آشنایی با انواع ست سرویس بهداشتی جدید

0
6566
ست سرویس بهداشتی جدید در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

اهمیت ست سرویس بهداشتی جدید

سرویس های بهداشتی جزو قسمت های مهم منازل هستند و طراحی داخلی آن ها نقش بسیار مهمی در جذابیت خانه دارد، برای اینکه بتوانید یک سرویس بهداشتی زیبا و جدید ایجاد نمایید نیاز به ست سرویس بهداشتی دارید که دارای انواع گوناگونی است و با تهیه آن احتیاجی به خرید لوازم دیگر ندارید، ست سرویس بهداشتی طبق نیاز شما متنوع است و از بخش‌های گوناگونی تشکیل شده که به کارگیری از آن طبق علاقه تان متفاوت می باشد، کوچکترین ست سرویس بهداشتی جدید شامل ۴ وسیله است ولی نوع بزرگتر آن شامل ۹ وسیله است که اغلب افراد از آن ها استفاده می ‌کنند تا تمامی وسایل سرویس بهداشتی با یکدیگر همخوانی داشته باشند. با ما تا انتهای این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید سرویس دستشویی همراه باشید.

خرید ست سرویس بهداشتی جدید و کلاسیک اهمیت خیلی زیادی در زیبایی دارد، اگر سرویس شما ابعاد کمی دارد می توانید ست های کوچکتر را تهیه نمایید.

ست سرویس بهداشتی جدید در ژورنال نوبشو

نکات لازم موقع خرید ست سرویس بهداشتی

طراحی سرویس بهداشتی مثل دیگر قسمت‌های منزل نقش زیادی در دکوراسیون دارد، در صورتی که قصد دارید ست سرویس بهداشتی جدید را تهیه نمایید باید به رنگ و مدل های آن توجه نمایید که با رنگ کاشی ها و سرامیک قسمت مورد نظر همخوانی داشته باشد.

این ست ها از لحاظ طراحی به صورت چند ضلعی یا ساده ساخته می شوند، طبق سلیقه خود می توانید نوع آن را انتخاب نمایید یکی از نکاتی که موقع خرید ست سرویس بهداشتی باید مورد توجه قرار دهید این است که اجزای ست را مشاهده نمایید تا کل وسایل های مورد نیاز در آن وجود داشته باشد، در اغلب ست ها برخی از وسایل ضروری وجود ندارد به عنوان مثال جا دستمالی در اقلام آن دیده نمی‌شود.

یکی دیگر از نکاتی که موقع خرید ست سرویس اهمیت زیادی دارد کیفیت محصولات است طوری که به راحتی بتوان آن ها را شستشو داد و در برابر رطوبت تغییر رنگ ندهند، وسایل سرویس بهداشتی مدام در معرض آلودگی قرار دارند به همین دلیل تمیز کردن راحت آن ها اهمیت زیادی دارد.

وزن ست سرویس و سایز آن طبق فضای مورد نظر باید تهیه شود، در صورتی که سرویس بهداشتی متراژ کمی داشته باشد و از وسایل بزرگ در آن استفاده کنید ممکن است با کمبود جا مواجه شوید و وسایل بهداشتی به خوبی خود را نشان ندهند، اما اگر از وسایل کوچک تر در این نوع فضا استفاده کنید علاوه بر اینکه باعث زیبا شدن محیط می شود بلکه جای کمتری را در بر می‌گیرد، البته برخی از وسایل آن باید اندازه بزرگتری داشته باشند به عنوان مثال اگر جا مسواکی اندازه بیشتری داشته باشد می توانید شانه و مسواک های زیادی را در آن قرار بدهید.

ست سرویس بهداشتی جدید در ژورنال نوبشو

اکسسوری های سرویس بهداشتی

خرید وسایل تزیینی برای سرویس‌های بهداشتی مدتی است که جزء کارهای مهم محسوب شده است و برای تزیین فضای این بخش از منزل لازم می باشد، اکنون برای افرادی که قصد دارند سرویس بهداشتی زیبا و مدرنی داشته باشند اکسسوری های متنوعی طراحی شده است.

مطالب پیشنهادی
مدل پرده باید واجد چه شرایطی باشد؟ آیا تمامی مدل ها را می شناسید؟

طراحان جهان برای ایجاد و طراحی محیط جذاب و چشمگیری در درون سرویس بهداشتی زمان و هزینه زیادی را صرف نموده اند چرا که عقیده دارند این قسمت مانند سایر قسمت های منزل مهم می باشد.

  • نحوه تزیین سرویس بهداشتی

برای زیبا کردن سرویس بهداشتی راه های زیادی وجود دارد از جمله آن ها به شرح زیر می باشد،

  • تهیه ست سرویس بهداشتی از نوع ۴، ۶ یا ۹ پارچه
  • تهیه‌ شلف های دیواری
  • تهیه آینه های یک تیکه
  • جا دستمالی و جابرسی
  • اقلام ست سرویس بهداشتی

اگر می خواهید وسایل لازم و ضروری سرویس با یکدیگر همخوانی داشته باشند باید ست سرویس ۵ پارچه را تهیه نمایید، اقلام این ست شامل:

  • جامسواکی
  • جا مایع
  • جا صابونی
  • برس توالت
  • سطل آشغال
  • جنس ست سرویس بهداشتی

متداول ترین جنس ست سرویس که امروزه طرفدار زیادی دارد سرامیکی است ولی این نوع جنس قابلیت شکنندگی دارد، اگر جنس پلی رزین را تهیه نمایید غیر قابل شکنندگی می باشد.

نوعی دیگر از متریال ست سرویس پلاستیکی است و به صورت طرح های گوناگونی ساخته می شود.

عوامل مؤثر بر قیمت ست سرویس بهداشتی

قیمت مشخصی برای ست سرویس وجود ندارد زیرا این محصول تحت تأثیر عوامل گوناگونی قرار دارد از جمله آن ها به صورت ذیل درج شده است:

  • کیفیت محصول در صورتیکه از نوع آنتی باکتریال باشد قیمت آن به مراتب افزایش پیدا می‌کند.
  • رنگ، طرح و مدل محصول
  • استحکام وسایل در مقابل مواد شوینده

اگر جنس پلی رزین را تهیه نمایید کل مشخصات فوق در آن موجود می باشد که طبق ویژگی‌های این نوع از ست های بهداشتی مدل و رنگ های آن در تنوع زیادی عرضه می ‌شوند اما از لحاظ قیمت در مقایسه با سایر جنس ها گران تر است.

ارزان ترین ست سرویس بهداشتی

در صورتی که در پی ارزان ترین ست سرویس هستید بهتر است نوع پلاستیکی را تهیه نمایید همچنین نوع چهار پارچه انتخاب خوبی می باشد، اقلام این ست شامل، جا مایع، جا مسواکی، جا صابونی و لیوان می باشد.

برخی از وسایل تزیینی که میتوانید آن ها را روی دیوار نصب کنید شامل:

  • جا صابونی
  • جا مسواکی
  • پایه زیر آینه
  • جا مایع
  • جا دستمالی و جا برس می باشد.

البته موقع خرید این وسایل باید آن ها را به صورت دیواری تهیه نمایید، اغلب ست های سرویس بهداشتی اکسسوری های رومیزی دارند.

هر چه کیفیت و تعداد اقلام ست سرویس بالا برود قیمت آن افزایش پیدا می‌کند ولی در کل شما به راحتی می‌توانید با قیمت مناسبی اکسسوری های سرویس بهداشتی را تهیه نمایید همچنین با چندین وسیله ای که شبیه همدیگر هستند محیط زیبایی را به وجود آورید.

برای خرید ست سرویس بهداشتی جدید میتوانید به سایت نوبشو، بزرگترین موتور جستجوی کالا به نشانی www.Nobesho.com مراجعه نمائید.

 

Originally posted on ۰۹/۲۲/۱۳۹۹ @ ۸:۵۶ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید