بهترین سفر را با تور ترکیه تجربه کنید

0
3203
تور ترکیه در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید تور ترکیه

ترکیه قطعاً لذت بخش ترین و هیجان انگیزترین تجربه در زندگی هر شخص میتواند باشد. این کشور رشد بسیاری در جذب گردشگر، در شهرهای استانبول و آنتالیا تا به امروز داشته است. با سفر کردن همراه می توانیم بیشتر با فرهنگ، آداب و رسوم، تاریخ و غیره این کشور آشنا شویم. سفر به ترکیه بسیاری را مجذوب خودش کرده که گردشگران می توانند با مکان های دیدنی، غذا ها، مرکز خرید های متنوع و جاذبه های گردشگری بیشتری آشنا شوند. ترکیه دارای بیش از ده شهر دیدنی و گردشگری و سواحل بی نظیری است، امروزه موفق به جذب تعداد بی شماری گردشگر شده که اگر با تور به این کشور سفر کنید مسلماً زیب ترین آنها را می توانید نظاره گر باشید.

آنکارا پایتخت مدرن این کشور و استانبول بزرگترین شهر و سواحل زیبای آنتالیا را می توانیم نام ببریم.

اگر بخواهیم به یکی دیگر از مزایای سفر به ترکیه اشاره کنیم می توانیم این موضوع را مد نظر داشته باشیم که ایرانی ها برای سفر به این کشور احتیاج به ویزا ندارند، نسبت به سایر کشورهای اطراف ایران از امنیت بالاتری برخوردار است، خلق و خوی آنها بسیار شبیه مردم ایران است، فاصله زیادی با ایران ندارد و در آخر به آب و هوای چهار فصل این کشور نیز میتوانیم اشاره کنیم.

بهترین رزرو و راهنمای خرید تور ترکیه

قیمت تور ترکیه به عوامل مختلفی از جمله هتل مناسب، وعده های غذایی، سفر به شهر های دیگر در این کشور، بیمه مسافرتی، به همراه داشتن مترجم در این سفر و غیره بستگی دارد که میتواند قیمت را افزایش یا کاهش دهد.

اگر بتوانید با مدیریت هزینه هایتان را کنترل کنید میتوانید سفری آسوده و ارزان را تجربه کنید.

خرید آسان و بی دردسر با تور ترکیه

باید بگویم برای استفاده از حراج تور ترکیه میتوانید دی ماه یا بهمن ماه را برای سفر انتخاب کنید و همچنین اوایل تابستان بهترین زمان برای خرید از حراج های ترکیه است اما لازم به ذکر است که در نباید انتظار داشته باشید تور ارزان در این بازه زمانی وجود داشته باشد.

برندهای مختلفی در ایام های به خصوص مانند ایام نوروز، کریسمس یا ولنتاین تخفیف های ویژه ایی را لحاظ می کنند که اگر با تور ترکیه همراه باشید می توانید راحت تر به این حراج ها یا تخفیف ها دسترسی پیدا کنید.

بهترین زمان برای همراه شدن با تور ترکیه از لحاظ آب هوایی

ترکیه از نظر آب و هوایی به ایران شباهت بسیاری دارد می توان گفت دقیقاً همانند ایران چهار فصل است و مناظر دیدنی این کشور به خصوص در فصل های پاییز و بهار قطعاً میتواند هر گردشگری را مجذوب خودش کند.

در غرب ترکیه معمولاً می توان تابستان های گرم و زمستان های سرد را تجربه کرد.

برای انتخاب سفری خوب و دلنشین باب طبع هر فرد از تور ترکیه راهنمایی بخواهیم.

زیبا ترین شهر این کشور را با تور ترکیه تجربه کنید

استانبول که عده زیادی آن را به نام شهر عشاق میشناسند یکی از شلوغ ترین و در عین حال جذاب ترین و دوست داشتنی ترین شهر این کشور به شمار میرود، محلی زیبا و به دور از هر دردسر برای خرید های متنوع و جذاب، تفریح و گشت گذار به حساب می آید، کسانی که به این شهر سر میکنند هنوز موفق به حذف خریدهایشان از این شهر نشده اند.

مطالب پیشنهادی
راهنمای خرید تور تفلیس باتومی

استانبول یکی از مراکز گردشگری این کشور به حساب می آید دارای جاذبه های گردشگری، تاریخی و همچنین سواحلی بی نظیری میباشد که می تواند یکی از بهترین خاطره ها در زندگی هر شخص به حساب بیاید که میتوان با تور ترکیه این لذت را دو چندان کرد.

شهر های ساحلی و دیدنی با تور ترکیه

اگر بخواهیم به یکی دیگر از شهرهای ساحلی واقع شده در این کشور اشاره کنیم می توانیم آنتالیا را مثال بزنیم که تا به امروز مورد توجه بسیاری از مسافران از لحاظ آب و هوایی و ساحل زیبایی که دارد با توجه به ارزان بودن و در عین حال مناسب بودن هتل ها قرار گرفته است.

مارماریس یکی دیگر از شهرهای ساحلی و سرسبز و به نسبت متفاوت تر از آنتالیا و یا کوش آداسی به حساب می آید. این شهر زیبا برای تفریح یا گردشگری یکی از بهترین شهرهای توریستی در این کشور به شمار می رود که می توان با تور ترکیه به سیاحت در این شهر پرداخت.

شهری که بخواهید با خیالی آسوده در آرامش کامل استراحت کنید و از هوای بی نظیرش استفاده کنید بی شک باید بدروم را انتخاب کنید.

مرقد مولانا جلال دین بلخی( مولانا ) شاعر پارسی زبان و پر آوازه ایرانی که ایشان را در شهر قونیه به خاک سپرده اند قطعاً یکی از بهترین جاذبه های گردشگری به شمار می رود که بسیاری را در اقصی نقاط دنیا برای مراسم بزرگداشت او که در اواخر پاییز است به این شهر می کشاند و در عین حال می توان به دیدن شهر زیبای قونیه نیز پرداخت.

تور ترکیه را زمینی تجربه کنید

ترکیه به دلیل طول مسافت کمی که با ایران دارد می توان زمینی این مسافت طی کرد و همچنین برای افرادی که به هر دلیل حاضر به پرواز نیستند میتوانند به راحتی این نوع سفر را انتخاب کنند. تور زمینی سفرهای بین شهری نیز در این کشور وجود دارد که مورد استقبال عده قابل توجهی با به امروز قرار گرفته است.

بهتر بشناسیم

  • ساعت رسمی در ترکیه حدوداً نیم ساعت از تهران عقب تر است.
  • زبان ترکی در این کشور زبان رسمی به شمار میرود.
  • واحد پول در این کشور لیر است.
  • کد این کشور ۹۰+ است.
  • هر اتفاقی در این کشور رخ دهد و مردم بخواهند آن را اطلاع رسانی کنند با شماره ۱۱۲ باید تماس بگیرند.

 

Originally posted on ۰۸/۰۲/۱۳۹۹ @ ۶:۳۰ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید