در زمان خرید تبلت باید به چه نکاتی دقت کرد

0
4200
خرید تبلت
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید تبلت

در سری مقالات راهنمای خرید تبلت می پردازیم به موضوع نکات مهم در زمان خرید تبلت چه مواردی میباشد. ورود گوشی های هوشمند به چند سال پیش از رو نمایی از اولین تبلت باز میگردد و همین امر سبب شده بود که افراد پیش زمینه ای از چنین تکنولوژی داشته باشند اما این وسیله کاربردی که اولین مشخصه آن ابعاد خیلی بزرگتر از گوشی ها بود خیلی زود توانست جای خود را در میان علاقه مندی های مشتریان باز کند.

خرید تبلت در ژورنال نوبشو

خرید تبلت

در زمان خرید تبلت توجه به نکات مهم، امری ضروری محسوب می شود. قیمت تبلت بر اساس خدمات ارائه شده و امکاناتی که در اختیار مشتریان قرار می دهد بی شک متفاوت است پس چنان چه قصد خرید تبلت را دارید لازم است در ابتدا اطلاعات لازم در رابطه سایر امکانات و ویژگی های مورد نیاز خود به دست آورید. پیشنهاد ما جستجو در دنیای پر از اطلاعات تازه نوبشو (بزرگترین موتور جستجوی کالا ) است، کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید:

http://www.nobesho.co

برای اینکه بتوانید بهترین تبلت را خریداری نمایید لازم است در ابتدا نکاتی را برای خود مشخص کنید و بر اساس نیاز خود در میان انواع مختلف تولیدات کمپانی های بزرگ تبلت مورد نظر را انتخاب نمایید. نگران نباشید راه های زیادی برای کسب اطلاعات دقیق در رابطه با انواع ویژگی ها و امکانات به کار رفته در تبلت وجود دارد، می توانید با دنبال کردن اخبار مربوط به این محصول از آخرین نسخه های تولید شده اطلاعات کسب کنید.

انواع تبلت های ارائه شده توسط کمپانی های برتر دنیا

در دنیای بزرگ تکنولوژی کمپانی های مطرح دنیا سعی دارند با ارائه محصولات برتر از یک دیگر پیشی بگیرند در این میان سعی داریم برخی مدل های پر فروش و معروف را به شما معرفی نماییم.

  • سرفیس پرو ۶ :

تبلتی با تمامی امکانات و قابلیت هایی که به دنبال آن هستید، این محصول با کیفیت که ساخت کمپانی معروف مایکرو سافت می باشد. مایکروسافت سر فیس پرو ۶ با نهایت دقت و ظرافت در به کار گیری پردازنده های قوی و عملکرد های دیگر اقدام نموده است. البته ممکن است در نگاه اول اینم محصول را متفاوت از تبلت های نسل قبل ندانید چرا که ظاهر آن چندان تفاوتی نداشته است اما پردازنده قوی و به روزی که در این محصول به کار رفته حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. به هر حال چنانچه قصد دارید تبلتی با کیفیت و قوی بخرید، سرفیس پرو ۶ را در میان انتخاب های اول خود داشته باشید.

خرید تبلت در ژورنال نوبشو

خرید تبلت

  • تبلت اس ۶ :

محصولی فوق العاده و بی نظیر از تولیدات کمپانی سامسونگ و کمتر از یک سال است که به بازار وارد شده و توانسته سهم زیادی از میزان فروش تبلت را به خود اختصاص دهد. اس ۶ همان چیزی خواهد بود که همیشه به دنبال آن می گردید چرا به تمامی تجهیزات و امکانات مورد نظر مجهز می باشد. Tab S6 سامسونگ با داشتن قلم S PEN علاوه بر ظاهر زیبا، امکان ارتباط با بلوتوث و سنسور های شتاب سنج را نیز فراهم نموده است. در بیان کیفیت این محصول می توان بدون اغراق گفت که تبلت اس ۶ سامسونگ دنیایی از تکنولوژی را به شما هدیه می دهد.

ژورنال نوبشو

خرید تبلت

  • iPad Air :

تبلت های با کیفیت و فوق العاده کمپانی اپل را فراموش نکنید این محصولات با ظاهر فریبنده در ابتدا نگاه هر بیننده را به خود جلب می کند. اصلی ترین فناوری به کار رفته در آی پد ایر که به نحوی نقطه عطف این محصول محسوب می شود سرعت بالای پردازنده A 12 Bionic می باشد که در نهایت سبب بالا رفتن بهره وری این محصول از سایر نرم افزار های موجود می شود. نمایشگر فوق العاده، وضوح تصویر بی نظیر، کیفیت صدای مثال زدنی و در سخت افزار و باتری قدرتمند این محصول سبب تایید نهایی iPad Air 2019 می شود. در زمان خرید تبلت توجه به هر یک موارد ذکر شده نقش مهمی در خرید شما خواهد داشت.

مطالب پیشنهادی
معرفی پرچمداران شیائومی در سال 2020

iPad Air در ژورنال نوبشو

خرید تبلت

کمپانی های زیادی در زمینه تولید تبلت وارد بازار شده اند و هر یک در زمان خاص خود به نحوی نبض بازار را هر جند برای مدت کمی اما به دست گرفتند. همین امر سبب شد که کمپانی های مطرح با تولید محصولات با کیفیت یکه تاز عرصه تکنولوژی باشند.

کمپانی های مذکور نقش زیادی در بازار تبلت داشته اند و البته نام بردن از آن ها به دلیل عدم کیفیت محصولات دیگر کمپانی نیست. می توانید با جستجو اطلاعات در رابطه با هر برند دلخواه، محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

توجه به چه نکاتی می تواند در خرید تبلت موثر باشد؟

خرید تبلت در ژورنال نوبشو

خرید تبلت

علاوه بر تکنولوژی های به کار رفته در انواع تبلت ها توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید نقش مهمی در انتخاب شما خواهد داشت. برای اینکه بتوانید یک محصول خوب و با کیفیت خریداری نمایید لازم است برخی استاندارد ها را رعایت کنید. به همین منظور در زمان خرید به ۳ قانون طلایی توجه داشته باشید:

۱ ) تعیین کنید که چه می خواهید:

برای اینکه بتوانید محصولی خوب و با کیفیت خریداری نمایید لازم است در ابتدا نیاز های خود را تعیین نمایید. آن چه از تبلت خود انتظار دارید چیست؟ این سوالی است که باید در ابتدا به آن پاسخ دهید.

  • اندازه تبلت
  • سرعت پردازنده
  • کیفیت های نمایشی
  • پشتیبانی از اپلیکیشن و نرم افزار ها
  • کیفیت دوربین
  • میزان ذخیره سازی
  • و ….

اهمیت شما به هر یک از موارد مذکور، راهنمای خوبی برای خرید محصول مورد نظر است. اینکه تا چه میزان می خواهید از تبلت استفاده کنید و اینکه آیا تبلت را برای سرگرمی لازم دارید یا به منظور انجام برخی عملیات کاری قصد خرید دارید نیز از سری سوالاتی است که قبل از خرید باید به آن ها پاسخ دهید.

۲ ) میزان کیفیت را با قیمت نسنجید:

توجه داشته باشید که همیشه قیمت بیانگر کیفیت نیست و البته هچ چیز رایگان و ارزانی نیز مفید نیست، قیمت تبلت با توجه به عملکرد آن متفاوت است. ممکن است برخی کمپانی ها در ابتدا با فروش محصولات خود به قیمت های پایین توجه خریداران را جلب کنند و با همین ترفند بخش زیادی از محصولات خود را به فروش برسانند که البته سود آن را در قسمت دیگر و در زمان فروش محتوای دیجیتالی جبران خواهند کرد. به هر حال توجه داشته باشید که با توجه به میزان بودجه اختصاص داده شده می توانید تبلت را با شرایط مورد نیاز در میان انبوهی از تولیدات کمپانی های متفاوت پیدا کنید.

۳ ) کمپانی مطرح، محصول برتر:

بی شک برند و مارک هر کمپانی نقش زیادی در انتخاب شما خواهد داشت که با توجه به سابقه شرکت سازنده می توانید به کیفیت محصول ارائه شده اطمینان حاصل کنید. در صورتی که با برند نا آشنایی رو برو شدید بدون پرس و جو آن را رد نکنید ممکن است اطلاعات شما درباره آن کافی نباشد پس بهتر از رد کامل ابتدا در رابطه با برند و سابقه دیگر تولیدات کمپانی کمی اطلاعات کسب کنید بعد تصمیم نهایی را بگیرید.

خرید تبلت در ژورنال نوبشو

خرید تبلت

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید