بررسی کامل امکانات لباسشویی بوش

0
8318
لباسشویی بوش در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

بررسی کامل امکانات لباسشویی بوش

این روزها با شنیدن خبر خرابی لباسشویی هایتان هرگز ناراحت نشوید زیرا مدل های جدیدتر لباسشویی های بوش وارد بازار شده است که امکانات بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می دهد. شما می توانید پس از به پایان رسیدن عمر مفید ماشین لباسشویی های قدیمی، با خرید لباسشویی های نسل جدید از مزایای ارزشمند آن بهره مند شوید و برخلاف هزینه خرید ابتدایی که متحمل می شوید در هزینه های جانبی صرفه جویی نمایید. توضیحات بیشتر در سری مقالات راهنمای خرید ماشین لباسشویی به صورت کامل قید شده است.

لباسشویی بوش در ژورنال نوبشو

ماشین لباسشویی بوش چه امکاناتی را برای خریداران فراهم می آورد؟

امروزه به علت روی آوردن بانوان به کارهای خارج از منزل زمان حضور آن ها در خانه هایشان و رسیدگی به کار های خانه کاهش یافته است و دیگر همانند زن های قدیم توانایی انجام کارهای اضافی در منزل را ندارند به همین دلیل در هر خانه ای وجود یک دستگاه ماشین لباسشویی برای پاک کردن لکه های روی لباس الزامی است. با خرید یک دستگاه ماشین لباسشویی بوش نظافت خود همسر و فرزندانتان را تضمین نمایید.

چرا می گوییم ماشین لباسشویی بوش؟ دلیل آن برخورداری این برند ماشین لباسشویی از امکانات بیشمار می باشد.

برخی از امکانات که بهترین مدل لباسشویی بوش دارا می باشد:

  • محفظه دیگ ماشین لباسشویی:

طراحی دیگ ماشین لباسشویی های نسل جدید بوش به گونه ای صورت گرفته که علاوه بر اینکه به خوبی از بافت لباس محافظت می کند با ایجاد وزن نامتقارن در محفظه با کمک لباس ها نحوه انتقال آب به دیگ را به صورت بارش عظیم باران تنظیم می کند. این عملکرد صحیح کمک می کند لکه های روی لباس و ملحفه ها با سرعت بیشتری پاک شود و همچنین لباس ها با سرعت بیشتری خیس بخورند.

  • سیستم اختصاصی شستشوی لباس ورزشی:

برای طراحی و دوخت لباس های ورزشی از الیافی که برای ساخت آن ها از تکنولوژی میکروفیبر استفاده شده به کار برده می شود. این الیاف چنانچه در معرض شستشوی معمولی قرار بگیرند خیلی سریع بافت کسشانی خود را از دست داده و دیگر کیفیت سابق را ندارند به همین علت لازم است برای شستشوی آن ها با ماشین های لباسشویی از سیستم منحصر به فردی که به همین منظور طراحی شده است استفاده نمایند. ماشین های لباسشویی بوش از تمامی این قابلیت ها به صورت یکجا برخوردارند و می توانند نیاز ورزشکاران به شستشوی لباس راحت را فراهم نمایند.

  • سیستم Dark wash:

دلیل تعبیه این سیستم در ماشین های لباسشویی پیشگیری از آسیب دیدگی لباس های تیره در اثر استفاده از درجه گرمای آب نا مناسب و یا شوینده ها می باشد. با به کارگیری این سیستم شستشوی لباس تیره در ماشین لباسشویی بوش از رنگ پریدگی لباس ها و جا ماندن لکه جلوگیری به عمل می آید

  • تعیین زمان شستشوی البسه:

در لباسشویی های تولید شده جدید برخلاف انواع قدیمی که یک تایمر خاص برای شستشوی لباس در اختیار داشتند می توان پیش از شروع روشن کردن آن زمان فعالیت را از ۱ تا ۲۴ ساعت به صورت دلخواه تنظیم کنید. این امکان شرایطی فراهم می آورد تا صاحب خانه بتواند تایم فعالیت لباسشویی را با کار های روزمره خود تنظیم کند و پس از اتمام کارهایش لباس های تمیز و پاکیزه تحویل بگیرد. با این امکانات بسیار عالی دیگر کسی زمان های مفید خود را را بیهوده در انتظار اتمام فعالیت لباسشویی سپری نمی کند.

  • تعیین سیستم شستشو مطابق با درصد کثیفی:

Freshen up یکی دیگر از امکانات لباسشویی های بوش می باشد. این سیستم که زمان شستشوی ۲۰ دقیقه ای را سپری می کند مصرف انرژی را به حداقل می رساند. با به کار گیری این سیستم می توان لباس های بدون لکه که تنها از بوی نامطبوعی برخور دارند را کاملاً تمیز تحویل گرفت. اما برعکس این سیستم Per-wash از جمله امکاناتی است که قادر می باشد لکه های عمقی را پیش مرحله شروع شستشوی لباس با کمک تکنولوژی های در نظر گرفته شده به طور کلی پاک کند و سپس به فعالیت معمولی خود بپردازد.

  • صرف جویی در مصرف آب و شوینده ها:

در ماشین لباسشویی های کهنه شور قدیمی میزان مصرف شوینده ها قابل محاسبه نیست و همین موضوع باعث هدر رفت سالیانه ۱۱ لیتر مواد شوینده می شود. در خط تولید ماشین های لباسشویی بوش این نکته در نظر گرفته شده و با استفاده از تکنولوژی های جدید و در نظر گرفتن محفظه قابل اندازه گیری برای شوینده ها از هدر رفتن این حجم مواد شوینده ها جلوگیری می کنند. ماشین لباس شویی مربوطه از حجم مواد شوینده به اندازه ی ۲۰ بار شستشوی دیگر ذخیره سازی می کند با این کار هزینه های اضافی خریداران نیز کاهش می دهد.

  • صفحه نمایش:

لباسشویی بوش دارای صفحه نمایش دیجیتال بوده که یک ویژگی مدرن برای لباسشویی محسوب می شود. همین ویژگی باعث می شود اکثر خانوار هایی که تکنولوژی های جدید لوازم خانگی برایشان دارای اهمیت می باشد به سمت این مدل لباسشویی جذب شوند. در این صفحه نمایش دمای آب، دور موتور، تایم باقی مانده از شستشوی لباس و به طور کلی فرآیند فعالیت لباسشویی نمایش داده می شود.

  • سیستم mixed load:

این سیستم به منظور شستشوی روزانه لباس های پرکاربرد طراحی شده است و قابلیت شستشوی لباس های رنگی بدون انتقال رنگ را برای صاحب خانه فراهم می آورد. نام دیگری که می توان برای این سیستم در نظر گرفت شستشوی سریع می باشد. علت انتخاب این عنوان قابلیت شستشوی سریع لباس با کمک سیستم mixed load می باشد. با این عملکرد بسیار مفید لباسشویی دیگر نیازی به نگرانی در زمینه مصرف برق زیاد در اثر استفاده روزانه از لباسشویی را نداشته باشید.

  • قفل aqua stop:

در بسیاری از موارد مشاهده شده است به علت فشار آب شدید و یا کشیدگی بیش از حد لوله های جریان آب ماشین های لباسشویی از این مسیر دچار آسیب دیدگی می شوند. برای حل این مشکل در ماشین لباسشویی بوش سیستم قفل aqua stop در نظر گرفته شده است. در این سیستم امنیتی چنانچه از مسیری لوله آب دچار آسیب دیدگی شود که این خرابی به قدری باشد که آب از لوله نشت شود مسیر در سریع ترین زمان قفل شده و جریان آب سریعاً متوقف می شود.

بسیاری از افراد با پوشیدن لباس های نو و تازه دچار آلرژی های پوستی شدید می شوند به گونه ای که بر روی بدن آن ها کهیر هایی مشاهده می شود. اما در دیگر افراد ممکن است آلرژی به صورت جزئی مانند خارش نمایان شود. این سیستم با افزایش دمای آب و بالا بردن تایم آب کشی تمامی مواد آلرژی زا را از روی سطوح البسه پاک می کند و افراد می توانند بدون هیچگونه آسیب پوستی با خیال راحت لباس های خود را بر تن کنند.

  • سیستم شستشوی نرم:

این سیستم کمک می کند که شستشوی لباس ها به آرامی و با لطافت کامل صورت بگیرد و در این میان به علت آسیب رسیدن به تار و پود لباس ها، بافت اصلی خود را از دست ندهند.

مطالب پیشنهادی
آنچه لازم است برای خرید یک ماشین ظرفشویی رومیزی بدانید

لباسشویی بوش در ژورنال نوبشو

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید