوه بر دیگر محصولات این کمپانی می بایست با سایر ماشین های لباسشویی ساخت برند ها و دیگر کمپانی ها نیز رقابت داشته باشد.

استفاده از ماشین لباسشویی در دنیای مدرن که وقت و زمان حکم طلا را دارد، می تواند باعث شود که زمان مفید بیشتری برای افراد باقی بماند تا بتوانند به سایر امورات شخصی خود برسند. کمپانی بوش با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و با توجه به فناوری های پیشرفته در صدد ساخت برترین محصول در زمینه ساخت ماشین لباسشویی برآمده است.

بهترین مدل لباسشویی بوش در ژورنال نوبشو

بهترین مدل لباسشویی بوش

بهترین مدل لباسشویی بوش را با کدام ویژگی ها می توان معرفی کرد؟

در سال های اخیر کمپانی بوش با به کارگیری فناوری های برتر و امکاناتی که در اختیار داشته است توانسته سهم زیادی را از فروش بازار لوازم خانگی به خود اختصاص دهد. کاهش میزان سرو صدای ایجاد شده در کنار عدم لرزش ماشین لباسشویی در حین کار می تواند یکی از مهم ترین مشخصه هایی باشد که بهترین مدل لباسشویی بوش را معرفی می کند.

  • فناوری Anti Vibration Design :

Anti Vibration Design فناوری برتری که در برخی مدل های لباسشویی بوش به کار گرفته شده و خواب راحتی را برای شما به دنبال دارد. در گذشته ماشین لباسشویی در زمان شستشو علاوه بر صدای زیادی که انتشار می دادند لرزش زیادی را در پی داشت، اما امروزه با طراحی های برتر این مشکلات تقریبا ریشه کن شده اند.

  • فناوری Speed perfect :

یکی از فاکتور های اصلی که بهترین مدل لباسشویی بوش را مشخص می کند کاهش میزان مصرف انرژی در مقابل بازدهی بالا است. برخی فناوری های به کار رفته در زمان ساخت لباسشویی سبب می شود که میزان مصرف انرژی تا حد زیادی کاهش یابد، Speed perfect یکی از تکنولوژی های مذکور می باشد که قادر است با انجام برخی تنظیمات زمان شستشوی لباس ها را تا ۶۵ درصد سرعت بخشد و در نتیجه لباس ها تقریبا با کاهش ۲۰ درصد انرژی به خوبی شستشو می یابند. در این حالت با توجه به تند شدن موتور لباسشویی این عملیات صورت می گیرد.

بهترین مدل لباسشویی بوش در ژورنال نوبشو

بهترین مدل لباسشویی بوش

میزان بازدهی بالا و صرفه جویی در بهترین مدل لباسشویی بوش بر اساس استاندارد های بین المللی توانسته نشان +A را به خود اختصاص دهد و کیفیت برتر این مدل از لباسشویی بوش در رضایت مشتریان دریافت کننده ی ۴.۵ ستاره روشن بوده است.

فناوری VarioDrum :

وجود لکه های چربی یا خون بر روی لباس های روشن یکی از معضلاتی است که در زمان شستن لباس ممکن است برای همه پیش آید. افزایش میزان حباب ها و قطرات آب که موفق به نفوذ در عمق لکه ها می شوند یکی دیگر از فناوری هایی است که می توان در بهترین مدل لباسشویی بوش  مشاهده کرد. VarioDrum قادر است تا بر اساس تنظیمات تعریف شده حجم آب را افزایش دهد که طی این عملیات لکه های روی الیاف به خوبی از بین می روند بدون آن که در دراز مدت آسیبی به بافت لباس بزند.

  • فناوری Active Water :

هوشمند بودن برخی لوازم خانگی بی شک موجب تعجب افراد می شود به عنوان مثال فناوری Active Water که در بهترین مدل لباس شویی بوش مورد استفاده قرار می گیرد به گونه ای می باشد که میزان آب مصرفی و مواد شوینده بر اساس حجم و وزن لباس مشخص می شود که اعمال چنین تنظیماتی می تواند نقش موثری در کاهش میزان آب و انرژی لباسشویی شود.

  • فناوری Allergy Plus :

ممکن است پس از شستشوی لباس و پوشیدن مجددآن احساس ناخوشایندی به شما دست بدهد. خشکی الیاف لباس و یا پرز دار شدن بافت پارچه یکی از دلایل بروز چنین اتفاقاتی است که فناوری Allergy Plus از آن جلوگیری می کند. حجم زیادی از حباب در دمای تثبیت شده مناسب به طور کامل خشکی را از الیاف پارچه می گیرد و در نهایت منجر به شستشو بهداشتی و رفع آلرژی ها می شود.

مطالب پیشنهادی
بررسی کامل امکانات لباسشویی بوش

فناوری Low Water Pressure :

یکی از مهم ترین عواملی که می تواند تفاوت برترین و بدترین را مشخص کند، کارایی و عملکرد خوب در زمان محدودیت است. بهترین مدل لباسشویی بوش از فناوری Low Water Pressure برخوردار است که می تواند عملیات شستشو لباس را با حداقل میزان آب انجام دهد. این فناوری برای مواقعی لازم و ضروری است که فشار آب در برخی ساعات شبانه روز کاهش می یابد و در نهایت ممکن است شستشو لباس با مشکل روبرو شود.

  • فناوری Reload Function

در زمان شستشو لباس ها ممکن است متوجه شوید چیزی را داخل جیب یکی از لباس ها جا گذاشته اید و مطمئنا پس از شستشو کامل باقیمانده آن دیگر به درد شما نمی خورد. وجود فناوری Reload Function در بهترین مدل لباسشویی بوش شرایطی را فراهم نموده که در اوایل عملیات شستشو لباس ها درب آن را باز کنید و میزان لباس ها را کاهش یا افزایش دهید، نگران نباشید آب به بیرون ریخته نمی شود چرا که واشر های ضخیم از بروز چنین اتفاقی جلوگیری می کند.

بهترین مدل لباسشویی بوش

Child Lock این امکان را به شما می دهد که پس از بارگذاری تمامی لباس ها و شروع به کار کردن ماشین لباسشویی تمامی سیستم تنظیمات آن را قفل کنید. به علاوه وجود نمایشگر LED طراحی شده قادر است تمامی امکانات و فناوری های قابل دسترس را در اختیار شما بگذارد تا بر اساس نیاز خود از بهترین مدل لباسشویی بوش نهایت استفاده را داشته باشید .

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید