تجربه ی برترین ها با ماشین ظرفشویی سامسونگ

0
3852
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید ماشین ظرفشویی سامسونگ :

سینک پر از ظرف های کثیف و چرب کابوس بزرگ بعد از هر میهمانی است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، گذراندن وقت پشت سینک های آشپزخانه به نوعی اتلاف وقت محسوب می شود. با مطالعه مقالات راهنمای خرید ماشین ظرفشویی می توانید ماشین ظرفشویی مطابق با سلیقه و کارایی خود را انتخاب نمایید تا با استفاده از آن زمان خود را مفید تر و در کنار خانواده بگذرانید. وجود ویژگی های برتر و کیفیت عالی در زمان ساخت ماشین ظرفشویی سامسونگ یکی از دلایل محکمی است که مشتریان را به خریداران قاطع تبدیل می کند.

ماشین ظرفشویی سامسونگ در ژورنال نوبشو

ماشین ظرفشویی سامسونگ

با توجه به مدل های مختلف، قیمت ماشین ظرفشویی براساس امکانات هریک ، متفاوت می باشد و افرادی که قصد خرید ماشین ظرفشویی رومیزی و یا غیر رومیزی را دارند می بایست اطلاعات لازم را در رابطه مدل مد نظر خود کسب کنند.

تمام نکاتی که درباره امکانات ماشین ظرفشویی سامسونگ باید بدانید:

بی شک اولین فاکتور مهم برای خرید ماشین ظرفشویی از نظر آقایان میزان مصرف انرژی می باشد. استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در ساخت ماشین ظرفشویی سامسونگ سبب شده که تا ۳۵ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی شود. لازم است بدانید که کاهش میزان مصرف انرژی مختص به یک ویژگی نیست و در تمامی تکنولوژی های بکار رفته در ساخت ماشین ظرفشویی سامسونگ این ویژگی دیده می شود.

ماشین ظرفشویی سامسونگ در ژورنال نوبشو

ماشین ظرفشویی سامسونگ

Auto Release Results

فناوری به کار رفته شده در ماشین ظرفشویی سامسونگ است که سبب می شود در زمان پایان چرخه شستشو درب های ماشین ظرفشویی به طور خودکار باز شوند. این کار سبب می شود که بخار ایجاد شده در محفظه داخلی آن تجمع نکند و با گردش هوای تازه از عرق کردن ظروف شسته شده جلوگیری می شود به علاوه از بروز لکه های آب بر روی ظروف جلوگیری می کند تا در نهایت ظروف پاکیزه و درخشانی نصیب شما شود.

فناوری Zone Booster Remove

گاهی به دلایل مختلف شستن ظرف ها به تعویق می افتد و یا ممکن است در زمان پختن غذا لکه هایی از چربی و ته مانده غذا به ظرف بچسبد که پاک کردن آن وقت بسیاری را به خود اختصاص می دهد. استفاده از فناوری Zone Booster Remove با استفاده از ۵ نازل که در سمت چپ ماشین ظرفشویی سامسونگ تعبیه شده است، فشار آب و مواد شوینده را تحت کنترل خود قرار می دهد. قدرت بالای پرتاب آب و مواد شوینده در ماشین ظرفشویی سامسونگ قادر است به سخت ترین لکه ها نیز نفوذ کند و در نتیجه تمامی چربی ها و پس مانده های غذایی را به خوبی پاک می کند.

میزان مصرف انرژی

میزان مصرف انرژی در ماشین ظرفشویی سامسونگ بر اساس استاندارد های جهانی تعیین شده است و با داشتن برجسب انرژی +A مجوز Energy Star را دریافت نموده است. فیلتر های عبوری سختگیرانه ای که مهر تایید را بر کیفیت محصولات دارنده آن میزند.

فناوری Linear Wash

استفاده از فناوری Linear Wash سبب شده تا نوار خطی اسپری در ماشین ظرفشویی سامسونگ پوشش داده شود که با استفاده از آن مواد شوینده و آب به تمامی گوشه و کنار ظرفشویی راه داشته باشد و در نهایت ظروفی با درخشندگی و پاکیزگی تحویل می دهد.

مطالب پیشنهادی
چرا باید ظرفشویی ال جی بخریم؟ امتیازات مهم ماشین ظرفشویی ای جی را بدانید

نمایشگر LED

وجود نمایشگر LED در ظرفشویی هوشمند سامسونگ این امکان را فراهم نموده که بتوان تمامی عملیات شستشو را تحت کنترل داشت. استفاده از تایمر در این نمایشگر منجر به تنظیمات مدت زمان شستشو شده است. در چنین حالتی شما می توانید براساس برنامه ریزی های خود زمان شستشو را تنظیم کنید و وقت بیشتری را برای استراحت و سرگرمی های خود در نظر بگیرید.

فناوری Half Land

شرایطی را فراهم می کند که شما بتوانید تنها نیمی از حجم محفظه را برای شستشو مورد استفاده قرار دهید. انعطاف پذیری قفسه ها پاسخگویی نیاز شما برای شستشوی حتی چند ظرف کوچک نیز هست و در این حالت با استفاده از فناوری مذکور می توانید توان مصرفی ماشین ظرف شویی سامسونگ را کم کنید که در نتیجه به صرف انرژی کمتری برای شستشو منجر می شود.

ماشین ظرفشویی سامسونگ در ژورنال نوبشو

ماشین ظرفشویی سامسونگ

داشتن قفسه های منعطف این شرایط را فراهم می کند که در یک دوره سشتشو تمامی ظروف را با اندازه های مختلف در ماشین ظرف شویی جای دهید به علاوه قابلیت تنظیم ارتفاع و گنجایش طبقه ها سبب شده که بتوان ظرف بیشتری را نسبت به حد انتظار در ماشین ظرف شویی سامسونگ جای داد.

استفاده از آب با دمای حرارتی بالا بی شک نقش مهمی در از بین بردن باکتری ها دارد. با فعال سازی گزینه Health در نمایشگر LED می توان میزان حرارت و دمای آب را تا ۷۰ درجه سانتی گراد افزایش داد. این کار علاوه بر پاکیزگی ظروف قادر است با نفوذ به عمق چربی ها تمامی باکتری ها را از سطح ظروف پاک کند . افزایش دمای آب منجر به ایجاد بخار در محفظه شستشو می شود که به عنوان یک بخار خشک محسوب می شود و این پاکیزگی بیشتری را در پی دارد.

مدت زمان شستشوی یک دوره کامل ظروف بر اساس تنظیمات نرمال تقریبا ۶۰ دقیقه می باشد. شما با انتخاب گزینه Express Wash می توانید این مدر زمان را به همراه تایمی که صرف خشک شدن ظروف می شود به ۶۰ دقیقه برسانید که علاوه بر صرفه جویی در زمان می توانید مصرف انرژی را کاهش دهید.

آرامش،پاکیزگی و طراوت را تجربه کنید:

وجود ماشین ظرفشویی سامسونگ در ابعاد و وزن مختلف این امکان را فراهم ساخته که بتوانید در آشپزخانه هایی با اندازه های کوچک نیز از آن ها استفاده کنید. ظاهر شیک و جذاب ماشین ظرف شویی با توجه به تنوع مدل و ترکیب رنگ های مختلف با تمامی وسایل آشپزخانه همخوانی پیدا می کند. با توجه به فناوری Eco Silence میزان صدا ماشین ظرف شویی را به صفر می رساند و شما برای اطمینان از روشن بودن ظرفشویی باید به چراغ هشدار دهنده آن دقت کنید.

توجه به تمامی امکانات عنوان شده در کنار ظاهر شیک و مدرن ماشین ظرفشویی سامسونگ تردید شما را برای خرید این محصول با کیفیت از بین می برد.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید