ویژگی های اساسی که یک فروشگاه اینترنتی موبایل باید داشته باشد

0
5419
فروشگاه اینترنتی موبایل در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

فروشگاه اینترنتی موبایل

همانطور که می دانید فروشگاه های اینترنتی موبایل در سرتاسر کشور ما وجود دارد فروشندگان لوازم اینترنتی باید شرایطی محیا کنند که مشتریان به راحتی بتوانند بهترین انتخاب خود را داشته باشند فروشندگان محصولات اینترنتی باید اجناس خود را دسته بندی کرده تا خریدار به راحتی بتواند محصول مورد نظر خود را پیدا کند و در هر زمانی بتوانند مطالب مربوط به موبایل را مشاهده نمایند برای این کار باید قالب سایت فروشگاه اینترنتی موبایل را به صورت ریسپانسیو طراحی کرد. برای دریافت توضیحات بیشتر با ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید موبایل همراه باشید.

ریسپانسیو چیست؟

طراحی ریسپانسیو، نوعی تکنولوژی در طراحی سایت می باشد که صفحات وب بر روی انواع سیستم ها از جمله موبایل به خوبی نمایش داده می شود و عملکرد محتوا در تمام دستگاه ها طبق همان دستگاه بوده امروزه طراحی سایت ریسپانسیو بسیار اهمیت دارد چرا که بیشتر مردم با استفاده از تلفن همراه وارد سایت های مختلف می شوند.

فروشگاه اینترنتی موبایل در ژورنال نوبشو

فروشگاه اینترنتی موبایل

مهمترین ویژگی که فروشگاه اینترنتی موبایل باید داشته و باعث جلب مشتری شود ارسال کالا به صورت رایگان برای مشتری است اما نوع دیگری که امتیاز فروشگاه های اینترنتی موبایل را بالا می برد مشخص کردن هزینه ارسال کالا است که قبل از خرید باید تعیین گردد یعنی مشتری قبل از اینکه از فروشگاه سفارش خود را انجام دهد هزینه حمل و نقل محصول خود را بداند و بر این اساس خرید خود را ثبت کند. در بعضی از فروشگاه های اینترنتی موبایل پیش آمده است که خریدار محصول مورد نظر خود را سفارش داده اما وقتی که هزینه ارسال کالا را دیده از خرید منصرف شده بنابراین فروشگاه های اینترنتی موبایل باید همه هزینه ها را کاملاً شفاف در اختیار مشتری قرار دهند تا مشکلی پیش نیاید.

فروشگاه اینترنتی موبایل در ژورنال نوبشو

در بعضی از فروشگاه های اینترنتی موبایل ایجاد برقراری چت زنده با فروشنده سایت وجود ندارد اگر این امکان وجود نداشته باشد اصلی ترین روشی که می تواند جایگزین چت زنده شود توضیح جامع و کامل محصولات می باشد و باید طوری باشد که جای هیچ سوالی باقی نماند البته محصولات سایت را باید صادقانه توصیف کرد. نکته ی دیگر که باعث جلب مشتری می شود این است که فروشگاه های اینترنتی موبایل امکان مقایسه کالاهای مشابه را در سایت خود قرار دهند موضوعاتی از قبیل: وزن کالا، ابعاد و تاریخ انقضای کالا به صورت دقیق در سایت عنوان شود.

یکی از روش های مفید برای جلب مشتری فروشگاه های اینترنتی موبایل گذاشتن عکس محصول در زوایای مختلف می باشد که با توجه به اینکه خریدار امکان حضور فیزیکی در فروشگاه را ندارد یک راهکار بسیار موثر تلقی می شود تصاویری که توسط فروشگاه های اینترنتی موبایل در سایت قرار داده می شود باید با کیفیت باشد یکی دیگر از روش های موثر گذاشتن کلیپ های کوتاه و کم حجم مربوط به محصول در سایت است.

جلب مشتری در ژورنال نوبشو

فروشگاه اینترنتی موبایل

از موضوعات دیگر فروشگاه های اینترنتی موبایل می توان به نحوه پراخت هزینه محصول اشاره کرد از مزایای خرید اینترنتی امکان پرداخت به صورت آنلاین توسط مشتری می باشد اما بعضی از مشتریان نمی توانند اطمینان کنند و مایل هستند پس از تحویل محصول و تست کردن آن هزینه را پرداخت کنند البته که باید فروشندگان به نظر مشتریان احترام بگذارند.

بزرگترین مشکل فروشگاه های سنتی کمبود فضای لازم برای محصولات می باشد که با وجود فروشگاه های اینترنتی این مشکل مهم حل شده فروشندگان اینترنتی موبایل می توانند سبد محصولات خود را متنوع همراه با توضیحات کامل در سایت معرض دید مشتریان قرار دهند. فروشگاه های سنتی محدودیت زمانی دارند و در زمان معین تعطیل می شوند اما فروشگاه های اینترنتی محدودیت زمانی نداشته و در هر زمان پاسخگوی نیاز مشتری هستند. از جمله مزایای دیگر فروشگاه های اینترنتی موبایل می توان به: مقایسه کردن قیمت ها و مشخصات کالا در کمترین زمان، تحویل گرفتن کالای مورد نظر درب منزل، بیمه بودن محصول، عدم گذراندن وقت خود در ترافیک و جلوگیری از آلودگی هوا اشاره کرد.

مطالب پیشنهادی
بررسی تخصصی آیفون Xr / قسمت دوم

فروشگاه اینترنتی موبایل در ژورنال نوبشو

فروشگاه های اینترنتی

در حقیقت یک تجارت الکترونیک است که به مشتری این امکان را می دهد کالا و محصول مورد نظر خود را از فروشنده سایت بخواهد و می تواند در بستر فضای مجازی محصول را به صورت اینترنتی انتخاب کند در این زمینه فروشگاه های اینترنتی موبایل دستاورد های قابل قبولی داشته و دارند.

ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی

خوب این است که در کالاهایش تنوع داشته و این تنوع فقط مختص به یک دوره ی زمانی نباشد اگر فروشگاه اینترنتی محصولات مختلفی دارند حتماً باید آنها را دسته بندی کنند تا مشتری به راحتی محصول مورد نظر خود را پیدا کند. فروشگاه های اینترنتی باید اطلاعات درست به مشتری داده و این امر را در اولویت های کاریشان قرار دهند تا مشتری با توجه به اطلاعاتی که فروشنده در اختیارش گذاشته بهترین خرید ممکن را انجام دهد. یکی از مسأله های مهم در فروشگاه موبایل اینترنتی امنیت سایت می باشد و فروشگاه ها باید امنیت اطلاعات مشتری را تضمین کرده و به مشتریان اطمینان خرید بدون هیچ گونه مشکلی را بدهند و همچنین شرایط پرداخت آسان را فراهم کرده تا هر کسی با هر میزان تحصیلاتی که دارد بتواند به راحتی خرید خود را انجام دهد و برای راحتی بیشتر مشتریان نمونه پرداخت را در قالب عکس به معرض دید گذاشته تا مشتریان به راحتی هر چه تمام تر عملیات پرداخت را انجام دهند.

تنوع کالا در ژورنال نوبشو

فروشگاه اینترنتی موبایل

تبلیغات فروشگاه اینترنتی

از مهمترین اصل برای موفقیت یک فروشگاه اینترنتی در جذب مشتری می باشد و باید در سایت های مختلف تبلیغ کرد تا کاربران به فروشگاه اینترنتی شما جذب شوند و بعد از این پروسه کاربران را مجاب به خرید کرد و با توجه به امکاناتی که در اختیار مشتری قرار می دهید به یک مشتری ثابت تبدیل شود.

از شیوه هایی که مشتری مجاب به خرید می شود کلمه «تخفیف» می باشد همین حرکت باعث می شود که مشتری یک خاطره خوب از خرید اینترنتی داشته و به مشتری دائمی تبدیل شود آموختن ان نوع تکنیک ها تا حد زیادی به موفقیت در فروشگاه های اینترنتی منجر می شود.

با وجود اینکه فروشگاه اینترنتی دارای سایت می باشند اما فعالیت در شبکه های مجازی می تواند بسیار کارآمد تر باشد فعالیت در شبکه های اجتماعی اهمیت زیادی در کسب و کار دارد.

تخفیف در ژورنال نوبشو

چرا فروش اینترنتی؟

فروش اینترنتی شامل خرید از کارت بانکی عضو شتاب است این نوع خرید باعث صرفه جویی در زمان می شود فروش های اینترنتی منجر می شود که کالاهای مختلفی را در مدت زمان کوتاهی بررسی کرد و بهترین خرید را انجام داد خرید اینترنتی کار دشواری نیست اما نباید به هر سایتی اعتماد کرد برای خرید اینترنتی باید از سایت شناخته شده با ساختار امنیتی مناسب استفاده کرد در فروشگاه های اینترنتی تلاش می شود محصولات برند فروخته شود.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید