چگونه یک تور ترکیه ارزان قیمت انتخاب کنیم؟

0
4177
راهنمای خرید تور ترکیه در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید تور ترکیه:

کشور ترکیه یکی از کشورهایی است که در دارای مراکز گردشگری، تاریخی و سواحلی بسیار زیبایی است که می تواند برای افرادی که در پی یک مقصد خارجی برای گردشگری و مسافرت هستند انتخاب مناسبی باشد، یکی دیگر از دلایل انتخاب تور ترکیه برای مسافرت توسط ایرانیان عدم نیاز به دریافت ویزا برای آن کشور است. قیمت تور ترکیه به عوامل مختلفی بستگی دارد که از آن جمله می توان به مواردی مانند رزرو هتل مناسب، بلیط هواپیما (رفت و برگشت) و نوع خدماتی که در طی سفر توسط این تور ارائه می شود اشاره کرد البته در این میان در خصوص خدمات ارائه شده توسط تور مسافرتی ترکیه می توان به مواردی مانند راهنمای خرید تور ترکیه، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان با تسلط کامل به زبان انگلیسی، ارائه سیمکارت و گشت شهری رایگان را نام برد.

چگونه یک تور ترکیه ارزان قیمت انتخاب کنیم؟

همانگونه که گفتیم قیمت تور ترکیه به عوامل مختلفی بستگی دارد و یکی از مهمترین این عوامل می تواند انتخاب شهری از ترکیه باشد که می خواهید به آنجا سفر کنید اگر شما نیز به دنبال یک تور ترکیه با قیمت ارزان هستید بهتر است شهری را انتخاب نمایید که با کشور ایران فاصله کمتری داشته باشد زیرا مسافت یکی از عوامل تأثیرگذار در قیمت تور ترکیه است. همچنین می توانید با بررسی خدماتی که تورها ارائه می دهد و توجه به جزئیات پکیج ها، هزینه ای که برای این سفر در نظر دارید را مدیریت نمایید، برای کاهش هزینه سفر می توانید یک ایرلاین داخلی را انتخاب نمایید.

یک روش دیگر برای کاهش هزینه و انتخاب تور ارزان ترکیه استفاده از تور لحظه آخر است که دارای قیمت کمتری است، گاهی ممکن است برخی از آژانس های تورهای مسافرتی به دلایل گوناگونی تخفیف های ویژه ای را به مشتریان خود عرضه کنند، به عنوان مثال در فصلی خاص قیمت ها را کاهش داده و شرایط خرید تور را راحت تر می کنند دلیل این امر ممکن است پر نشدن ظرفیت های مورد نیاز پروازهای چارتر باشد و یا هر مورد دیگری… در هر صورت اگر به دنبال تهیه تور ارزان ترکیه هستید مدام وبسایت های آژانش های توریسم را جستجو و چک کنید تا شما نیز بتوانید تور ترکیه با قیمت ارزان را تهیه نمایید.

راهنمای خرید تور ترکیه در ژورنال نوبشو

راهنمای خرید تور ترکیه

چگونه می توانیم در هزینه های تور ترکیه صرفه جویی کنیم؟

اگر شما نیز تمایل دارید سفری با کمترین هزینه ممکن و به صرفه را به یکی از شهرهای ترکیه که دوست دارید داشته باشید می توانید به جای این که در فصل تابستان از تورهای مسافرتی این کشور استفاده نماید در فصل زمستان با تور به این کشور سفر کنید، از آن جا که در فصل تابستان گردشگران زیادی ممکن است به این کشور مسافرت کنند لذا به توجه به بالا رفتن میزان عرضه و تقاضا قیمت تورهای مسافرتی نیز افزایش پیدا می کند ولیکن در فصل زمستان تور ترکیه ارزانتر و به صرفه تر می باشد و گزینه مناسبی برای افرادی است که در پی خرید یک تور ارزان ترکیه هستند همچنین در فصل زمستان هتل را نیز می توانید با قیمت بسیار کمتری رزرو کنید لذا از این رو هزینه اقامت نیز کاهش چشمگیری خواهد داشت.

مطالب پیشنهادی
قیمت تور مسافرتی ترکیه در فصول گوناگون

در ادامه چند روش مفید و کارساز برای کاهش هزینه ها در طی سفر به ترکیه را مورد بررسی قرار می دهیم:

راهنمای خرید تور ترکیه در ژورنال نوبشو

راهنمای خرید تور ترکیه

  • اقامت در مهمان خانه های ترکیه

در زمان سفر به تراکیه نیاز نیست که حتماً هتل های این کشور را برای محل اقامت خود انتخاب نمایید برای این که بتوانید هزینه های سفر به این کشور را به خوبی کنترل کنید و اقامت کم هزینه ای داشته باشید اقامت در مهمان خانه ها می تواند انتخاب مناسب و به صرفه ای باشد.

  • برای حمل و نقل های عمومی در ترکیه، کارت های حمل و نقل شهری را که به آن جا سفر کرده اید را خریداری کنید.

برای اینکه در سطح شهر بتوانید به راحتی گشت و گذار داشته باشید و اماکن دیدنی آن را بازدید کنید بهتر است کارت های حمل و نقل آن شهر را خریداری نمایید این کارت را می توانید در هر زمان با کمترین هزینه ممکن در ورودی ایستگاه های مترو و یا فرودگاه شارژ کنید و از این طریق به هر کدام از قسمت های شهر که میل دارید بروید.

  • غذای خود را در رستوراهای ارزان خریداری کنید

سفر کردن با هزینه های کنترل شده و مقرون صرفه هرگز به این معنا نیست که غذایی که دارای کیفیت نیست را میل کنید در طول سفر با تور ترکیه رستوران های مختلفی با قیمت های مناسب را می توانید ببیند، پیدا کردن این رستوران ها کار چندان مشکلی نیست.

  • از تفریح گاه های رایگان استانبول دیدن کنید

در این کشور جشن ها و مکان های تفریحی رایگانی برگزار می شود که می توانید بدون این این که هزینه ای پرداخت نمایید در این مکان های تفریحی و جشن حضور پیدا کنید و لحظات خوشی را بگذرانید. همچنین در برخی از روزهای هفته بازدید از موزه ها و برخی مکان های تاریخی رایگان است می توانید برای بازدید از این مکان ها در روزهایی که مجانی است از آن جا دیدن نمایید.

  • به جای استفاده از تاکسی از دلموش استفاده کنید

در کشور ترکیه دلموش ها وسایل نقلیه زرد رنگ و یا آبی رنگی هستند که از اتوبوس کوچکتر می باشند و می توانید با استفاده از آن ها با کمترین هزینه ممکن از یک سمت شهر به سمت دیگر شهر بروید.

 

 

Originally posted on ۰۶/۲۶/۱۳۹۹ @ ۵:۰۴ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید